Kuka riksust on se muija jolla on AINA punaset vaatteet ja suunnilleen joka viikonloppu ryyppäämässä??? Näin sen viime viikonloppuna kaupungilla kirkolla, ambulanssi kait tuli hakemaan sitä tai jotain sen kaveria. Mut kuka se muija on?? ikä?? missä koulussa?? nimi?
Punanen muija riksusta
31
5763
Vastaukset
- ......
Sehän on Henna ja taas siit on tääl juttuu. :D Se on kuuluisa Riksussa. =D
- GHEW
Antaako helposti? eli onko lutka? yms. infoo kiitos. en vois ajatella et olisin huoran kans,
- man
GHEW kirjoitti:
Antaako helposti? eli onko lutka? yms. infoo kiitos. en vois ajatella et olisin huoran kans,
Mä on käyny jyystämäs sitä muutaman kerran ku se on sammunu meidän rappukäytävään. Mulle se ainaki antaa helposti...
- A-bomb
man kirjoitti:
Mä on käyny jyystämäs sitä muutaman kerran ku se on sammunu meidän rappukäytävään. Mulle se ainaki antaa helposti...
Meilläpäin tuota sanotaan raiskaukseksi.
Mutta rixulaisten juttujen tason tietäen, sä et ole ikinä pannut edes rahaa pankkiin!
Jatka unias... - bonus5656
man kirjoitti:
Olisko se sama muija joka,,,,antaa kaikille
- wöjefeovb elrävn
Kuulkaas nytte! Hennastahan ei tollain puhuta!!! Hampaat ui vedessä...Perkele!!
- Terttu
Kiva ku mullekki kerroitte.. :DD Hampaat ui vedessä :D murmurr..
- eksä
Sen nimi on Henna se on 14. Se on Polarissa mun tietääkseni. On ollu viimesen viikon paskakaulana et kai se varattukki on. Itekki olin kiinnostunu siit. Mut kiinnostus lopahti ku näin sen asemalla lauantaina jonkun jätkän kaa :(
- Lauri
14 ja baareissa...
- en kerro
Lauri kirjoitti:
14 ja baareissa...
ja kukaan ei oo sanonu et se olis baareissa. Sanoin vaan et se ryyppää joka viikonloppu!
- Lauri
en kerro kirjoitti:
ja kukaan ei oo sanonu et se olis baareissa. Sanoin vaan et se ryyppää joka viikonloppu!
14 vuotias niin silloin ei voi sanoa muija.
- mää
Lauri kirjoitti:
14 vuotias niin silloin ei voi sanoa muija.
Mikäs se si o?
- man
mää kirjoitti:
Mikäs se si o?
Meidän silmissä se on tällöin lapsi. Mut riippuu siis katsojasta...
- Lauri
man kirjoitti:
Meidän silmissä se on tällöin lapsi. Mut riippuu siis katsojasta...
tyttö
- hihhuli
Lauri kirjoitti:
tyttö
...teini?
- Henna
hihhuli kirjoitti:
...teini?
Okei moon Teini... Mä en voi enää kulkee punasis ku sit kaikki tunnistaa mut.. Mä just ostin punasen piponki.. sitä en kyllä vaiha.. mut onneks mun toppatakki ei oo punanen :D Vittu ku teilläki menee lujaa ku jaksatte puhuu jotain tollasta paskaa!!! :D vittu.. Leenukka terttu karkasi.. HANKKIKAA ELÄMÄ!!!
- Poikanen
Onko se Henna tulossa tänään kaupungille juomaan?? Tahdon nähdä sen!!! Onko sillä ii2:sessa kuvia nickillä A-P-I-N-A?
- just me
on sil kuvii ii2 nimel A-P-I-N-A.. ja irc-gallerias samal nikil.. käys ihmees katteleen ;)
- Henna
just me kirjoitti:
on sil kuvii ii2 nimel A-P-I-N-A.. ja irc-gallerias samal nikil.. käys ihmees katteleen ;)
Kuka sä oot?
- *piip*
just me kirjoitti:
Vittu kiinnostaako immeisiä yks ihminen jolla on aina puneaset vaatteet?? ja toi tosi tarina...aika sairasta joltain jätkältä...varmaan himosonni puutteessa....ei koskaan oo saanu naista niin pitää valehdella tollasta paskaa tänne!!!!
- nope
MITÄ??? Henna on mun muija ja siihen ei muut koske.. noi rappupanot ei varmaan oo totta!! En tiiä.. Sanokaa te!??!?!?!?!? Mut mun se on.
- nytoonkännissä
Hei.....se oon mä.... soittakaa kaikki kiinnostuneet.... mun nro on. 050 071 7058 on mulla muutakin punasta. Emmä ihan aina oo ryyppäämässä. Ja voi mua kännissäkin panna.
- Enpäp
Ihanaa kun on vanha ketju nostettu ylös.ihanaa ihanaa
- Fakta100
Se on se lappuliisa mikä kulkee joka arkipäivä klo 7-16 punaisissa vaatteissa kynä sauhuten ja paperilappuja jaellen. Ootte perverssit nyt pikkusen erehtynyt tyypistä.
- Voihelvettisoikoon
Kyllä on aika sika kirjoittaja.Etkö todellakaan parempaan pysty.
Kato ensi kerralla vaatetus vähän tarkemmin,mitä päällä virkaihmisillä.
- Nähtyonriksus
Ei ol enää koululainen.Iältään noin 40/42 .Punaiset lopot et kassi.Punainen leda.Tunnistaa kyllä.Ilman lasejakin.
- matmacmav
Henna kiltisti niin joulupukki tuo lahjoja eikä risuja.
Juomisen saisit lopettaa kokonaan.- Juopottelia100
Antakaa ihmisen elää ja juopotella!
- Raitisollutaina
Näin se tietenki on.Jokainen juo silloin kun on janon poikanen.Mutta se vie tervehyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimedia: Räsänen vei Lindtmanilta pääministerin paikan
Lisäksi suomalaiset ovat innostuneet tuhlaaman, koska kuluttavat inflaation verran enemmän rahaa. Eikö porvarimedialla642933Ruotsi laskee jälleen bensaveroa, Riikka irvailee tumput suorana
Euron bensa oli persujen vaalilupaus, mutta kohta alkaa olla kolmosella alkavia litrahintoja. Meanwhile in Sverige: "612558SE TAPAHTUI - Pekka Aittakumpu: Avioero
Perussuomalaisten kansanedusta Pekka Aittakumpu käy parhaillaan avioero prosessia. Aittakumpu on siviiliammatiltaan past1042209Anita ei saanut Heikkiä pihalle
Kemijärven kaupunginvaltuusto ei tehnyt tietoisesti laitonta päätöstä. Heikki johtaa kaupunginhallitusta yhäkin.851395Martina Aitolehden rinnalla nähty Matias Petäistö yllättää - Uusi aluevaltaus TV:ssä!
Matias Petäistö on tuttu Erikoisjoukot-realityn tiukkana kouluttajana. Hän on myös tuttu näky Martina Aitolehden parina,341256Emotionalisuuden puute.
Joillain ihmisillä ei vain ole sitä "jotain". Heille kaikki täytyisi "vääntää" rautalangasta. Mutta heistä ei vaan o185930Sait mut mies heikoksi
Yllätti tämä asia nyt kyllä. Olet ollut mielessä koko ajan. Ei riitä pelkkä kevät nyt syyksi. Veit jalat alta. Pannaan m83883Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html78865Sofia Belorf esittelee Dubain kotinsa
Lääniä on kattohuoneistossa. https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011999877.html142800Ei ole vaikea päättää kumpi
Hän on vaimomateriaalia. Sinä olet vain tuollainen pieni kiusankappale.. Revi siitä.52736