Zooplus-kokemuksia

Mr. Ällö

Hei. Olen tilannut zooplussasta viime sunnuntaina (29.12.2013) pari rottien tavaraa, ja olen nyt huolestunut sillä muiden kokemuksista ja Zooplussan sivuilta olen lukenut että toimitus kestäisi 4-5 arkipäivää... Olen nyt odottanut viikon verran eivätkä tavarat ole vieläkään tulleet. Johtuisiko siitä että välissä oli uusi vuosi ja Zooplussalaiset ovat riehuneet ja toimitus kestää, koska eihän tiistai / keskiviikko ole arkipäiviä, johtuen uudesta vuodesta...

Kyselisin myös lisää kokemuksia :-)

18

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rotsu

      Hei!

      Mulla sama juttu, 28.12 tilattu tavarat. Laitoin jo viestiä sinne ja on nyt ymmärtänyt että kun maksoin pankkitililtä niin ensin meneekin aikaa siihen, että euroopansisänen maksu menee perille. Sitten tosiaan näitä pyhiä kauheesti tässä, niin ottaa aikaa. Näin sanoivat. Pyysivät mua laittamaan säpolla kuitin maksusta ja laitoin. Näin saavat ehkä aikasemmin paketin lähtemään saadessaan tositteen vaikkei maksu olisi perillä. Tosin sen kyllä pitäs olla tiistaina loppiaisen jälkeen, mutta varmistus :)

      Ei siis pitäisi olla hätää. Jos ite oisin tajunnu maksaa luottokortilla, niin sen sijaan että tavarat lähtee seuraavalla viikolla, ne olisi jo eilen ehkä ollut kotona. Mutta no can do. Kyllä ne sieltä tulee ja oon netistä aika paljon lukenu hyviä kokemuksia :)

    • Rotsu

      Hei!

      Mulla sama juttu, 28.12 tilattu tavarat. Laitoin jo viestiä sinne ja on nyt ymmärtänyt että kun maksoin pankkitililtä niin ensin meneekin aikaa siihen, että euroopansisänen maksu menee perille. Sitten tosiaan näitä pyhiä kauheesti tässä, niin ottaa aikaa. Näin sanoivat. Pyysivät mua laittamaan säpolla kuitin maksusta ja laitoin. Näin saavat ehkä aikasemmin paketin lähtemään saadessaan tositteen vaikkei maksu olisi perillä. Tosin sen kyllä pitäs olla tiistaina loppiaisen jälkeen, mutta varmistus :)

      Ei siis pitäisi olla hätää. Jos ite oisin tajunnu maksaa luottokortilla, niin sen sijaan että tavarat lähtee seuraavalla viikolla, ne olisi jo eilen ehkä ollut kotona. Mutta no can do. Kyllä ne sieltä tulee ja oon netistä aika paljon lukenu hyviä kokemuksia :)

    • Rotsu

      Meninpä äsken oikein tarkistamaan zooplussan sivulta, mikä on tilauksen 'tila'. Hyvältä vaikuttaa, on jo käsiteltävänä :)

      Itsellä tuli pelko siitä, että sieltä mitään ei koskaan tulisikaan, kun mainostettiin 4-5 päivän toimitusaikaa. En vaan ollut huomioinut, että rahan meno ulkomaille ottaa aikaa. Mutta laita sinäkin zooplussan kautta viestiä, jos huolettaa vielä. Vastaavat nopeasti. Tosin nyt vkl ja pyhäpäivä, niin menee tiistaille :)

    • deetsa

      Oon maksanu tilaukset aina paypalilla, menee heti maksu perille ja paketti on tullu viikon sisäs. Kerran oli mukaan livahtanu sieltä päästä joku ylimääräinen tuote, mutta eipä se mua haitannu ja sain pitää sen kuitenki ilman että jouduin maksamaan. Oli joku koirajuttu, en muista mikä mutta arvo alle 20€ niin eipä se pulju siihen kaatunu. :)

    • ristiss

      Itsellä vain hyviä kokemuksia Zooplussasta, tilaan rottien ja koirien tavaroita sieltä, häkinkin tilasin.

      Maksun käsittelyssä kestää jo 2-3päivää ja toimituksessa yleensä n. 5 päivää. Koska tähän väliin menee usein vielä viikonloppu, tavarat tulee yleensä 2vkon sisään. Koskaan ei oli jäänyt mikään tulematta.

      • asiakas 2013

        Minullakin on hyviä kokemuksia. Olen tilannut akvaario, häkki, ja ruoat. Kaikki tavarat tulivat perille.


    • kestoasiakas

      Komppaan edellistä. Hyvät kokemukset ollut. Tavarat tulleet ehjänä ja pakattu hyvin. Tilaustahan ei käsitellä ennen maksun näkymistä, joten ei kannata hätäillä heti. Tosiaan voi kestää vähän sen rahan siirron suhteen. Halvemmalla saa ja toimii niin miksi muualta hankkia? Kissan massiiviset kiipeilypuut ja rottien häkit sieltä lähtee pienemmällä rahalla ja valikoima kattava.

    • ruusususeni

      Yleisesti voin kertoa oman kokemuksen zooplussasta, se on positiivinen! Suosittelen siis kyseistä yritystä.

      Vuosien aikana on tullut tilattua iso kiipeilypuu kissoille, monta annosta erikoisruokia ja kerran olen palauttanut koko lähetyksen kun muutin mieltäni ruoan suhteen ja vaihdoin toiseen merkkiin. Tällöin sain vastauksen yhteydenottoihini saman päivän aikana, ja rahanpalautuksen moitteettomasti tilille.

      Eli tosi luotettava yritys mun kokemuksen mukaan.

      • Energy....

        Oli uusi tuttavuus meille ja oli pakko tilata kissoille raapimistynnyri ja hinta-laatusuhde kyllä todella kohdillaan.Nyt odotellaan uutta lähetystä saapuvaksi maanantaina.iso kasa ruokaa,uusi vessalaatikko,iso säkki hiekkaa ja leluhiiriä sekä palloja.Loistava paikka ja isosti säästää kyllä.


    • Kani tietäjä

      Uuutena vuotena ja viikonloppuisin (muut juhlat) Ei zooplus tuotteita tuo...

      Miulki vaikka maanantaina tilasin ja luulis et tulee perjantaina mut tuli maanantain...

      Mut zooplussasta saa todella hyviä ja kestäviä tavaroita!

      Kaikki muut ollaan tilattu paitsi juomapullo,ruokakupit,pari leluu ja ruuat kanilleni,

      Kaikki on todella hyvää :DDDD

    • Laadusta tinkimättä

      Tilasimme ison ruokasäkin linnulle,koska se tuli edulliseksi kilohinnaltaan.
      Hetken ajan päästä pussiin alkoi muodostua/kerääntyä lentäviä hyönteisiä.
      Otin yhteyttä myyjään. He väittivät että olimme väärin säilyttäneet pussia avaamisen jälkeen. Säilytimme säkkiä kuivassa ja pimeässä kaapissa hyvin suljettuna,niin kuin pitääkin,mutta virolais-taustaisella myyjäpojalla oli pokkaa vaan väittää vastaan.
      Asumme vielä uudessa kerrostalossa,eikä meillä ole ollut ennen tällaista ongelmaa linnunruokien säilytyksen suhteen.
      Tämä oli ensimmäinen ja viimeinen kerta kun tilasimme zooplussasta mitään,emmekä voi suositella sitä kellekään!

      • Sedä

        Ötökät siemenseoksessa on ikävä, mutta aika yleinen haitta. Ruoka kannattaa mieluiten aina pakastaa ensin pariksi päiväksi. Luultavasti täysin ilmatiivis ämpärikin kävisi, niin ötökät ei saa happea. Joka tapauksessa, niitä tuskin zooplussalla on keskivertoa enemmän, vaan niitä tuntuu ilmaantuvan vähän kaiken merkkisistä tuotteista!


      • kestoasiakas
        Sedä kirjoitti:

        Ötökät siemenseoksessa on ikävä, mutta aika yleinen haitta. Ruoka kannattaa mieluiten aina pakastaa ensin pariksi päiväksi. Luultavasti täysin ilmatiivis ämpärikin kävisi, niin ötökät ei saa happea. Joka tapauksessa, niitä tuskin zooplussalla on keskivertoa enemmän, vaan niitä tuntuu ilmaantuvan vähän kaiken merkkisistä tuotteista!

        Elukkaa voi löytyä ihan mistä tahansa ostetusta ruokasäkistä. Pakastaminen kannattaa tosissaan. Tarkasti jos eläinkaupassakin käy niin voi näkyä tyhjiä kuoria toisinaan ihan vaikka puisissa jyrsijöiden tikkaissakin. Tuskin kyse huonosti säilytetystä tuotteesta asiakkaan kohdalla vaan jo paketissa olemassa olleista ötököistä.


    • Keikka6+4=+

      Olen tilannut pari vuotta tuotteita zooplussalta! Alussa olin tosi tyytyväinen palveluun ja puhelinkin osasi puhua suomea, mutta nyt on kaikki toisin, puhelimella saa vain englanninkielistä palvelua ja sähköposti ei vastaa!?!?

    • Pitkästynyt

      Varaudu pitkään toimitusaikaan n.3-4 viikkoa. Lisäksi heidän käyttämä DPD kuljetuspalvelu yrittää toimittaa suoraan koti-osoitteeseen jossa pitäisi olla paikalla. Soittaa kerran pari viikossa ja ellet satu vastaamaan niin tähänkin voi mennä viikko pari.

    • Mys

      Tilaukseni on nyt ollut kuukauden matkalla, joten se siitä 5 pv toimitusajasta. Ensimmäinen ja viimeinen tilaus kyseisestä yhtiöstä

      • koiranomistaja

        Onpas jännää että toisilla on ollut noin paljon hankaluuksia. Itse olen tilannut Zooplussalta monta kertaa Suomen hintoja edukkaampaa koiranruokaa ja kaikki on toiminut aina ihan hyvin. Oletko ollut yhteydessä asiakaspalveluun jos pakettia ei ole näkynyt ja kuukausi kulunut? Minulle on aina vastattu tosi nopeasti, ainakin jos kirjoittaa kysymyksen englanniksi, he vastaavat aina suomeksi. Zooplussan sivuilla lukee että vastaus kestää hieman pitempään jos on kirjoittanut suomeksi.

        Olen valinnut yleensä toimitustavaksi postin, siinä ei haittaa vaikka ei olisi kotona silloin kun paketti tulee. Ne vaan jättää pakettikortin jolla sen voi sitten hakea postia kun itselle sopii.

        DPD:kin on toiminut ihan ok, he soittavat jos et ole paikan päällä ja voit sopia milloin toimitus sopisi. Viimeksi sovittiin että jättävät paketin meidän katoksen alle, kätevästi meni tuokin. Enää eivät kuulemma saisi jättää kun täytyy saada kuittaus paperiin luovutuksesta.


    • Lemmikkitarvikkeita

      Toivottavasti sait selvyyden tilaustasi koskien ja tavarat jo itsellesi. Zooplussan toimitus luonnollisesti kestää, koska firma ja sn varasto on Saksassa. Puhelinpalvelun kielenä siis varmaan englanti, suomeksi ei kannata odottaa. Isoilla verkkokaupoilla myös sählöposteihin vastaaminen voi viedä kauan aikaa.

      Suosittelen lemmikkitarvikkeita netin kautta tilaavia lukemaan esittelyt muistakin Zooplussaa vastaavista kaupoista sivulta:

      http://www.vertailussa.com/lemmikkitarvikkeet

      Tarvikekauppoja on paljon, myös Suomessa, joista saa etenkin tarjousten aikaan loistavilla hinnoilla mitä erilaisimpia tuotteita.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5248
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3407
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1542
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      186
      1410
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1056
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      826
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      769
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    Aihe