Onko ala-ikäisten kihlautumiselle jotain ikä rajaa? Vai saako vaan mennä kihloihin kun on siihen valmis? Asialliset vastaukset kiitos ja olen pian 17 vuotta täyttävä tyttö.
Ala-ikäisten kihlautuminen?
3
163
Vastaukset
- kjghdchvl
Kihlaus on kihlaparin välinen sopimus, että naimisiin ollaan menossa. Kihlauksella ei kuitenkaan ole mitään juridista merkitystä, eikä siitä tarvitse ilmoittaa mihinkään, joten ikärajaa ei ole.
Ja jos kyseessä on "öö ei me naimisiin olla menossa vaan kihloihin ja halutaan vaan sormukset et kaikki näkee et ollaan yhessä" -tyyppinen tapaus, niin ei, sormusten ostamiselle ei varsinkaan ole mitään ikärajaa, mutta kannattaisi vähän miettiä mihin viikkorahansa käyttää. - Lilrose97
Ei ole mikään vitsi versio vaan ihan tosissaan tätä kysyn, Oon itse ollu poikaystävän kaa nyt kaks vuotta ja ikä poikaystävällä on elokuussa 18. Ollaan ihan vakavissaan miettimässä kihloihin menoa joten ajattelin nyt kysyä että pitääkö meidän vielä vuosi odottaa vai voidaanko jo nyt mennä kihloihin.
- odottakaa vielä
Kihloissa ollaan silloin kun on sovittu naimisiinmenosta.
"Mies ja nainen, jotka ovat keskenään sopineet menevänsä naimisiin, ovat kihlautuneet".
Jos ette ole sopineet naimisiinmenosta, ette ole kihloissa. Kihloihin ei mennä. Ei voi kysyä "mennäänkö kihloihin", koska sellaista "tilaa" tai "asianlaitaa" ei ole olemassa.
Jos taas kysyy, että "menetkö kanssani naimisiin" ja toinen vastaa "kyllä" niin silloin on kihlauduttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12661Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1481208Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491105- 127988
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223964Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?205921Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä13835Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk296833- 72825
- 39812