Huonoin talopaketti tehdas ???

mikä se on

Äänestys, mikä on surkein ?

10

2029

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääni tälle?

Mikä äänestys tää tällainen on, kun vaihtoehdot puuttuu?

• Hohhoijaa

Aloittaja tuntee ostokrapulaa ja toivoo muutamaa kommenttia, jonka jälkeen laittaa inhoamansa tuotteen nimen keskusteluketjuun. Sitten toisella nimimerkillä pari "näin on" kommenttia ja tuntee mielihyvää kun on onnistunut mustaamaan inhoamansa firman mainetta.

Valitettavasti näitä "morkkaajia" on jokaisella firmalla jo pari, ja niiden merkitys on lakannut toimimasta, ihan kuin hotellien tähtiluokitus. Kun jokainen hotelli kehuu omaansa, niin nykyään kaikki hotellit ovat keskitasoa parempia.

Samoin talotoimittajat ovat kaikki kilpailijoitansa huonompia.

• aloittaja.

Mitä talofirmaa morkkasin aloituksessa ???

Itse olen kyllä rakentanut, mutta minulla on vain hyvää kokemusta ko.talopakettifirmasta, samoin ne joista otettiin tarjoukset (palvelu oli hyvää ja laatu päällisin puolin kunnossa).

Paljon kuulee kaikenlaisia juttuja, tarkoitus on vain kysyä ihmisten mielipiteitä ja mielellään ne kunnon asialliset ja rehelliset perustelut perään, miksi näin.

• kflvmöo
        aloittaja. kirjoitti:

Mitä talofirmaa morkkasin aloituksessa ???

Itse olen kyllä rakentanut, mutta minulla on vain hyvää kokemusta ko.talopakettifirmasta, samoin ne joista otettiin tarjoukset (palvelu oli hyvää ja laatu päällisin puolin kunnossa).

Paljon kuulee kaikenlaisia juttuja, tarkoitus on vain kysyä ihmisten mielipiteitä ja mielellään ne kunnon asialliset ja rehelliset perustelut perään, miksi näin.

Onkohan tämä edes laillista jos nimillä puhutaan. Sanoisin että kaikki ovat täysin asuttavia, ellei itse ole taloa pilannut.

• Sananvapaus on vielä
        kflvmöo kirjoitti:

Onkohan tämä edes laillista jos nimillä puhutaan. Sanoisin että kaikki ovat täysin asuttavia, ellei itse ole taloa pilannut.

Laillista on jos kertoo omista kokemuksistaan. Ei ole herjaamista eikä kaupanteon haittaamista kertoa talotehtaan omalle kohdalle sattuneista laiminlyönneistä ja muista hankaluuksista.

• Höpöttäjä tuokin
        kflvmöo kirjoitti:

Asuttavuus ei ole mikään kriteeri uudessa, oikein rakennetussa talossa. Talopaketeissa se toki voi olla tarkein hyväksyttävyyden kriteeri.

Viisastelija Kastellin vai Omatalon leivissä, vai kenen edustamana?

Laki ei kiellä totuuden kertomista, eikä pakota myöskään sitä salaamaan.

• adgwdhg

Kaikki

• 0lli

Jos olis autosta kysymys niin sitä saa haukkua ja valmistajaa myös.

• hshbwhg

Tiedä huonoudesta mutta kokemusta aikoinaan -80 luvulla rakensin pienelementtitalon missä runkopuissa oli käytetty kovalevyä. Kun oven sulki niin koko talo tärähti. Se oli myös erittäin huonosti ääntä eristävä.

• Äly hoi

Katso peiliin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      16
      7200
    2. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      199
      2597
    3. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      108
      2170
    4. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      76
      1598
    5. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      191
      1119
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      43
      1005
    7. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      46
      999
    8. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      951
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      753
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      45
      749
    Aihe