Johtuuko pillereiden lopetuksesta vai olisinko sittenkin...

Kokemuksia kiitos:)!

Hei minä Lopetin pillerit joulukuun alussa. Tyhjennysvuoto tuli 9.12.Olemme käyttäneet puolisoni kanssa vielä toistaiseksi kondomia. Minulla pitäisi alkaa ekat luomumenkat 9.1. Mutta nyt minulle on tullut raskauteen viittaavia oireita: nännit arat(aluksi olivat erittäin kipeät.)Väsyttää.mahassa tuntunut jo pari päivää menkkamaisia kipuja.lämpö koholla ja nenä valuu jatkuvasti. Vilun väreitä. Eli kysymys kuuluu voiko nämä oireet johtua raskaudesta vai siitä että lopetin pillerit? Testiä en vielä tee. Haluaisin kuulla kokemuksia.:)

3

132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemuksia kiitos!:)

Siis luomumenkkojen pitäisi alkaa 6.1 näppäily virhe.:)

• Tuskinpa olet

Miksi epäilet olevasi raskaana, vaikka teillä on ehkäisy (kondomi) käytössä? Kai tiedät, että vaikka olisitte yhdynnässä ovulaatioaikaan ilman ehkäisyä, olisi raskauden mahdollisuus per kierto vain n. 20 prosenttia? Pillereiden lopettamisen jälkeen tulee hyvin usein hormonaalisia oireita, kun oma hormonitoiminta taas käynnistyy. Siitä siis lienee kyse. Äläkä ihmettele, vaikka kuukautisia ei kuuluisi, on aika tavallista, ettei oma kierto käynnisty heti. En haluaisi lannistaa, mutta kun tuntuu, että jotkut kuvittelevat pillereiden lopettamisen jälkeen, että tulevat raskaaksi, kun mies vain henkäiseekin päin. Näköjään myös ehkäisystä huolimatta. Toki jotkut tulevat raskaaksi heti ekasta kierrosta, mutta yleensä se nyt sentään vaatii sen, ettei ole ehkäisyä käytössä.

• Kokemuksii ole hyvä

Sinulla on flunssa. Minulla oli ihan samanlaiset oireet pari päivää sitten, mutta minä olen jo menopaussi-iässä oleva nainen, jolla on hormonikorvaushoito ja näköjään aika paljon enemmän myös elämän tuomaa viisautta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      139
      7790
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1989
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1930
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1643
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1575
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      107
      1030
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      930
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      5
      929
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      830
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      34
      812
    Aihe