Näyttää olevan vaskikellolla Suomen halvin polttoaine.
Vaskikellossa halvinta
30
2633
Vastaukset
- Sokkee oot
Hanki lasit
- tyhmiäkö
Ihmettelen miksi ihmiset käyvät seollakin tankkaamassa kun 95e10 on päälle 1,60e?
- kävitkö siellä.?
ABC.lläkin oli sama hinta.
- ABC:n asiakas
En osta siitä firmasta vaikka ilmaseksi antavat.
- 6+15=21
pistikö kiehumaan kateus ?
- ABC:n asiakas
6+15=21 kirjoitti:
pistikö kiehumaan kateus ?
Kateus? Ei ole kuule kateus, vaan ihan samat syyt miksi monet kiertävät paikan.
- sport autoilija
Paljonko siellä Abc:llä maksaa?
- Bonus-huijjarit
Neste Oil Express, Vaskikello Vaskikellontie 420, 27-tie, 4-tie 04.01. 1.489 1.539 1.400
ABC, Pyhäsalmi Liiketie 2, 27-tie, 4-tie 01.01. 1.499 1.549 1.419
- jompsin kumpsin.
Niin se onkin Nesteellä,vai onko se Seo nykyään.
- laguuna-lähiö
Voi teitä köyhiä rahamies ajelee haapajärvelle tankkaamaan laguuna mittarista ei tankata.Samalla näkee hyvinpukeutuvia naisia toisin kuin meidän karussa kauppalassa.
- sport autoilija
Haapajärveltäkin koitin saada asuntoa,mutten saanut.
- sunnuntai lisäkö?
Vaskikellossa ei ole HALVINTA,laittakaa lasit päähän,ABC puhumattakaan.
- seokelloabc
No mistä vielä saa bensaa phj??
- pöllöpää.
Nesteellä oli tänään halvinta.
- 10c korotus /yö
Kallis paikka tänäpäivänä Vaskikello.. http://www.polttoaine.net/index.php?cmd=20halvinta&diesel=1
- 16+20
Niinpä, mutta ostipa mistä tahansa niin onhan se törkykallista Suomessa.
7 miljardia taas viime vuonna valtion pohjattomaan kassaan polttoaine- ja autoveroista, mutta eipä se näy tienpidossa.
Johonkin ne ekut katoaa?????? - ei jäässä kuitenkaa
tuo raha meni kreikkaan mutta eipä sielläkään kuulu tiet häävissä kunnossa olevan
- rahamies on erimies
Ei bensa kallista ole,just ajelin taas haapajärvelle tankkaamaan palvelu pelasi ja naiskauneus siellä on se eriluokkaa,kuin eräässä kauppalassa!!
- mies phj
Totta turiset tuon nais asian kans!
- 16+20
Justiinsa joo, jos ajaisit vuodessa 75000-85000km kuten minä,,,et taatusti puhuisi halvasta polttoaineesta.
- sport autoilija
Saako sieltä asuntoja?
- sport autoilija
minä yritin,mutten saanut ;( ohjasivat tänne pyhänsalmeen.
- ei noin
Vaskikellossa pensa kohta halvempaa kuin diesel,
halvempien joukossa,mutta dieselin hinta onkin sitten niin kallista ettei pääse 10 halvimman listalle.
Kannattaa tankata keskiviikkona silloin halvinta,perjantai-sunnuntaina
matkalaisten ansiosta hinta nouseekin sitten 10c litralta.
hinta seilaa niin ettei tuo hinta-lista pysy edes ajantasalla. - asiakas kuralla.
Hinnat heiluu miten sattuu.
Diesel tulenee kallliimmaksi kuin Bensa.
Monessa maassa näin onkin. Dieselhän on bensanjalostuksen sivutuote.- Suomi VEROMAA
ja Autoissa D-verokin,VAIN SUOMESSA!!
- ????????????????????
Suomi VEROMAA kirjoitti:
ja Autoissa D-verokin,VAIN SUOMESSA!!
niinpä niin, miksi auton omistajia rangaistaan pitkien välimatkojen maassa?
- mutt joo
"Diesel tulenee kallliimmaksi kuin Bensa.
Monessa maassa näin onkin. Dieselhän on bensanjalostuksen sivutuote. "
Arto, tuo on just toisin päin... Bensa on sitä jätettä.
Ja toisekseen silloin kun Arto tämän ketjun aloitti, Vaskikellolla oli todellakin halvinta.- mutt joo
tai jos tarkkoja ollaan, niin kaikki tuotteet on sivutuotteita mitä raakaöljystä jalostetaan. Bensaa saa jalostuksessa lähes ilmaiseksi verrattuna esim. dieseliin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 76668
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483