Naisen nuoleminen pitkään ja huolellisesti.

Savon kielimies 69

Arvostaako naiset miestä joka tykkää nuolla kauan ja huolellisesti?
Jos nainen huolehtii hygieniastaan niin on kiva nuolla myös naisen pyllyreikää. Jopa niin ihana kolo että ei voi vastustaa sitä :)
Mitä mieltä naiset näistä ajatuksista?

23

2628

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TarpeeksiKokenut

      Olen mies, mutta voin vastata naisten puolesta. Jos nainen on kiinnostunut tuollaisesta lesbohommasta, niin hän seurustelee naisen kanssa. Miehellä on paljon muuta tarjottavaa naiselle, joten pillun kuuraus naamalla on naiselle pidemmän päälle tylsää. Älä yritä miellyttää naista ylenmäärin, se ei ole se juttu, mikä naista kiihottaa.

    • Toden sanoja

      TarpeeksiKokenut voi mennä muualle viisastelemaan.

      Hyvin monet naiset pitävät nuolemisesta ja varmasti arvostavat miestä, joka huolehtii myös heidän nautinnostaan. Itsekäs mies taas on sellainen turn- off että lentää sängystäni valon nopeudella.

      • TarpeeksiKokenut

        Hei toden sanoja, en väittänyt etteikö nuoleminen olisi naisista kiihottavaa. Pari -kolme vuosikymmentä sitten minä kuvittelin nuorena miehenä että naiset arvostaa yllä mainitun kaltaista käytöstä. Nuolin välillä pimpsaa kunnes kieli oli aivan puutunut. Siis kauan ja hartaasti. Sitten joku sanoi että tuu sieltä ny, tartten mulkkua.
        Jos on vielä nuori ja epäröi eikä tiedä mitä tehdä, niin pimpsan nuoleminen on hyvä keino saada nainen kiihottumaan ja antaa orgasmi. Jos molemmat, mies ja nainen (tai pätee siis varmaankin myös ei heterosuhteisiin)osaa heittäytyä kiihkoon ilman estoja, ei silloin tarvitse TEHDÄ mitään erityistä. Ei sellainen suunnitelmallinen seksi ole kiihottavaa. En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan.


      • sviddu mikä tyyppi
        TarpeeksiKokenut kirjoitti:

        Hei toden sanoja, en väittänyt etteikö nuoleminen olisi naisista kiihottavaa. Pari -kolme vuosikymmentä sitten minä kuvittelin nuorena miehenä että naiset arvostaa yllä mainitun kaltaista käytöstä. Nuolin välillä pimpsaa kunnes kieli oli aivan puutunut. Siis kauan ja hartaasti. Sitten joku sanoi että tuu sieltä ny, tartten mulkkua.
        Jos on vielä nuori ja epäröi eikä tiedä mitä tehdä, niin pimpsan nuoleminen on hyvä keino saada nainen kiihottumaan ja antaa orgasmi. Jos molemmat, mies ja nainen (tai pätee siis varmaankin myös ei heterosuhteisiin)osaa heittäytyä kiihkoon ilman estoja, ei silloin tarvitse TEHDÄ mitään erityistä. Ei sellainen suunnitelmallinen seksi ole kiihottavaa. En tiedä ymmärrätkö mitä tarkoitan.

        Voisitko lakata pätemästä ja määräämästä mikä on kaikille oikein, ja antaa naisten vastata heidän henkilökohtaisten mieltymysten mukaan?

        Voisitko ystävällisesti TEHDÄ niin?


      • oiuyetre
        sviddu mikä tyyppi kirjoitti:

        Voisitko lakata pätemästä ja määräämästä mikä on kaikille oikein, ja antaa naisten vastata heidän henkilökohtaisten mieltymysten mukaan?

        Voisitko ystävällisesti TEHDÄ niin?

        Luuletko oikeesti, että naiset vastailee noihin?


    • Parikymppinentytsy

      Jos mä joskun löytäisin miehen joka nuolisi mun pimpsaa pidempään kuin 2minuuttia, olisin taivaissa! Tietysti itsekin tykkään antaa suihinottoa, mutta aah kun miehen kieli on alhaalla, se tuntuu vaan niin hyvälle ja tietysti heti perään raju paukutus takaapäin, edestäpäin, mistä päin tahansa...

      • Pidempään kun 2 minuuttia? :)
        Minkähän laisiin sfääreihin pääsisit jos nuolisin sinua 20 minuuttia tai puoli tuntia tai...

        Kuinka kiihottavaa onkaan nuolla kunnolla ja pitkään naista joka nauttii estottomasti ja äänekkäästi :)


      • äähhhh.......
        intohimo_m.tre kirjoitti:

        Pidempään kun 2 minuuttia? :)
        Minkähän laisiin sfääreihin pääsisit jos nuolisin sinua 20 minuuttia tai puoli tuntia tai...

        Kuinka kiihottavaa onkaan nuolla kunnolla ja pitkään naista joka nauttii estottomasti ja äänekkäästi :)

        Ja vääntää kurapaskat päälle


      • Lähinnä ihmetyttää että mistä olet löytänyt niin idiootin miehen, ettei nuole pitempään kuin 2 minuuttia?

        Itse olen aina nuollut vähintään ensimmäiseen orgasmiin asti. Siinä vaiheessa yleensä nainen on halunnut jo" tositoimiin", mutta välillä olen nuollut varmasti yli tunninkin ja nainen on saanut useita orgasmeja.

        Saan itsekin suuren nautinnon siitä, kun saan naisen tilaan, jossa lähes jokainen kosketus tuo naiselle uuden orgasmin. Sitä tunnetta on vaikea ylittää.


      • Kaikenlaista löytyy
        mies47vuotta kirjoitti:

        Lähinnä ihmetyttää että mistä olet löytänyt niin idiootin miehen, ettei nuole pitempään kuin 2 minuuttia?

        Itse olen aina nuollut vähintään ensimmäiseen orgasmiin asti. Siinä vaiheessa yleensä nainen on halunnut jo" tositoimiin", mutta välillä olen nuollut varmasti yli tunninkin ja nainen on saanut useita orgasmeja.

        Saan itsekin suuren nautinnon siitä, kun saan naisen tilaan, jossa lähes jokainen kosketus tuo naiselle uuden orgasmin. Sitä tunnetta on vaikea ylittää.

        No on niitä niinkin idiootteja miehiä, joilla pelkkä ajatus suuseksistä saa lerpahtamaan. Eikä väliä, onko antavana vai saavana osapuolena. Eksäni piti suutelemistakin inhottavana ja epähygieenisenä. Arvatkaapa, kuinka kävi, kun ehdotin varovasti että olisin ottanut suihin...

        On tosiaan ex. Elämäni ensimmäisen orgasmin sain tämän eksän jälkeisen kumppanin kanssa.


    • elikkämies

      Tämä nyt ei liity kysymykseesi, mutta kärsitkö vainoharhaisuudesta?

    • nuolemisesta

      Kyllähän herrasmiehen tapoihin kuuluu naisen huolellinen nuoleminen panon lisäksi. Ja harvat naiset oikeasti nauttii siitä että mies vaan jyystää heitä. Sen verran olen naisilta oppinut että paneminen ei ole se juttu joka tuntuu parhaimmalta naisesta, vaan juurikin nuoleminen.

    • IsoArska721

      Pano ja nuoleminen yhtä tärkeitä. Jos toisen jätät pois niin ei hyvä. :)

    • Sllurppsis

      Jokainen nainen on tähän menessä tykännyt kun pillua on nuoltu. Mutta liian kauan se ei saa jatkua, silloin käy kuten "TarpeeksiKokeneelle".

    • vilpertti kuusysi

      Entäs naisen pyllyreikä.Saako sitä nuolla ? Minä nuolen sieltäkin jos nainen ok hyvin huolehtii puhtaudestaan :) Kyllä sen huomaa nopeasti jos kovin käryää :)

      • Saa sieltäkin ;)


      • pyllynnuolija
        monnih kirjoitti:

        Saa sieltäkin ;)

        Naisen kakkosen nuoleminen on parasta mitä tiedän,kielletty hedelmä kiihottaa


    • vilpertti kuusysi

      No kiva että täällä on mutakin jotka tykkää nuolla naista sieltäkin mistä ei kaikki nuole :) Joo pakko myöntää että se on tosi kiihoittavaa ja niin ihanaa nuolla sieltä.
      Varsinkin jos nainen estottomasti hieroo itseään miehen kasvoja vasten ja nauttii ns miehen "alistamisesta" :)

    • bii 1

      näin se on parasta paikat puhtaana ja kuus ysissä nainen päällä ja hieroo tavaraansa miehen suuta ja kieltä vasten ainen ottaa siittimen aktin aikana varmasti suuhun ja saa valtavan orgasmin sen jälkeen lähetyssaarnaaja asento on mahtava

    • rwrwer

      Riippuu miehen kielitaidoista. Jos on aivan onneton siinä ja hapuilen vain kuolaa menemään niin silloin lyhytkestoisuus on plussaa. Kerran sattunut tapaus, jossa itsellä meni halut kokonaan, koska mies halusi vain nuolla ja se ei tuntunut missään, koska valutti vain sitä kuolaa päälle ja nuoli reisiä... Ei se suihinotto miehillekaan varmaan kovin kiihottavaa ole, jos toinen ei yhtään osaa tai edes yritä miellyttää vaan vain suorittaa.

      Jos on taitava ja osaa oikealla paineella ja leikkisyydellä kiusata niin silloin saa jatkaa niin pitkään kuin haluaa tosin nainen tulee yleensä aika nopeasti, jos mies on hyvä siinä puuhassa ;))

    • Naista kuuluu lipsuttaa ja pitkään..Homman kun osaa niin nainen tykkää;)Hiukan ennen naisen orkkua antaa kunnon panon niin siinä on meteli lähellä..Ne miehet jotka ei anna suuseksiä naisille niin eivät tiedä mitä menettää..Itse kylläkin pyytävät suihinottoa!!!

    • grgöp999yul

      Kuulostaa kornilta tämä "huolellinen" - työn sankari?

    • Käytä mielikuvitusta

      Miehet, miehet, ei naista kuulu lipsutella...
      Klitoriksesta näkyy vain murto-osa. Klitoris ulottuu puolen kämmenen kokoiselle alueelle. Imeskelkää häpyhuulia ja niiden ympäriltä. Ottakaa iso alue kerralla suuhu, imuja erilaisilla rytmeillä. Kieli sisälle, klittalle, imuja... Jos tätä ei ole naiselle tehty, hän ei osaa pyytää ja ohjata. Olkaa luovia. Kyllä naisen kroppa, hengitys ja muu kertoo, oletteko oikeilla jäljillä.
      Exäni luuli, että naista nuollaan, nuollaan, nuollaan... En minäkään sitä iänkaiken jaksanut. Sitten tapasin miehen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      289
      19753
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      99
      4069
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      125
      2336
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      198
      2041
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      142
      1940
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      306
      1788
    7. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      94
      1454
    8. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1452
    9. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      150
      1227
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      267
      1172
    Aihe