Ihan oikeasti. Olin eilen kävelemässä dyyneillä ja Hän vain ilmestyi jostain eteeni. Kysyin että missä olet ollut viimeiset pari tuhatta vuotta. Hän sanoi olleensa sairaalassa hoidattamassa haavojaan. Oli mennyt ottamaan lävistykset käsiin ja jalkoihin taas kerran ja tulehdushan niistä oli tullut.
Hän on palannut. Sanoi olevansa parin viikon lomalla ja kysyi mistä saa perunamuussia ja lihapullia. Opastin kohti Mummolaa ja Kuparipannua.
Minä näin Jeesuksen
29
410
Vastaukset
- Ei hemmetti
Älkää papat enää ottako soppaa. Saa muutenkin hävetä teidän tuulipukujen kanssa maailmalla niin eikö jo riittäisi? Juntti on juntti mutta ei sitä pidä muille näyttää.
Kai sinulla oli sukat ja sandaalit siellä dyyneillä? Eihän noista kuppiloista saa muusia,enempääkuin lihapulliakaan,nehän pitää ostaa.
Oikea......- lomailija4
Aika hiton hyvä vitsi don Luis. Ihanko oikeesti noista paikoista ei saa safkaa ilmaiseksi. Taidan perua lomani jos siellä ei jaeta ruokaa ilmaiseksi. Keskittyisit kertomaan vaikka canariansaarista joidenkin jeesusjuttujen sijaan. Eivät ole edes hauskoja puhumattakaan seikkailuistasi dyyneillä. Ketä kiinnostaa runkkureissusi dyyneille? Blogisi on kanssa yhtä samaa paskaa täynnä. Netistä löydät varmasti alastomien miesten kuvia. Jätä rantalomailijat rauhaan.
Kiitos!
Yritä erottaa väärä(pahansuopa)don Luis ,aidosta(rekisteröitynyt olosuhteiden pakosta).
- Lopettakaa jo !!
Olet sinä aika sekaisin kun välillä kirjoitat rekisteröityneenä ja välillä ilman. Skitsoferiaako vai muuten vain olet humalassa? Muutenkin huomaan kirjoitustavassasi että vastaat omiin kirjoituksiisi. Ei taida olla ihan normaalia? Olet ihan samanlainen kuin nuo Vilperi56 ja blues_brother. Oletteko hulluja kaikki vai lapsia?
- 11+7
Lopettakaa jo !! kirjoitti:
Olet sinä aika sekaisin kun välillä kirjoitat rekisteröityneenä ja välillä ilman. Skitsoferiaako vai muuten vain olet humalassa? Muutenkin huomaan kirjoitustavassasi että vastaat omiin kirjoituksiisi. Ei taida olla ihan normaalia? Olet ihan samanlainen kuin nuo Vilperi56 ja blues_brother. Oletteko hulluja kaikki vai lapsia?
Menehän nyt läskipää ottamaan äidin laittamaa pullamössöä ja leikkimään itsesi kanssa kuurupiiloa. Tämä aihealue ei ole tarkoitettu sinunlaisellesi velliperseelle.
Täällä keskustellaan kanarian matkailusta, ei sinun mielenterveydestäsi. - Lopettakaa jo !!
11+7 kirjoitti:
Menehän nyt läskipää ottamaan äidin laittamaa pullamössöä ja leikkimään itsesi kanssa kuurupiiloa. Tämä aihealue ei ole tarkoitettu sinunlaisellesi velliperseelle.
Täällä keskustellaan kanarian matkailusta, ei sinun mielenterveydestäsi.Siis mitä? Se että en pidä noiden eläke-ukkojen kännitörttöilyistä tekee minusta velliperseen? Niitäkö sitten haluat lukea? Joka hiton välissä juttuja miten runkkaavat rannalla ja suomiruokajuttuja. Täällä todellakin pitäisi keskustella kanarian matkailusta. Se että haukut minua tekee sinusta samanlaisen kuin noista pervoista.
- platsa
Siis mitä? Se että en pidä noiden eläke-ukkojen kännitörttöilyistä tekee minusta velliperseen? Niitäkö sitten haluat lukea? Joka hiton välissä juttuja miten runkkaavat rannalla ja suomiruokajuttuja. Täällä todellakin pitäisi keskustella kanarian matkailusta. Se että haukut minua tekee sinusta samanlaisen kuin noista pervoista.
Menkää naapuriin lukemaan asiallista kanarian saaret keskustelua mielenkiintoisista käynti kohteista, luonnosta, kasvillisuudesta, paikallisten tavoista sekä perinteistä, hyvistä vaellus ja kävely reiteistä, paikallisten suosimista ravintoloista ja baareista ja kaikesta sellaisesta mitä ei perus turisti lyhyellä lomallaan edes ymmärrä etsiä. Provot jääkööt tänne.
- 12+17
Siis mitä? Se että en pidä noiden eläke-ukkojen kännitörttöilyistä tekee minusta velliperseen? Niitäkö sitten haluat lukea? Joka hiton välissä juttuja miten runkkaavat rannalla ja suomiruokajuttuja. Täällä todellakin pitäisi keskustella kanarian matkailusta. Se että haukut minua tekee sinusta samanlaisen kuin noista pervoista.
Menehän nyt kiltisti pikku possu provoilemaan vaikka iskällesi. Kerro iskällesi, että olet saanut alkusi inglesin dyyneillä ja oikea iskä on arvostettu marokkolainen rantarolexien maahantuoja. Saatte iskän kanssa hauskat naurut, eikä sinun tarvitse notkua täällä provoilemassa.
- Vilperi56
Oletkos sinä "lopet, jne." se lapin neito joka sai tuolla rouvan palstalla kanssa jonkin kännihepulin?, ellet, sitten teitä on kaksi, raivossasi et erota oikeaa väärästä.
- Lopettakaa jo !!
12+17 kirjoitti:
Menehän nyt kiltisti pikku possu provoilemaan vaikka iskällesi. Kerro iskällesi, että olet saanut alkusi inglesin dyyneillä ja oikea iskä on arvostettu marokkolainen rantarolexien maahantuoja. Saatte iskän kanssa hauskat naurut, eikä sinun tarvitse notkua täällä provoilemassa.
Jos te oikeasti haluatte lukea runkkausjuttuja dyyneiltä niin olette väärällä palstalla. Minä en niitä halua lukea mutta kun tunkevat niitä juttuja joka viestiketjuun. Ehkä se on joillekin nautinto ja olette menossa vissiin sinne sitten samoihin toimiin. Itse en halua lasteni näkevän sellaista toimintaa. En oikeasti ymmärrä. Olenko minä provoilija kun en ymmärrä noita runkkauskirjoituksia ja kaikkea muuta sontaa mitä tänne nuo sairaat papat kirjoittavat?
- :DDD
platsa kirjoitti:
Menkää naapuriin lukemaan asiallista kanarian saaret keskustelua mielenkiintoisista käynti kohteista, luonnosta, kasvillisuudesta, paikallisten tavoista sekä perinteistä, hyvistä vaellus ja kävely reiteistä, paikallisten suosimista ravintoloista ja baareista ja kaikesta sellaisesta mitä ei perus turisti lyhyellä lomallaan edes ymmärrä etsiä. Provot jääkööt tänne.
Totta keskustelu joka suorastaan tulvii tietoa
- 16+10
Jos te oikeasti haluatte lukea runkkausjuttuja dyyneiltä niin olette väärällä palstalla. Minä en niitä halua lukea mutta kun tunkevat niitä juttuja joka viestiketjuun. Ehkä se on joillekin nautinto ja olette menossa vissiin sinne sitten samoihin toimiin. Itse en halua lasteni näkevän sellaista toimintaa. En oikeasti ymmärrä. Olenko minä provoilija kun en ymmärrä noita runkkauskirjoituksia ja kaikkea muuta sontaa mitä tänne nuo sairaat papat kirjoittavat?
Kuuleppas provoileva apina, sinun päälläsi ei ole muuta tehtävää, kuin pitää korvat erillään. Menehän nyt peiton alle ja räplää vaikka esinahkaasi. Ei sinulla ole lapsia, eikä tule. Kuka huolisi lastensa vanhemmaksi persettä kaivelevan ameeban, ei kukaan.
- kasvaisitte jo
16+10 kirjoitti:
Kuuleppas provoileva apina, sinun päälläsi ei ole muuta tehtävää, kuin pitää korvat erillään. Menehän nyt peiton alle ja räplää vaikka esinahkaasi. Ei sinulla ole lapsia, eikä tule. Kuka huolisi lastensa vanhemmaksi persettä kaivelevan ameeban, ei kukaan.
Kuulostaa todella aikuismaiselta nuo sinun jutut. Kannattaisiko mennä jo nukkumaan vaikka huomenna ei taida koulupäivä ollakkaan.
- Lapin dyynit
Vilperi56 kirjoitti:
Oletkos sinä "lopet, jne." se lapin neito joka sai tuolla rouvan palstalla kanssa jonkin kännihepulin?, ellet, sitten teitä on kaksi, raivossasi et erota oikeaa väärästä.
Se lappalainen ymmärsi känniraivonsa jälkeen hiljetä hetkeksi. Ehkäpä nyt taas pääsee vauhtiin "ojentamaan" ihmisten käytöstä.
- lukekaa
Lapin dyynit kirjoitti:
Se lappalainen ymmärsi känniraivonsa jälkeen hiljetä hetkeksi. Ehkäpä nyt taas pääsee vauhtiin "ojentamaan" ihmisten käytöstä.
Höpinät
- Holiday78
Maaliskuun alussa olen tulossa viikoksi Inglesiin. Toivottavasti kaltaisiasi hulluja ei ole enää siellä lomalla
- hehhehh
Semmoista don luis. Semmoista. Liikaa brenkkua ja juoppohullukohtaus iski. Sitä sattuu. Älä ota enää.
Aikamoisen sekaannuksen saa aikaan nimimerkin väärinkäyttö.Olen tästä(kin)eteenpäin vain ja ainoastaan rekisteröitynyt!!!
- Varkaus on varkaus
Minä en voi ymmärtää näitä, jotka varastavat toisten nimimerkit.
Kaikki kolme vakirjoittajaa eli donluis, vilperi57 ja blues brother ovat fiksuja. Sen sijaan heinä esiintyvät ovat ...... Eivät edes sanat riitä kertomaan, kuinka halveksittavina heitä pidän.
Minusta nyt on rikosilmoituksen aika. Sen voivat tehdä sekä ylläpito että asianosaiset.- vihainen...
Mitenkään kyseisiä henkilöitä tuntematta en voi kuin ihmetellä. Don luikset, vilperit ja tuo blues brother ovat pilanneet jo monta viestiketjua rantajutuillaan. Sitten kun heitä haukutaan alkaa ruikutus että muka joku toinen kirjoittaa heidän nimimerkeillään. Jus joo. Kantaisivat vastuunsa jo humalapäissään kirjoittelevat. Helppoa ja varmaan noloakin on myöntää että itse he kirjoittelevat ja sitten siirretään vastuu muka joillekin toisille kun "se käytti minun nimimerkkiä". Tuskin kenelläkään on motiivia kirjoitella toisten nimimerkeillä.
- Varkaus on varkaus
vihainen... kirjoitti:
Mitenkään kyseisiä henkilöitä tuntematta en voi kuin ihmetellä. Don luikset, vilperit ja tuo blues brother ovat pilanneet jo monta viestiketjua rantajutuillaan. Sitten kun heitä haukutaan alkaa ruikutus että muka joku toinen kirjoittaa heidän nimimerkeillään. Jus joo. Kantaisivat vastuunsa jo humalapäissään kirjoittelevat. Helppoa ja varmaan noloakin on myöntää että itse he kirjoittelevat ja sitten siirretään vastuu muka joillekin toisille kun "se käytti minun nimimerkkiä". Tuskin kenelläkään on motiivia kirjoitella toisten nimimerkeillä.
Minä olen vuosikausia seurannut noiden kolmen kirjoittelua, eikä koskaan ennen ole tällaista ilmaantunut.
Ilman muuta kyseessä on nimimerkkivarkaus! - Muutama totuus
Varkaus on varkaus kirjoitti:
Minä olen vuosikausia seurannut noiden kolmen kirjoittelua, eikä koskaan ennen ole tällaista ilmaantunut.
Ilman muuta kyseessä on nimimerkkivarkaus!Nimimerkkivarkaus. Ei taida suomen rikoslaki sellaista tuntea. Ei voi tulla edes kunnianloukkaus kyseeseen koska miten anonyymin nimimerkin kunniaa voisi loukata?
Eiköhän kyse ole siitä että joillakin vakikirjoittajilla silloin tällöin homma lähtee lapasesta. Liika aurinko ja alkoholi on pahasta kun siellä dyyneillä hyppivät. Aletaan nähdä Jeesuksia jne. Papoilta vaan joskus saattaa jäädä lääkkeet ottamatta. Oletko sitä ajatellut? Vanhuksilla esiintyy skitsofreniaakin enemmän kuin luullaan. Kaikki tapaukset eivät tule edes ilmi.
Veikkaisin vahvasti että nämä kolme sankaria elävät ihan omissa maailmoissaan.
Jos heillä ei elämässä muuta ole, niin kirjoitelkoot....
- Mesikämmen
Uskoonko tullut?
Minulle on ihan sama mitä muut kirjoittaa. Itse vastaan rekisteröimälläni nimimerkillä blues_brother kirjoittamistani sepustuksista. Kirjoittamaani saa vapaasti arvostella. En minä omista mitään viimeistä ymmärrystä ja tietoa. Seuraan tätä palstaa juurikin siksi, että oppisin uutta ja paljon olen oppinut. Täällä on useita mielenkiintoisia persoonia rekisteröityneitä ja rekisteröimättömiä joiden tekstejä luen mielelläni. On myös sellaisia joiden kirjoituksia en jaksa lukea. Moni ajattelee varmaan samalla tavalla minun kirjoituksistani. Siihen en voi muuta kuin todeta ettei niitä ole pakko lukea. :)
Minua ei myöskään kiusaa muiden kirjoitukset. Minun puolestani jokainen saa kirjoittaa kuten haluaa. Plussaa on toki, jos seisoo kirjoittamansa takana.
Sekään ei minua kiusaa, jos joku käyttää liki samanlaista nimimerkkiä. Jokainen vähänkin tarkkaavainen osaa erottaa nuo kirjoitukset minun kirjoituksistani jo erilaisen tyylinkin takia. Rekisteröidyn nimimerkinkin erottaa rekisteröimättömästä.
Hyvää suvaitsevaista vuotta 2014 teille kaikille. :)- Lomamatkalle tulossa
Nuo sinun juttusi dyyneiltä eivät ole edes hauskoja. Ei todellakaan ole normaalia jos kirjoitat välillä kirjautuneena ja välillä muuten vain ja aina samat sekopää jutut joita sitten yrität paikkailla jälkeenpäin. Aika vainoharhaista on jos luulet että joku kirjoittelee sinun nimimerkilläsi. Miksi joku sellaista tekisi?
Etkö ymmärrä että siellä on meitä lapsiperheitäkin siellä rannalla?
Dyyneistä en,ainakaan minä ole kirjoittanut sanaakaan.Kuvittelin ,että nimimerkin "varkaudet"olisivat ohimenevä ilmiö,eivätpä näytä siltä,siksi kirjoitan nyt ainakin vuoden kirjautuneena.Jokainen on siten hieman paremmin tunnistettavissa.
- riihitonttu
Niin. Inglesin käviät tietävät kyllä nakurannat. Kun kerran asiat ovat näin, niin voihan kikkeli heilua hyvinkin korkealla moraalilla.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä1213869Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda3102008Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2481781- 1051707
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4391651Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21620Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että4321474Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat441256MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar511199Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun4081150