Miten W.i.t.c.h päättyi?

Kiinnostaa tietää

Joo tiedän, ettei ole mangaa, mutta eipä oo parempaa paikkakaan mistä kysyä, täällä porukka kumminkin tietää :D

Niin miten tuo W.i.t.c.h sarjis päättyi? Olin pienenä fani, mutta sitten lukeminen jäi... Olis ihan kiva kumminkin tietää miten heidän tarina jatkui? Kasvoiko ne aikuisiks, muuttuiko ne taviksiks vai mitäää??

13

6104

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostaa tietää

      siis kukaan ei tiedä? eikö kukaan enää lukenut sitä lehtee?

    • joo..kännyl oon

      No vikassa lehdessä oli pikkujoulut ja will irma taranee ja hay lin joutui johonkin mökkiin ja ditten cornelia ja matt lähti ettii niitä.

    • lisää tietoo

      Tarkennan nyt vielä äskeistä viestiäni: Tytöt olivat yhä teinejä ja ne oli yhä maagisia mutta vikat lehdet oli täynnä teinikouluapuanormielämä-huolia... Vikassa Suomessa esitetyssä lehdessä oli sitten noi pikkujoulut.

    • Life is hard...

      "Teinikouluapuanormielämä-huolia"

      Haha :D :D Just niin. On se elämä niin vaikeeta aina vaan ;)

    • sfgghh

      W.I.T.C.H. on italialainen sarjakuva ja sarjahan on vain suomessa loppunut. Muualla euroopassa sarja jatkuu eikä ole vielä päättynyt.

    • Myös ex-fani

      "W.I.T.C.H. on italialainen sarjakuva ja sarjahan on vain suomessa loppunut. Muualla euroopassa sarja jatkuu eikä ole vielä päättynyt."

      Kiitos paljon tiedosta! Itse olen myös ollut fani monia vuosia sitten, jännä ettei se ole vieläkään loppunut. Ihan hyvähän se oli, mutta alkoi ikävä kyllä toistaa itseään...

      • infoa

        Englanninkielisen wikipedian mukaan W.I.T.C.H. sarjakuva lopetettiin ja viimeiseksi jäänyt lehti ilmestyi Italiassa lokakuussa 2012. Lehtiä ilmestyi siellä kaiken kaikkiaan 139 kappaletta. Mihin numeroon Suomessa muuten lopettivat?


    • witsikkäät

      Erikoista, kun suomessa koko tarina jätettiin kesken, oliko lukijamäärät pudonneet niin paljon, ettei kannattanut enää suomentaa jne. Mitenköhän tarina sit oikeesti loppu, kun vika lehti ilmetyis 2012?

      Selasin just noita ihan ensimmäisiä witsejä, jotka olin omilla viikkorahoillani ostanut. Will on syntynyt 1988, eli täyttäis ny jo 26v! Mut nää ei tainnut kyl vanheta vuottakaan, koko ajan 14 - 15v

      • Anonyymi

        No joo, mä luulen, että aluksi sarjakuvan tekijät ilmoitti tyttöjen "tarkan" iän eli kerrotaan oikea syntymävuosi, koska ehkei ne arvannet, miten kauan sarjakuvaa tekee. Oliko aikomustakaan tehdä niin pitkään kuin se lopulta kesti. Sitten tietty tekijät voi luottaa siihen, että uudet lukijat ei välttämättä vanhoja lehtiä lue, joten heitä ei "häiritse" tarkkaan kerrottu ikä ja se, miten tytöt ei vanhenekaan...

        Tässä tekijät toki teki virheen, koska ei kannata kertoa hahmojen ikiä, sillä vaikka toki tietää, ettei sarjakuvissa aika kulu samalla tavalla kuin oikeassa maailmassa, häiritsee ainakin alitajuisesti, kun hahmot näyttää iättömiltä, vaikka tarkka ikä joskus on kerrottu mutta vanhenemista ei tapahdu, vaikka ajan näytetään kuluvan. Esimerkiksi Salapoliisi Conanissa kerrotaan tarkka ikä, ekassa pokkarissa mainitaan vuosi 1994, mutta Conan on edelleen nassikka ja Ran teini-ikäinen...


    • Eiiii;'(

      Oon yhä kauhea W.i.t.c.h fani kaikki kirjat ostelen /lehdet :/ Kyllä kaipaan tätä sarjaa :)! Toivon että jatkuisi!

    • sorikuherätin

      jotkut saattaa jo tietää, mutta witch loppu Italiassa jitenkin silleen, että lopussa vanha oraakkeli (kai?), Elyon ym. tapasivat witch tytöt ja ne muisteli kaikkee mennyttä. Lopussa heiktä kai otettiin voimat pois ja lehti loppuikin samaiseen kohtaukseen, mistä koko sarja alkoi. "Oraakkeli aikoo puhua"

    • Perkele_Sedä

      Siinä kävi niin että se I.C. meni jäihin ja W.T.C. sai varsinkin Amerikoissa negatiivisen vastaanoton, joten sille kävi kuin Puolalle vanhan kunnon viiksivallun käsissä

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe