rauman merikoulu

menos raumalle

Hei mites toi rauman merikoulu ajattelin et sinne menis nyt tulevana syksynä nii minkälainen opetus ja minkälaiset asuntolat ja voiko asuntolan asunnossa olla 4hlö 3hlö vai 2hlö ? Ja voiko olla vastakkaisesta sukupuolesta ?

8

803

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perämiesopiskelija

terve,

itte opiskelen raumalla toista vuotta, perämieslinjalla nytten. Opetus on ihan hyvää, ja jos ruvetaan pilkkua halkomaan niin eihän opetus laadultaan mitään huippuluokkaa ole! Opettajat mukavia ja rentoja.

Asuntola on todella kamala, asunnot parhaimmat päivät nähneensä ja samoin yleiset tilat. Pojat ja tytöt omissa kämpissä ja niissä on yleensä 4. Vanhemmilla opiskelijoilla voi olla omat huoneet. Kaikilla ihan tuurista kiinni.

• perämiesopiskelija

ja harkitse vielä merille lähtöä tarkkaan. Konepuolella töitä mutta kansipuolella niistä saa tapella melkein!

• menossa raumalle

Millaset säännöt niissä asuntoloissa on ? Esim et mihi aikaa pitää olla siel kämpäs ym?

• raumallemenossa
        menossa raumalle kirjoitti:

Millaset säännöt niissä asuntoloissa on ? Esim et mihi aikaa pitää olla siel kämpäs ym?

Mistä päin olet raumalle menossa? Olisiko kiinnostusta kimppakämppään? Olen itsekin suunnitellut menoa raumalle syksyllä. Minkä ikäinen olet? Olekko tyttö vai poika?

• naantalilainen
        raumallemenossa kirjoitti:

Mistä päin olet raumalle menossa? Olisiko kiinnostusta kimppakämppään? Olen itsekin suunnitellut menoa raumalle syksyllä. Minkä ikäinen olet? Olekko tyttö vai poika?

Naantalista ja olen poika :)

• Kysyn vain

Minnekä olet ajatellut sitten koulun jälkeen Raumalta mennä? Duunit alalla ovat todella hakusassa.

• naantalilainen

Ja täytän tänä vuonna 16

• raumallemenossa
        naantalilainen kirjoitti:

Ja täytän tänä vuonna 16

Saanko kysyä mikä keskiarvo sulla on? Ja olisko kiinnostusta kimppakämppää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      35
      2106
    2. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1283
    3. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      56
      1238
    4. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      32
      1152
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      60
      1129
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      39
      854
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      121
      729
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      26
      674
    9. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      55
      555
    10. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      19
      527
    Aihe