Salainen FB-ryhmä.

arnoldzi

Onko tiedossa mitään salaista ja luotettavaa FB-ryhmää uskovaisille homoille? Olisiko aika, jos ei ole vielä?

10

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joksus24

      Sebastian Tynkkynen on sellasen tehny.
      lueppa sen tynen tyyliin blogista! :)

      • Sebastian Tynkkysestä

        Sebastian Tynkkynen on omien sanojensa mukaa "ex-homo" eli hän kuvittelee, että homoudesta voi "parantua". Tämä ei tule suoraan ilmi hänen blogikirjoituksissaan, jotta hän ei karkottaisi porukkaa.

        Kaveeraa toisen "ex-homon" kanssa (jätkä pitää blogia nimeltä mootsartti) joka mustamaalaa homoja väittämällä, että he ovat rikkinäisiä ja tarvitsevat jumalan apua "parantuakseen". On sitä mieltä, että homot vain ryyppäävät ja harrastavat irtosuhteita. (Niinkuin hän itse teki "homoaikoinaan".) Se ei vaan mene niin, että jos mootsartilla on itsellään ollut vaikeaa, että muilla homoilla olisi samanlaista.

        En edes usko että tuo mootsartti on ollut mikään homo, hänellä on vaan ollut varmaan huonoja kokemuksia naisista, siksi on joskus elänyt siinä käsityksessä, että on homo. Ja tietysti kärsinyt siitä, koska se ei ole hänen oikea suuntautumisensa... Sitten hän kuvittelee, että kukaan ei voi olla oikeasti ja onnellisesti homo. Toinen vaihtoehto on, että hän todella on homo, mutta väittää nyt muuta ja painii yksin sisällään asian kanssa.

        Tynkkynenkin yrittää homoudestaan eroon, profiilissaan lukee että on vaimo hakusessa. "Sydän sykkii tulevalle puolisolle". Paskat, ei se voi sykkiä kellekään ketä et vielä edes tunne :D Tynekin on korkeintaan vaan biseksuaali

        Että nämä herrat luulevat voivansa puhdistaa homoja sillä jeesustelullaan.


    • uskovainen homo

      Jeesus täytti lain. Joka uskoo Jeesukseen ei ole lain alla.

      • uskovainen homo sanoi :
        Jeesus täytti lain. Joka uskoo Jeesukseen ei ole lain alla.
        ________________
        Mutta homot ovat :

        Matteuksen evankeliumi:
        7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.


      • Mooseksen velipuoli
        pertsa2012 kirjoitti:

        uskovainen homo sanoi :
        Jeesus täytti lain. Joka uskoo Jeesukseen ei ole lain alla.
        ________________
        Mutta homot ovat :

        Matteuksen evankeliumi:
        7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.

        Nyt on kyllä Pertsan maailmankirjat sekaisin:

        Muut uskovaiset ovat siirtyneet uuteen liittoon paitsi homot....? Uskovainen homo viittaa vanhaan liittoon, jonka säännöillä reteesti uhkailusi täällä avasit.


      • Mooseksen velipuoli kirjoitti:

        Nyt on kyllä Pertsan maailmankirjat sekaisin:

        Muut uskovaiset ovat siirtyneet uuteen liittoon paitsi homot....? Uskovainen homo viittaa vanhaan liittoon, jonka säännöillä reteesti uhkailusi täällä avasit.

        " jonka säännöillä reteesti uhkailusi täällä avasit."
        Minä en uhkaillut vaan Sana kertoi teille mikä on kiellettyä.


      • Mooseksen velipuoli
        pertsa2012 kirjoitti:

        " jonka säännöillä reteesti uhkailusi täällä avasit."
        Minä en uhkaillut vaan Sana kertoi teille mikä on kiellettyä.

        Kyllähän sinä uhkailet, kun noita tuomionjulistuksia täällä "varoituksena " siteeraat. Jos et sitä ymmärrä, et ilmeisesti ymmärrä monta muutakaan asiaa.

        Ja tällainen uhkailu on täällä kiellettyä. Älä siis tee kiellettyä ja häivy!!!


    • dardada

      Montakohan jäsentä Tynkkysen ryhmässä mahtaa olla ja toimiiko se aktiivisesti?

    • dfgdgddh

      Sana rististä on homolle sietämätön. Koska homous on synti.

      • Ps.139

        Tai sana rististä on homoille sietämätön siksi, että kautta aikain on Jumalan Sanalla pahoinpidelty ihmisten mielestä "syntisiä". En ihmettele yhtään, että Jumalan rakkauden sanoma saa homot kiertämään uskovaiset ja seurakunnat kaukaa. Uskovaiset ovat sen sanoman muuttanee tuomioksi, eikä käy kateeksi se päivä kun siitä kerran taivaassa joutuvat vastaamaan.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      413
      4319
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      238
      2123
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      68
      1570
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      158
      1391
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      253
      1100
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1067
    7. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1035
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      136
      1033
    9. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      933
    10. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      53
      918
    Aihe