Samsung Galaxy Trend. Yritin ladata WhatsAppin, mutta en pääse edes ko. verkkosivulle avaamatta tiliä (nimi, sukunimi ja s-postiosoite) tms., jota kuulema käytetään Google-palveluiden kehittämiseen.
Kortti on prepaid ja internettiä selaan vain satunnaisesti, silloinkin Wifi-yhteyden kautta.
Onko keinoa ilman s-postin sotkemista taas tähänkin?
WhatsApp ilman omien tietojen syöttämistä
5
1120
Vastaukset
Ei ole turvallista keinoa. Whatsapp sovelluksen lataaminen vaatii Google tilin luomisen.
- Kehityshaluton
OK, kiitti.
- crosby.
Jos pelkäät noin niin käy tekeen googlen sivulla uus sähköposti. Ei tarvi laittaa oikeaa nimeä vaan esim. Etunimi: x ja sukunimi: z. Keksit muutki omasra päästäs. Oikeita tietoja ei tarvi antaa. Osoitteeksi vaikka joku [email protected]
Laitat sen sitte siihen puhelimeen niin voit ladata play-kaupasta mitä haluat. - kysyn vaan
Voiko nuo ostokset maksaa jotenkin anonyymisesti ilman luottokorttia?
Ei voi. https://support.google.com/googleplay/answer/2651410?hl=fi
Voisi jos puhelinlasku maksutapa olisi tullut suomeen ja ostaisi prepaid kortin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824807- 1882168
- 1321812
- 1751445
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161351ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj201279- 301223
- 351116
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3151068- 781013