syntymäkartta

härkäpää

Miten varauksella voi uskoa syntymäkarttaan?
Teetätin sellaisen ja uskomatonta kuinka suuri osa luonteesta kuvattu piti paikkansa!! ällikällä löi. Kaveri sit sanoi et se on melkein sama kaikille, huijausta jne..

11

17021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuuliviiri

      Eipä ole melkein sama kaikille. Samana päivänä syntyneille kartta on melko samanlainen sillä planeetat liikkuvat hitaasti, mutta eri päivinä syntyneille kartat ovat erilaiset.

      • Epäidenttisille (ja identtisillekin) kaksosille kartta lienee liki identtinen.
        Miten astrologi sitten selittää, että varsinkin epäidenttisen kaksosparin toisen jäsenen elämänkulku poikkeaa toisen jäsenen vastaavasta usein hyvinkin paljon?


      • jokaisellaleirinsä
        kekek-kekek kirjoitti:

        Epäidenttisille (ja identtisillekin) kaksosille kartta lienee liki identtinen.
        Miten astrologi sitten selittää, että varsinkin epäidenttisen kaksosparin toisen jäsenen elämänkulku poikkeaa toisen jäsenen vastaavasta usein hyvinkin paljon?

        Astrologiassa ei ole kyse elämänkulusta, vaan ihmisluonteesta. Mutta ateistit tarraavat paikka paskaan kiinni pysyäksen kaatamaan humpuukina pidetyn asian.


    • Haluu kans

      Mistä sellaisen syntymäkartan tilasit?

      • mimmi

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        Tuolta saa täysin ilmaiseksi ja reaaliajassa syntymäkartan, joka sisältää pitkän ja perusteellisen selostuksen (mielestäni osuu tosi oikeaan itseni lisäksi myös kaikkien kavereiden kohdalla, joiden kanssa ollaan katsottu). Saa aikaan aikamoisia ahaa-elämyksiä.

        Mikä parasta, selostuksen saa halutessaan yllättävää kyllä myös ihan suomen kielellä!


      • mimmi
        mimmi kirjoitti:

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        Tuolta saa täysin ilmaiseksi ja reaaliajassa syntymäkartan, joka sisältää pitkän ja perusteellisen selostuksen (mielestäni osuu tosi oikeaan itseni lisäksi myös kaikkien kavereiden kohdalla, joiden kanssa ollaan katsottu). Saa aikaan aikamoisia ahaa-elämyksiä.

        Mikä parasta, selostuksen saa halutessaan yllättävää kyllä myös ihan suomen kielellä!

        http://www.astro.com/cgi/ade.cgi?ract=atxgen.cgi&btyp=apx&lang=e&cid=

        (tosin englanninkielinen)

        Jos jokin merkki on kovin lähellä huoneen reunaa, saatetaan se täällä tulkita sinne viereiseen huoneeseen.


      • luonnetyyppi
        mimmi kirjoitti:

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        Tuolta saa täysin ilmaiseksi ja reaaliajassa syntymäkartan, joka sisältää pitkän ja perusteellisen selostuksen (mielestäni osuu tosi oikeaan itseni lisäksi myös kaikkien kavereiden kohdalla, joiden kanssa ollaan katsottu). Saa aikaan aikamoisia ahaa-elämyksiä.

        Mikä parasta, selostuksen saa halutessaan yllättävää kyllä myös ihan suomen kielellä!

        mä kävin tekee tuolla kartan tjtn ja oli todella hyvät selostukset. piti suureks osas paikkansa. suosittelen! :)


      • pikkutomaatti
        mimmi kirjoitti:

        http://astro-software.com/cgi-bin/astro/natal

        Tuolta saa täysin ilmaiseksi ja reaaliajassa syntymäkartan, joka sisältää pitkän ja perusteellisen selostuksen (mielestäni osuu tosi oikeaan itseni lisäksi myös kaikkien kavereiden kohdalla, joiden kanssa ollaan katsottu). Saa aikaan aikamoisia ahaa-elämyksiä.

        Mikä parasta, selostuksen saa halutessaan yllättävää kyllä myös ihan suomen kielellä!

        Myös Mtv3:n helmiosion syntymäkartta pitää hyvin paikkansa ja on myös ilmainen. www.mtv3.fi/helmi -> kuudes aisti -> syntymäkartta.


      • -
        pikkutomaatti kirjoitti:

        Myös Mtv3:n helmiosion syntymäkartta pitää hyvin paikkansa ja on myös ilmainen. www.mtv3.fi/helmi -> kuudes aisti -> syntymäkartta.

        ne pitää kyllä paikkansa. Toinen juttu on sitten se, että jotkut ihmiset hurahtaa niihin aika perusteellisesti. Tulee kaikenlaista kohtaloon uskomista ja koko ajan pitää päänsäryksi asti miettiä niitä planeettoja.. Ne on tavallaan puitteet, kuten eri persoonallisuuden piirteet.. joukko mahdollisuuksia. Olen nähnyt aika kammottavalla tavalla hurahtaneita ihmisiä...

        Itselleni kartan lukeminen on ollut kiva homma, koska se auttaa ymmärtämään omia piirteitä, mutta ei niistä kannata mitään ehdollistumia ottaa. Siitä saa vaan päänsäryn ja lisäksi se ei auta mitään eikä ketään.


      • Ihmetys-82
        luonnetyyppi kirjoitti:

        mä kävin tekee tuolla kartan tjtn ja oli todella hyvät selostukset. piti suureks osas paikkansa. suosittelen! :)

        "mä kävin tekee tuolla kartan tjtn ja oli todella hyvät selostukset. piti suureks osas paikkansa. suosittelen! :)"

        Jännä juttu että minulla piti selkeästi alle 50% asioista paikkansa ja todella moni asia oli täysin päinvastainen kuin mitä oikeasti olen. Ei kyllä saanut uskomaan horoskooppeihin yhtään enempää kuin aikaisemminkaan. Vaikuttaa täysin sattumanvaraiselta.

        Olen kuulemma kunnianhimoinen, kerään omaisuutta ja vaihdan useasti työpaikkaa. Oikesti olen ollut 20 vuotta samassa pienipalkkaisessa työpaikassa enkä ole edes ajatellut vaihtavani. Inhoan uraputkia ja mammonan perässä juoksemista.


    • uskomusjuttu

      Tilasin syntymäkartan Marjo pirttiaholta. Varmaan jotain oli paikkaansa pitävää. Kokemuksena todella epämiellyttävä. Astrologi oli suorastaan ilkeä. Ei olisi kannattanut lähteä moiseen humpuukiin mukaan. Jäi vain ikävä tunne ja maksoikin aika paljon.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      76
      1464
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1257
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      119
      1207
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      78
      1146
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      70
      1004
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      82
      813
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      752
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      42
      745
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      376
      722
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      686
    Aihe