Huonoin talopaketti tehdas ???

mikä se on

Äänestys, mikä on surkein ?

10

2140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ääni tälle?

Mikä äänestys tää tällainen on, kun vaihtoehdot puuttuu?

• Hohhoijaa

Aloittaja tuntee ostokrapulaa ja toivoo muutamaa kommenttia, jonka jälkeen laittaa inhoamansa tuotteen nimen keskusteluketjuun. Sitten toisella nimimerkillä pari "näin on" kommenttia ja tuntee mielihyvää kun on onnistunut mustaamaan inhoamansa firman mainetta.

Valitettavasti näitä "morkkaajia" on jokaisella firmalla jo pari, ja niiden merkitys on lakannut toimimasta, ihan kuin hotellien tähtiluokitus. Kun jokainen hotelli kehuu omaansa, niin nykyään kaikki hotellit ovat keskitasoa parempia.

Samoin talotoimittajat ovat kaikki kilpailijoitansa huonompia.

• aloittaja.

Mitä talofirmaa morkkasin aloituksessa ???

Itse olen kyllä rakentanut, mutta minulla on vain hyvää kokemusta ko.talopakettifirmasta, samoin ne joista otettiin tarjoukset (palvelu oli hyvää ja laatu päällisin puolin kunnossa).

Paljon kuulee kaikenlaisia juttuja, tarkoitus on vain kysyä ihmisten mielipiteitä ja mielellään ne kunnon asialliset ja rehelliset perustelut perään, miksi näin.

• kflvmöo
        aloittaja. kirjoitti:

Mitä talofirmaa morkkasin aloituksessa ???

Itse olen kyllä rakentanut, mutta minulla on vain hyvää kokemusta ko.talopakettifirmasta, samoin ne joista otettiin tarjoukset (palvelu oli hyvää ja laatu päällisin puolin kunnossa).

Paljon kuulee kaikenlaisia juttuja, tarkoitus on vain kysyä ihmisten mielipiteitä ja mielellään ne kunnon asialliset ja rehelliset perustelut perään, miksi näin.

Onkohan tämä edes laillista jos nimillä puhutaan. Sanoisin että kaikki ovat täysin asuttavia, ellei itse ole taloa pilannut.

• Sananvapaus on vielä
        kflvmöo kirjoitti:

Onkohan tämä edes laillista jos nimillä puhutaan. Sanoisin että kaikki ovat täysin asuttavia, ellei itse ole taloa pilannut.

Laillista on jos kertoo omista kokemuksistaan. Ei ole herjaamista eikä kaupanteon haittaamista kertoa talotehtaan omalle kohdalle sattuneista laiminlyönneistä ja muista hankaluuksista.

• Höpöttäjä tuokin
        kflvmöo kirjoitti:

Asuttavuus ei ole mikään kriteeri uudessa, oikein rakennetussa talossa. Talopaketeissa se toki voi olla tarkein hyväksyttävyyden kriteeri.

Viisastelija Kastellin vai Omatalon leivissä, vai kenen edustamana?

Laki ei kiellä totuuden kertomista, eikä pakota myöskään sitä salaamaan.

• adgwdhg

Kaikki

• 0lli

Jos olis autosta kysymys niin sitä saa haukkua ja valmistajaa myös.

• hshbwhg

Tiedä huonoudesta mutta kokemusta aikoinaan -80 luvulla rakensin pienelementtitalon missä runkopuissa oli käytetty kovalevyä. Kun oven sulki niin koko talo tärähti. Se oli myös erittäin huonosti ääntä eristävä.

• Äly hoi

Katso peiliin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla

suoja työ paikka? 🤔🤷‍♂️
      Ikävä
      48
      4046
    2. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      13
      1920
    3. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1385
    4. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      95
      1316
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1205
    6. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1081
    7. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      961
    8. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      28
      939
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      930
    10. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      40
      917
    Aihe