rauman merikoulu

menos raumalle

Hei mites toi rauman merikoulu ajattelin et sinne menis nyt tulevana syksynä nii minkälainen opetus ja minkälaiset asuntolat ja voiko asuntolan asunnossa olla 4hlö 3hlö vai 2hlö ? Ja voiko olla vastakkaisesta sukupuolesta ?

8

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perämiesopiskelija

terve,

itte opiskelen raumalla toista vuotta, perämieslinjalla nytten. Opetus on ihan hyvää, ja jos ruvetaan pilkkua halkomaan niin eihän opetus laadultaan mitään huippuluokkaa ole! Opettajat mukavia ja rentoja.

Asuntola on todella kamala, asunnot parhaimmat päivät nähneensä ja samoin yleiset tilat. Pojat ja tytöt omissa kämpissä ja niissä on yleensä 4. Vanhemmilla opiskelijoilla voi olla omat huoneet. Kaikilla ihan tuurista kiinni.

• perämiesopiskelija

ja harkitse vielä merille lähtöä tarkkaan. Konepuolella töitä mutta kansipuolella niistä saa tapella melkein!

• menossa raumalle

Millaset säännöt niissä asuntoloissa on ? Esim et mihi aikaa pitää olla siel kämpäs ym?

• raumallemenossa
        menossa raumalle kirjoitti:

Millaset säännöt niissä asuntoloissa on ? Esim et mihi aikaa pitää olla siel kämpäs ym?

Mistä päin olet raumalle menossa? Olisiko kiinnostusta kimppakämppään? Olen itsekin suunnitellut menoa raumalle syksyllä. Minkä ikäinen olet? Olekko tyttö vai poika?

• naantalilainen
        raumallemenossa kirjoitti:

Mistä päin olet raumalle menossa? Olisiko kiinnostusta kimppakämppään? Olen itsekin suunnitellut menoa raumalle syksyllä. Minkä ikäinen olet? Olekko tyttö vai poika?

Naantalista ja olen poika :)

• Kysyn vain

Minnekä olet ajatellut sitten koulun jälkeen Raumalta mennä? Duunit alalla ovat todella hakusassa.

• naantalilainen

Ja täytän tänä vuonna 16

• raumallemenossa
        naantalilainen kirjoitti:

Ja täytän tänä vuonna 16

Saanko kysyä mikä keskiarvo sulla on? Ja olisko kiinnostusta kimppakämppää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      215
      2856
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      129
      2780
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      79
      1796
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      237
      1352
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      67
      1351
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1108
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1011
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      876
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      843
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      833
    Aihe