Vaskikellossa halvinta

Näyttää olevan vaskikellolla Suomen halvin polttoaine.

30

2633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sokkee oot

        Hanki lasit


    • tyhmiäkö

      Ihmettelen miksi ihmiset käyvät seollakin tankkaamassa kun 95e10 on päälle 1,60e?

    • kävitkö siellä.?

      ABC.lläkin oli sama hinta.

    • ABC:n asiakas

      En osta siitä firmasta vaikka ilmaseksi antavat.

      • 6+15=21

        pistikö kiehumaan kateus ?


      • ABC:n asiakas
        6+15=21 kirjoitti:

        pistikö kiehumaan kateus ?

        Kateus? Ei ole kuule kateus, vaan ihan samat syyt miksi monet kiertävät paikan.


    • sport autoilija

      Paljonko siellä Abc:llä maksaa?

      • Bonus-huijjarit

        Neste Oil Express, Vaskikello Vaskikellontie 420, 27-tie, 4-tie 04.01. 1.489 1.539 1.400

        ABC, Pyhäsalmi Liiketie 2, 27-tie, 4-tie 01.01. 1.499 1.549 1.419


    • jompsin kumpsin.

      Niin se onkin Nesteellä,vai onko se Seo nykyään.

    • laguuna-lähiö

      Voi teitä köyhiä rahamies ajelee haapajärvelle tankkaamaan laguuna mittarista ei tankata.Samalla näkee hyvinpukeutuvia naisia toisin kuin meidän karussa kauppalassa.

      • sport autoilija

        Haapajärveltäkin koitin saada asuntoa,mutten saanut.


    • sunnuntai lisäkö?

      Vaskikellossa ei ole HALVINTA,laittakaa lasit päähän,ABC puhumattakaan.

      • seokelloabc

        No mistä vielä saa bensaa phj??


    • pöllöpää.

      Nesteellä oli tänään halvinta.

    • 10c korotus /yö
    • 16+20

      Niinpä, mutta ostipa mistä tahansa niin onhan se törkykallista Suomessa.

      7 miljardia taas viime vuonna valtion pohjattomaan kassaan polttoaine- ja autoveroista, mutta eipä se näy tienpidossa.
      Johonkin ne ekut katoaa??????

    • ei jäässä kuitenkaa

      tuo raha meni kreikkaan mutta eipä sielläkään kuulu tiet häävissä kunnossa olevan

    • rahamies on erimies

      Ei bensa kallista ole,just ajelin taas haapajärvelle tankkaamaan palvelu pelasi ja naiskauneus siellä on se eriluokkaa,kuin eräässä kauppalassa!!

      • mies phj

        Totta turiset tuon nais asian kans!


      • 16+20

        Justiinsa joo, jos ajaisit vuodessa 75000-85000km kuten minä,,,et taatusti puhuisi halvasta polttoaineesta.


    • sport autoilija

      Saako sieltä asuntoja?

      • sport autoilija

        minä yritin,mutten saanut ;( ohjasivat tänne pyhänsalmeen.


    • ei noin

      Vaskikellossa pensa kohta halvempaa kuin diesel,
      halvempien joukossa,mutta dieselin hinta onkin sitten niin kallista ettei pääse 10 halvimman listalle.
      Kannattaa tankata keskiviikkona silloin halvinta,perjantai-sunnuntaina
      matkalaisten ansiosta hinta nouseekin sitten 10c litralta.
      hinta seilaa niin ettei tuo hinta-lista pysy edes ajantasalla.

    • asiakas kuralla.

      Hinnat heiluu miten sattuu.

    • Diesel tulenee kallliimmaksi kuin Bensa.
      Monessa maassa näin onkin. Dieselhän on bensanjalostuksen sivutuote.

      • Suomi VEROMAA

        ja Autoissa D-verokin,VAIN SUOMESSA!!


      • ????????????????????
        Suomi VEROMAA kirjoitti:

        ja Autoissa D-verokin,VAIN SUOMESSA!!

        niinpä niin, miksi auton omistajia rangaistaan pitkien välimatkojen maassa?


    • mutt joo

      "Diesel tulenee kallliimmaksi kuin Bensa.
      Monessa maassa näin onkin. Dieselhän on bensanjalostuksen sivutuote. "

      Arto, tuo on just toisin päin... Bensa on sitä jätettä.

      Ja toisekseen silloin kun Arto tämän ketjun aloitti, Vaskikellolla oli todellakin halvinta.

      • mutt joo

        tai jos tarkkoja ollaan, niin kaikki tuotteet on sivutuotteita mitä raakaöljystä jalostetaan. Bensaa saa jalostuksessa lähes ilmaiseksi verrattuna esim. dieseliin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1125
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      938
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      685
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      668
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe