Vaskikellossa halvinta

Näyttää olevan vaskikellolla Suomen halvin polttoaine.

30

2631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Sokkee oot

        Hanki lasit


    • tyhmiäkö

      Ihmettelen miksi ihmiset käyvät seollakin tankkaamassa kun 95e10 on päälle 1,60e?

    • kävitkö siellä.?

      ABC.lläkin oli sama hinta.

    • ABC:n asiakas

      En osta siitä firmasta vaikka ilmaseksi antavat.

      • 6+15=21

        pistikö kiehumaan kateus ?


      • ABC:n asiakas
        6+15=21 kirjoitti:

        pistikö kiehumaan kateus ?

        Kateus? Ei ole kuule kateus, vaan ihan samat syyt miksi monet kiertävät paikan.


    • sport autoilija

      Paljonko siellä Abc:llä maksaa?

      • Bonus-huijjarit

        Neste Oil Express, Vaskikello Vaskikellontie 420, 27-tie, 4-tie 04.01. 1.489 1.539 1.400

        ABC, Pyhäsalmi Liiketie 2, 27-tie, 4-tie 01.01. 1.499 1.549 1.419


    • jompsin kumpsin.

      Niin se onkin Nesteellä,vai onko se Seo nykyään.

    • laguuna-lähiö

      Voi teitä köyhiä rahamies ajelee haapajärvelle tankkaamaan laguuna mittarista ei tankata.Samalla näkee hyvinpukeutuvia naisia toisin kuin meidän karussa kauppalassa.

      • sport autoilija

        Haapajärveltäkin koitin saada asuntoa,mutten saanut.


    • sunnuntai lisäkö?

      Vaskikellossa ei ole HALVINTA,laittakaa lasit päähän,ABC puhumattakaan.

      • seokelloabc

        No mistä vielä saa bensaa phj??


    • pöllöpää.

      Nesteellä oli tänään halvinta.

    • 10c korotus /yö
    • 16+20

      Niinpä, mutta ostipa mistä tahansa niin onhan se törkykallista Suomessa.

      7 miljardia taas viime vuonna valtion pohjattomaan kassaan polttoaine- ja autoveroista, mutta eipä se näy tienpidossa.
      Johonkin ne ekut katoaa??????

    • ei jäässä kuitenkaa

      tuo raha meni kreikkaan mutta eipä sielläkään kuulu tiet häävissä kunnossa olevan

    • rahamies on erimies

      Ei bensa kallista ole,just ajelin taas haapajärvelle tankkaamaan palvelu pelasi ja naiskauneus siellä on se eriluokkaa,kuin eräässä kauppalassa!!

      • mies phj

        Totta turiset tuon nais asian kans!


      • 16+20

        Justiinsa joo, jos ajaisit vuodessa 75000-85000km kuten minä,,,et taatusti puhuisi halvasta polttoaineesta.


    • sport autoilija

      Saako sieltä asuntoja?

      • sport autoilija

        minä yritin,mutten saanut ;( ohjasivat tänne pyhänsalmeen.


    • ei noin

      Vaskikellossa pensa kohta halvempaa kuin diesel,
      halvempien joukossa,mutta dieselin hinta onkin sitten niin kallista ettei pääse 10 halvimman listalle.
      Kannattaa tankata keskiviikkona silloin halvinta,perjantai-sunnuntaina
      matkalaisten ansiosta hinta nouseekin sitten 10c litralta.
      hinta seilaa niin ettei tuo hinta-lista pysy edes ajantasalla.

    • asiakas kuralla.

      Hinnat heiluu miten sattuu.

    • Diesel tulenee kallliimmaksi kuin Bensa.
      Monessa maassa näin onkin. Dieselhän on bensanjalostuksen sivutuote.

      • Suomi VEROMAA

        ja Autoissa D-verokin,VAIN SUOMESSA!!


      • ????????????????????
        Suomi VEROMAA kirjoitti:

        ja Autoissa D-verokin,VAIN SUOMESSA!!

        niinpä niin, miksi auton omistajia rangaistaan pitkien välimatkojen maassa?


    • mutt joo

      "Diesel tulenee kallliimmaksi kuin Bensa.
      Monessa maassa näin onkin. Dieselhän on bensanjalostuksen sivutuote. "

      Arto, tuo on just toisin päin... Bensa on sitä jätettä.

      Ja toisekseen silloin kun Arto tämän ketjun aloitti, Vaskikellolla oli todellakin halvinta.

      • mutt joo

        tai jos tarkkoja ollaan, niin kaikki tuotteet on sivutuotteita mitä raakaöljystä jalostetaan. Bensaa saa jalostuksessa lähes ilmaiseksi verrattuna esim. dieseliin...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2060
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      844
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      721
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      66
      616
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      487
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      467
    Aihe