Onko totta että ravintola Storyville on syyllistynyt PIN-KOODIEN urkintaan marras - joulukuu 2012 välillä, jossa narikka sekä pääsylippujen yhteydessä on ON-LINE salavideomateriaalia ilman minkäänlaisen viranomaisen hyväksymää lupaa eikä asiakkaille ilmoitettu tilanteesta etu / jälkikäteen? Näitä tallenteita esitelty useille henkilöille josta esiintyy kaikki tapahtumat, asiakkaat, maksut sekä asiakkaiden näppäilemät PIN-KOODIT ! Jos ei asiakkaat, viranomaiset, luottokunta sekä pankit tähän puutu niin nyt olisi korkea aika!
salakuvaamista
2
209
Vastaukset
- ex-asiakas
Olen ollut asiakkaana kyseisessä ravintolassa joka sijaitsee Helsingissä. Kansanedustajien, näyttelijöiden sekä muusikoiden vakioravintola. Omistajista olen kuullut paljon huhuja siitä miten he vedättävät kaikkia työntekijöitä sopimuksilla joilla maksetaan alipalkkaa. Ainakaan noin vuosi sit ja siitä taaksepäin ei noudatettu työaikakirjanpitoa, maksettu ilta, yö- sekä pyhälisiä kenellekään, ei myöskään indeksikorotuksia. Kaikkia irtisanottuja entisiä työntekijöitä / päälliköitä syytetään tai haukutaan varastamisesta.
Uskon siis salakuvaamiseen mutta en olisi uskonut kenenkään ravintoloitsijan alentuvan pin koodien urkkimiseen mikä minun silmissäni on vakava rikos.
Nykypäivänä vaan totta on että ravintoloitsijat saavat tehdä mitä huvittaa eikä viranomaiset puutu mihinkään.
Todella säälittävää- Tietäväinen
No sittenhän tuo vaikuttaa kuin paikan omistajat olisivat vähän samanlaisia kuin asiakkaansa: kansanedustajat, näyttelijät ja muusikot.
Johanna Tukiainen ei käy tuolla, mutta hän onkin oikea taiteilija eikä mikään vilungin pelaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172383
- 441261
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70907Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää135838- 45831
- 59797
- 42766
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44745Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164722Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130684