Avaudun vähän..

Vitutuksen huippu!!

Mä haluun nyt avautua täälä, sillä mua ärsyttää, harmittaa ja masentaa niin paljon nää asiat..
Kaikki sanoo, että luonne on tärkein ja ulkonäöllä ei oo mitään merkitystä.

8

70

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • okei...

• jjkkkkkkkkjjhggg

kiekkoilija94 mee harkkoihin

• jjkkkkkkkkjjhggg kirjoitti:

kiekkoilija94 mee harkkoihin

meenkin.

• rumilus

En minäkään usko mitään "ulkonäöllä ei ole väliä". Tarkoittaa lähinnä, ettei hiustenvärillä tai pukeutumisella ole väliä. Pääasia, että olet itsesinäköinen ja hyvännäköinen. Niinhän se menee.

Ja mitä tulee lissujonne-asiaan. Niitä on aina täällä ollut (erinimityksillä vain) ja tulee aina olemaan.

• Jolo...

Ulkonäköön ihastutaan ja luonteeseen rakastutaan.

• Mun mielipide

Kauneus/komeus on katsojan silmissä ja kehen tahansa voi ihastua.

Esim mun kaveri kattoo vaan ulkonäköö, mut mulle kelpaa iha semi hyvännäköne kunhan on mukava, luotettava jne.
      Mun unelma poikaystävä ois sellane tyylikäs, siniset silmät, ruskeat hiukset, mutta silti ihastuin tummaihoiseen, ruskea silmäiseen, musta tukkaiseen poikaan joka on urheilullinen ja lahjakas.

Ei ihastuksiin voi paljoo vaikuttaa ja mä ainakii uskon rakkauteen ensisilmäyksellä (eikä silloin paljoo ulkonäköö katella).

• Makuja on monia

No kyllä mä ainakin Ihastun ensimmäisenä ulkonäköön, senhän ensimmäisenä näkee :D Sitten yritän tutustua ja ottaa tyypistä enemmän selvää, ehkä selviääkin että tyyppi on kusipää/ei mun tyyppiä ja kiinnostus lopahtaa. Saattaapi tyyppi olla myös tosi mukava ja kiinnostun vain enemmän :) Ja mitä tohon kauneuteen/komeuteen tulee niin makuja on paljon ja ihmisiäkin on paljon erilaisia.

• huhhuh mitä juttua

Sun pitäs tehä niinku mä ja olla kaikkia muita parempi ja tärkeämpi.
      Ja mitä tohon ulkonäkö ei merkkaa mitään juttuun tulee nii oot ihan oikeessa.
      Ihmiset vaan valehtelee että ulkonäkö ei merkkais mitään, siis miten muka oottte sit sinkkui? Sanotteko että kaikilla on kamala luonne ja huono persoonallisuus.
      Koska jos ulkonäkö ei merkkaa mitään niin sittenhän sulle kelpaa kaikki ihmiset ulkonäön puolesta.

Olette vitun valehtelijoita kaikki. Itsekkään en rumaa muijaa halua, mieluummin olen yksin. Mitä sitten vaikka luonne olisi täydellinen, mutta ku oksettaa pelkkä katsominen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      99
      3832
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      38
      3286
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      61
      3271
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      68
      3079
    5. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      70
      2940
    6. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      67
      2849
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      63
      2544
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      80
      2351
    9. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2182
    10. Yhtäkkinen vanheneminen kasvoista?

Voiko noin 33-vuotiaana jo vanhentua kasvoista yhtäkkiä niin paljon että tuntuu että peilistä katsoo eri ihminen? Käyti
      Sinkut
      161
      2177
    Aihe