Syyte pahoinpitelystä mitä en ole tehnyt

päänvaiva

Baarissa syntyi kärhämää joidenkin tuntemattomien kanssa tanssilattialla, siinä tönittiin toisiamme jne . Ei mitään suurempaa. Tönäsin yhtä tyttöä jossain vaiheessa ja heti perään yksi niistä tarttui hiuksiini. Portsarit erotti meidät ja käski lähteä pois.
Lähdin baarin alakerran vessaan ja juttelemaan kaverini kanssa siihen jne. Hetken päästä poke tulee kysymään yhteystietoni, koska tämä tyttö väitti että olen pahoinpidellyt häntä.
Puoli vuotta myöhemmin tuli poliisilta kutsu kuulusteluihin. Tämä tyttö väittää että olen lyönyt nyrkillä häntä kasvoihin ja ilmeisesti jonkun näkönen murtuma hänelle siitä olisi tullut.
En siis ole lyönyt häntä ja yritän todistaa asian joistain valokuvista mistä näkyy mun kädet. Jos olisin lyönyt niin olisi minullekkin jäänyt käsiin jälkiä, varsinkin jos murtunut osa toiselta.
Ja muutenkin, jos olisin lyönyt häntä miksi jäisin baariin,... olisin tietty lähtenyt heti baarista pois?
Me veikaltiin että joko tanssilattialla saanut osumaa, paljon porukkaa niin vaikee sanoo jospa lyönyt päänsä johonkin.
Heitä oli kolme ja meitä kaks.

Jos oikeus uskoo heidän tarinansa että olen lyönyt niin mitä tämmöisestä voi tulla ? Aion toki valittaa niin pitkälle kun voin, etten ole häntä lyönyt.

2

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Potkittu

      Ajoin itse taksia. Kyytiin tuli kolme, neljä henkeä kattava seurue, osa naisia. Vanhempi mieshenkilö, iältään noin 50- löi minua niin lujaa hartialle, että huusin kivusta ja sanoi" terve" tai jotain. Aloin itkeä, ja sanoin; että tuo sattui todella paljon, johon mies alkoi räyhätä, ( kännissä) että johan sinä pirunmoinen kuski olet, aina hän tervehtii olalle lyöden; mutta tiesin vittuilusta päätellen, että ukko teki tahallaan tuon, ja en uskaltanut mihinkään ilmoittaa väkivallasta, koska porukka olisi väittänyt toisin. Kärsin olkapäävammaa tosi kauan, taidan kärsiä vieläkin. Lähteissään ukko vielä tehosti uudella läimäyksellä asian, mutta osasin jo varoa ja olkapää oli niin shokissa kuin itsekin, ettei se enempää jaksanut välittää.

      Siinä sitten ajelin iloisena loppuyön vuorot.

    • Nyrkit on monet

      Kyllä voit hyvinkin olla satuttanut, muttet muista tai myönnä. En usko, että kukaan vaivautuisi tanssimassa ollessaan turhasta lähtemään valittamaan. Lakimiehetkään eivät ole selvännäkijöitä, joten rehellisyyttä ei tarvita. Useinmiten pahoinpidelty ei voi todistaa vammojaan, vedotaan kaatumisiin tai muihin; mutta ITSESUOJELUKURSSILLA OPETETAAN, SAATANA, MITEN PUOLUSTAUDUTAAN JA SIINÄ OTETAANKIN SITTEN MACHOISTA MITTAA. Ei kun potku (oletetuille) munille, tiukka yälviistonysäri päin nassua ja kysymys: Vittuiletsää??

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      424
      4655
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1660
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      91
      1401
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      52
      1309
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      17
      1204
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1141
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1055
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      950
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      829
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      54
      827
    Aihe