Tiina Jylhä

hyi1

Voi kamala miten ruma on Tiina Jylhä nykyään. Naama kun petolinnun perse. Alkaa muistuttamaan miestä . Samaa voi sanoa sen miehestä Tapani, mikä lie. Ihan järkyttävän ruma mieheksi.

119

3664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • buta

Jylhä JYISEVÄ vanha MAKSULLINEN NAINEN/MIES???

• lirahuuuuli

Todella Upeeta patsyn kommenttia lainaten "Huulet näyttää siltä kuin yrittäisi synnyttää omaa päätään!"

• Säälittävää

Todella ala-arvoista tekstiä sinulta. Tutusti ja tiedä ennenkun arvioit. Olen tavannut Tiinan muutaman kerran ja hän on oikeasti kauniimpi kuin kuvissa, ammattitaitoinen sairaanhoitaja jolla on hemmetin hyvä yritys hyvällä sijainnilla! Uusi liike taisi olla snelmannikadulla ja wow mitkä tilat. Kateellisten panettelua tää vaan on. Ei osata iloita toisen menestyksestä vaan haukutaan kun ei muuta osata!

• whaaaaat
        Säälittävää kirjoitti:

Todella ala-arvoista tekstiä sinulta. Tutusti ja tiedä ennenkun arvioit. Olen tavannut Tiinan muutaman kerran ja hän on oikeasti kauniimpi kuin kuvissa, ammattitaitoinen sairaanhoitaja jolla on hemmetin hyvä yritys hyvällä sijainnilla! Uusi liike taisi olla snelmannikadulla ja wow mitkä tilat. Kateellisten panettelua tää vaan on. Ei osata iloita toisen menestyksestä vaan haukutaan kun ei muuta osata!

Sairaanhoitaja ??? Ei ainakaan Valviran rekisterissä....milloin hän sairaanhoitajaksi on opiskellut ? Kas kun ei aivokirurgi ! Joku roti sentään,.

• outoa
        lirahuuuuli kirjoitti:

Todella Upeeta patsyn kommenttia lainaten "Huulet näyttää siltä kuin yrittäisi synnyttää omaa päätään!"

ahhah hah hahhaahahhahahahahaahahaheheheee...........!!!!!!!!!!!!!!!!!!
        synnyt omaaaahahahahahahahaaahahaaaaaa......mä kual.....hahahahah.......naur...
        ANTROIDIIIIIiiiiiiiih.........!!!!!!

• kaunison
        Säälittävää kirjoitti:

Kauneusleikkauksilla uuteen kuosiin, kts. linkki, Jylhällä taas uusi look.

https://www.google.fi/imgres?imgurl=http://i.imgur.com/aco9YoT.jpg&imgrefurl=http://murobbs.muropaketti.com/threads/samannaekoeiset-julkut.463042/page-84&h=360&w=307&tbnid=pgyopljftInj_M:&docid=ctQCD6VAkUFF2M&ei=Cv_8VZDFOYSWsgGgo76IDA&tbm=isch&ved=0CGEQMyg9MD1qFQoTCJDyktW6gsgCFQSLLAodoJEPwQ

• Anonyymi
        lirahuuuuli kirjoitti:

Luonne alkaa vanhemmiten näkymään naamasta.

• Anonyymi
        whaaaaat kirjoitti:

Sairaanhoitaja ??? Ei ainakaan Valviran rekisterissä....milloin hän sairaanhoitajaksi on opiskellut ? Kas kun ei aivokirurgi ! Joku roti sentään,.

Ei ole sairaanhoitaja.

• on se vanha

Joko se on täyttänyt 60 vuotta.... ainakin se näyttää siltä.

• Tapen monsteri

Ainahan se on näyttänyt karmealta. Nyt on pistänyt vieläkin pahemmaksi.

• please ei enää

Siis mitään näin rumaa naisen? kroppaa en ole ennen nähnyt. Kamala.
        Tuli lisko mieleen.

Miehen kroppaan istutettu kaksi silikonipalloa.

Mikä ihmeen kampanja nyt on menossa, kun näitä hirviö-naisien kuvia
        on jatkuvalla syötöllä iltapäivälehdissä.
        Apinasirkus (pp-niko, hirviötyttö-soffa tipe ja tape)petaa näitä joitan ihme skapoja, jossa mulkosilmä Tape on ihan residetti.

Kuinka liiketoimintakiellossa olevat huijaripariskunta ylipäätänsä voi järkätä yhtään mitään? Ketkä ovat yhteistyökumppanit? Mömmöjä myyvät rikollisjärjestöt kenties?

Eilen oli paita hampasissa sohvi, tänään liskomainen Tipe, huomenna niko lyhyine länkisäärineen ja lopuksi itse resitentti kuutiopää Tape?

• MÖMMÖ

Poliisi löysi 50-vuotiaan Valkosen kotoa satamäärin kiellettyjä aineita. Asunnosta takavarikoitiin 150 tablettia stanozololia, 406 tablettia metandienonia, 75 ampullia kahta erilaista testosteronia ja viisi ampullia nandrolonia.

• tiinan tie

Siis rikollinen. Mitä Tiina Jylhä tekee tuon kanssa? Onhan siis kyseessä sama joka oli Juhani Palmun kanssa naimisissa? Ei Jpalmukaan mikään vakavastiotettavuuden huippu ole, mutta ei nyt sentään rikollinen.

Ja miksi tämä tipe ja tape (voiko tällaista olla) ovat niinkuin lehdissä?

Ei ymmärrä menee yli ummarryksen.

• hörmöönit

No eivät kyllä kaikkia mömmöjä löytäneet! Tuo akka on vetänyt niitä hevonen kauroja. Luuleeko nä per..keleetettei kukain huomais mömmöjen vetoä.

• Hevosenhampaat

Noi hampaat on ihan järkyt!
        Siis ihan aikuisten oikeasti!
        Kuka tunkee tollaset jenkkileegot itselleen ja kuvittelee vielä olevansa tuolla yäpurennalla KAUNIS???????

• Tiptap,tipe,tipe,tip

Ei tuota Iltalehden kuvaa voi nauramatta katsella. Tallinnan silikonit. Naama kuin "hevosella" ja hiilellä piirretyt kulmat ... Nainen on 51 v "ikipissis". Kyllä Tipe ja Tape on kuin toisilleen luodut.

• kasa wabboja

Uskomaton pellepari.

2 ammattirikollista.

Suvi ja Teppo = ottakaa mallia.

• Ei seiso enää

Näytin lehdestä no "hienot " kuva jylhästä.
      Äijä sano, että saan olla ilman munnoo nyt viikkoon, kun meni seisomahalut.......

Prkl.....

• Tukiainen rumempi

Antaa kaikkien kukkien kukkia. Onhan se ikäisekseen pitänyt itsestään huolta paremmin kuin suurin osa sen ikäisistä naisista. Toiset ne vaan lihoo ja läskiä roikkuu joka puolelta . Ei sekään ole kaunista. Kyllä toi Tukiaisen voittaa.

• TT-kriminaalit

Kukkikoot vankilassa Troppi-Tapensa kanssa.

• Tiina on kuin transu

Tiinaan verrattuna jopa Tuksu näyttää inhimillisemmältä ja kauniimmalta.

• Tiina saa paikan
        Tiina on kuin transu kirjoitti:

Tiinaan verrattuna jopa Tuksu näyttää inhimillisemmältä ja kauniimmalta.

Valitettavasti ylläoleva on totta.

Onko Tiina uusi Tuksu, jääkö Tuksu eläkkeelle?

• Voi_morjens

Siis noi Iltalehden kuvat Tiinasta on jotain aivan järkyttävää... Ainahan se on suht ruma ollut, mutta nyt se on jo pilannut naamansa lopullisesti leikkelyillä/botoxilla. Noissa kuvissa se näyttää vain ja ainoastaa rumalta mieheltä, joka on meikattu ja jolle on pistetty halvat silarit Tallinnassa. Aivan järkyttävää. Miten kehtaa vielä poseerata noin noloissa kuvissa?!

http://static.iltalehti.fi/viihde/tiina_4valk2301in_vi.jpg

Siis oikeesti.... Hyi helvetti. Ei tähän muuta voi sanoa.

• nymfin olemus

Eeeei! Vapaaehtoisesti mennyt kuvattavaksi noin?

Saanen kiinnittää huomionne kaiken muun lisäksi sormuksiin. Muu vetää niin sanattomaksi etten sano mitään.

Tota mitä on tapahtunut?

• 9 6

Ei toi voi olla todellinen kuva Tiina Jylhästä. Pakko olla pilaa. Hirveintä on ettei sitä tiedä onko totta vai pilaa.

• fatness

Tällaiseen suuntaan nykynaisihannetyyppi menee. Tulispa 60 luku muotiin: sai olla reittä, peffaa ja selluliittia mutta vyötärö hoikka. Nykymuoti luonnotonta ja androkyynia.

• karmeearse
        fatness kirjoitti:

Tällaiseen suuntaan nykynaisihannetyyppi menee. Tulispa 60 luku muotiin: sai olla reittä, peffaa ja selluliittia mutta vyötärö hoikka. Nykymuoti luonnotonta ja androkyynia.

Satuin vahingossa katsomaan sitä todella typerää realitysarjaa, jossa "julkimot" hoitelevat toisten kakaroita...Jylhä oli kuin rumaper*einen mies.....
        Jotenkin luulis "bodarin" keskittyvän koko kehoonsa, ei vain yläkroppaansa.'
        Näitä nähtiin jo 80-luvulla Hietsun biitsillä: nuoria miehiä, joilla treenattu ylävartalo ja kesäkuumalla kävelivät farkut jalassa kun reidet ja sääret oli ihan ruikut....

• Kiitos!!!!

Ahhahahha, siis me saatiin miehen kanssa hervoton naurukohtaus, mun oli aivan pakko näyttää ne järkyt kuvan Tiinasta Iltiksen sivuilta, mä oikeasti kierin lattialla naurusta kun mieheni jolla on sana hallussa, kertoili siinä muutamia mielipiteitään tämän naisen ulkomuodosta!!! Ensinnäkin, mieheni luuli että Tiina on MIES! Mies ei seuraa pahemmin juorupalstoja ja kun sanoin että katos tätä, näytin Tiinulin kuvaa, mies sanoi että "onko tää jotain niitä joita transuiksi kutsutaan vai mikäs mies tämä on?" Saatiin kyllä niin kertakaikkisen hyvät iltanaurut! Eli voin kiittää hauskoista nauruista Tiinaa ja Iltalehteä, voi kuvitella miten on naurussa pitelemistä ollut sillä Iltiksen toimittajalla joka jutun teki ja kuvasi!!! Hahahhahahahahh!

• Koht delaan

ARMAHTAKAA rakkaat kommentoijat, en pysty enää nykyään lukemaan kunnolla tätä palstaa koska lähes aina kuolen nauruun... Armahtakkkeee, ei näin hyviä ja hauskoja kommentteja...!

• Ei saa!!

Älkää haukkuko täällä petolinnun persettä, petolinnun perse ei ole ansainnut saada tulla verratuksi Tiina Jylhän naamaan! Joku tolkku sentään tässäkin asiassa! Pyydän anteeksi sinulta, petolinnun perse.

• En mitään en mitään

"Mitään en oo ottanu, en mitään oo ottanu", mörähtelee Tipe maskuliinisella alttoäänellään.

• Juuh

Tapen tropit ovat selvästi tehonneet Tiinaan, tuollaisia tuloksia ei saavuteta pelkällä kaurapuurolla ja raejuustolla. Samaa kamaa vetää myös Tape itse.

• varmuuden vuo

Tarkotat siis 150 tablettia stanozololia, 406 tablettia metandienonia, 75 ampullia kahta erilaista testosteronia ja viisi ampullia nandrolonia noin ensihätiin kotivarastosta?

• Juuh
        varmuuden vuo kirjoitti:

Tarkotat siis 150 tablettia stanozololia, 406 tablettia metandienonia, 75 ampullia kahta erilaista testosteronia ja viisi ampullia nandrolonia noin ensihätiin kotivarastosta?

Juuri niitä. Tapehan tuomittiin muutama vuosi sitten laittomasta steroidien maahantuonnista ja hallussapidosta.

• Nyt pelottaa
      • tiinan tie

• Uh huh

Kauneusalan yrittäjä vielä, hah :D Karmean näköiseksi on muija mennyt, naama meikattu mut kropassa paistaa kaikki arvet, kohjut, mustelmat.

• ei oo kaunis ei

On kyllä miehekkään näköseksi menny..huh huh. Muutenkaan kasvot eivät ole olleet kauniit, kun on luonnostaan lyhyt otsa kuin apinalla, tosi pienet silmät ja alalörppähuuli. Näitä kun on "paranneltu" rumilla viivakulmakarvoilla, halvalla vaalealla pehkolla, huulitäytteillä, botoxilla, jättileegoilla ja ties millä, kropasta puhumattakaan..ei ei hyvä.

• wqerqqq

Pikä otsa vasta ruma onkin ja pitkä naama joka on rumin kasvojenmuoto

• Sääli

Tosi kaunis nainen nuorena, vartaloineen. Olispa antanut itsensä vanheta luonnollisesti, kauniisti. Sääli. Järkytyin.

• btgrdhty

pantava!

• Hörhö

Miksi ihminen haluaa tehdä itsestään irvikuvan? Ei tuo ainakaan edistä kauneusalalla menestymistä.

• Paha olo

HYI!!!

• järkäle naama

Tiina alkaa erehdyttävästi muistuttaa apinaa ja Tapea.

EIkö tuo itse tajua, miten iljettävää tuo keikistely on? APUA!!

• tuksulle koitti eläk

Tiina on uusi Tuksu. Tuksuksi tuksun paikalle.

Hän on myös selvästi paljon kiinnostavampi. En ole koskaan ymmärtänyt miksi Tuksusta on ketjuja.

• hyihitto1

Pelästyin saakeli,ihan kuin joku gorillan pää olisi liimattu ihmisen vartaloon,aivan karsee friikki-show meneillään!

• karen.karen..

Kamala kuva. Tiinan " liikekumppani " seuralaispalvelu ajoilta oli ennen kuolemaansa kanssa hirveän näköinen. Se oli kerta 500 markkaa
      kummankin transu-muijan taksa.

• miksi??

Tiinan naama on minusta apinan tai gorillan näköinen nykyään. Tekevätkö steroidit ym aineet naisen naamasta noin hirveän? Kun katsoo Tapen ja Tiinan naamakirjoja, siellä on vieläkin friikimmän näköisiä miesnaisia, siis jotain aivan järkyttävää kammottavaa...

• Ihanan naisellista

"Tiinan naama on minusta apinan tai gorillan näköinen nykyään. Tekevätkö steroidit ym aineet naisen naamasta noin hirveän? "

Kyllä tekevät.

• apina ja gorilla

Aivan...aivan....nnniii....ni..niinnn......

Ei kai se Tiina luule, että koko maailma voi tulla hänen näköiseksi...
      Eihän se yhteiskunta sillätavalla toimi....nnnnononnn...aivan...aivan....

Tiina on naistenmies

• jak jak jak

Karsee...
      Kohta muuten varmaan pistää pers-implantit, koska pillerit ja muut eivät ole saaneet takapuolta kasvamaan, yhä lattapeppu.
      Miten joku voisi ajatella että toi nainen olisi nuorekas? Minusta näyttää yli 60-vuotiaalta tällä hetkellä.

• Gorillan puoliso

Nehän tuosta vielä puuttuiskin niin koko komeus olisi kruunattu. Sanoinkohan komeus? Heh :) Tiina on ihan miehen näköinen.

• Sori

Koska tuo Karen on kuollut? Nuoruuden tuttujani kouluajoilta.

• surullista

Niinpä. ollut ennen todella kaunis

• Kaunis ja tyytyväinen

Kaunis ja ammattitaitoinen nainen sanon minä! Mahtavaa palvelua sain hänen snelmamninkadun liikkeessään. Jätin ennakkoluuloni helvettiin ja se kannatti. Sain hyvi neuvoja koskien terveyttäni ja minua kauan vaivannut esteettinen asia oli hetkessä korjattu. Olen vuosia kärsinyt näistä juonteita ja arvosta ja hetkessä ne olivat pois. Suosittelen lämpimästi antamaan ihmiselle ensin mahdollisuuden ennenkun mollaatte. Luulen että tulette myös itse yllättymään.

• The lookin asiakas
        Kaunis ja tyytyväinen kirjoitti:

Kaunis ja ammattitaitoinen nainen sanon minä! Mahtavaa palvelua sain hänen snelmamninkadun liikkeessään. Jätin ennakkoluuloni helvettiin ja se kannatti. Sain hyvi neuvoja koskien terveyttäni ja minua kauan vaivannut esteettinen asia oli hetkessä korjattu. Olen vuosia kärsinyt näistä juonteita ja arvosta ja hetkessä ne olivat pois. Suosittelen lämpimästi antamaan ihmiselle ensin mahdollisuuden ennenkun mollaatte. Luulen että tulette myös itse yllättymään.

Yhdyn edelliseen! Tiina todellakin on koulutettu sairaanhoitaja ja käyn hänellä myös snelmanninkadulla! Kuulin että hänen edellisessä liikkeessään entinen työntekijä jolla ei ole koulutusta tekemiinsä operaatioihin on kaapannut Tiinan liiketoiminnan! Olkaa varovaisia jos haluatte Tiinalle ajan. Ainoa the look salonki sijaitsee snelmanninkatu 5 ssä ei missään muualla.
        Nostan hattua teräsrouvalle. Kova mimmi tekemään töitä!

• The lookin asiakas
        Kaunis ja tyytyväinen kirjoitti:

Yhdyn edelliseen! Tiina todellakin on koulutettu sairaanhoitaja ja käyn hänellä myös snelmanninkadulla! Kuulin että hänen edellisessä liikkeessään entinen työntekijä jolla ei ole koulutusta tekemiinsä operaatioihin on kaapannut Tiinan liiketoiminnan! Olkaa varovaisia jos haluatte Tiinalle ajan. Ainoa the look salonki sijaitsee snelmanninkatu 5 ssä ei missään muualla.
        Nostan hattua teräsrouvalle. Kova mimmi tekemään töitä!

• Sissimarkkinoijat

Kiitos positiivisesta infosta. Seuraavat botoxit ovat sovitusti ilmaiset.

• terhikki1

Tiinalla ei kyllä ole sairaanhoitajan koulutusta. terhikistä kannattaa tarkistaa aina, onko alan koulutusta, jos antaa toisen pistellä itseensä esim botoxia ja täyteaineita.

• lyhyt kaula

ei kaunista ketään.

• no huhhuh

Kuka täällä jauhaa että Jylhä olisi sairaanhoitaja. Ei todellakaan ole. Ei minkäänlaista terveydenhoitoalan koulutusta. Aika säälittävää jos tuo Jylhän fani/ystävä on ollut siinä uskossa että tämä olisi ammattilainen

• molemmat rumia

sekä ukko että akka. Tiinalla raskauttavampaa kun edustaa muka kauneutta

• tuulantei1

Tiinalla ei ole paluuta, miten fysiikka kestää vanhenemisen. Totuushan on, ettei Ladasta saa Mersua tekemälläkään.

• kaunista ei

ole nähnytkään tuo Tiinu. on se niin maan ruma

• Luikero

Näin Tiinan eilen Superstarilla ja mielestäni näytti erittäin tyylikkäältä. Hieno lomarusketus, tyylikkäät vaatteet ja kroppa on 2 kymppisellä

• pirrevi

On hienoa, että Tiina jaksaa huolehtia itsestään ja kropastaan, onhan se ulkonäkö aikalailla tuosssa työssä se valttikortti, josta kannattaa huolehtia. Eikai niitä palveluja ostettaisi epäsiistiltä ihmiseltä, joka ei huolehdi itsestään.

• Terminaattori

Mitähän "palveluja" tarkoitat, huhut pitää paikkansa?

• Thefuture

"Persoonallisen" näköinen nainen juu. Mutta miettikää, esim Losissa kaikki ovat leikattuja. Ehkä tämä on vaan tulevaisuutta...?

• ihmesadistit

Menkää syömään petolinnun persettä haukkujat.

• ripakuuu

tosta voi olla monta mieltä. viiskymppinen nainen. jos edes osa suomalaisista olis noin hyvässä kunnossa niin saataisiin olla ylpeitä.

• Tarjaliini56

Vaatii kyllä hurjasti työtä, että saa itsensä pidettyä viisikymppisenä tuossa kunnossa, ei voi kun hattua nostaa ja ihailla.

• TransuTiina
        Tarjaliini56 kirjoitti:

Vaatii kyllä hurjasti työtä, että saa itsensä pidettyä viisikymppisenä tuossa kunnossa, ei voi kun hattua nostaa ja ihailla.

Vaatii kylöä paljon vääriä valintoja että saa itsestään tuollaisen hirviön näköisen. Amerikassa tuon näköiset tienaa tarjoamalla priva-paineja...

• Itsekin

Tiina tietää et on ruma... ei julkaise enää kuvia itsestään facessa. Kaikki vain photoshopataan

• mätäpaise50

Tiina on ruma, mutta sisäisesti vielä rumempi. Ennen maa repee ....

• poltetutsillat

Se sisäinen rumuus Tiinan kohdalla, ihminen ei sisältäkään kaunis, ystävällinen tai edes hyvä. Silmistä ja katseesta näkee että onneton ihminen. Säälittävä.

• voeeiii

Ollut todella kaunis ennen

• Ihmetys1

Minkäkönhän näköisiä silikooni, botox ym laittajat ovat 20-30 vuoden kuluttua?

• harmi

On ollut kaunis nainen ennen leikkauksia ! Niin hyvän näköisii naisii ei montaakaan ole ollut. Rotu nainen . Valitettavia nuo leikkaukset

• sallalllaallaaaaa

Saa kyllä ottaa saman ikäiset mallia, eipä pysty moni noin kurinalaseen elämään.. itse tapasin naisen Oulussa Lookin pisteessä ja oli kyllä erittäin mukava tapaus..

• esiin

Ois hauska nähä arvostelioiden kuvia ;) makunsa kullakin , timmi nainen , mukavakin. Kauneusleikkauksten muutokset ei mielytä kaikkia , itse jos tykkää onkin se tärkeintä. Upeet piirteet sillä on kasvois aina ollut

• RikosMielessä

Oletko sen impanttimuskeli hormonipumppaajamies?
        Teillä taitaa olla sen verran verovelkoja, että Suomessa
        yrittäminen ei onnistu koskaan? Suomen travellerit ;-D

• wpofkgj

Vanhan-ammatin-ex-harjoittaja ei ole koskaan ollut edes sievä. Nykyään on hirviön näköinen ja ne leegot.

• tosiaan

Ei se sievä ole koskaan ollut vaan kaunis

• UusiMiesPari

Tiina on jylhän näköinen, irvokkaaksi leikelty.
      Friikimmän näköistä "pariskuntaa" saa hakea.
      Mies toljottava tyhjäpää, pikkupaksu tattiainen.
      Tiina näyttää ja kuulostaa suhteen mieheltä ;-D

• jooooohh

Tuolla kadulla vasta friikkejä pariskuntia vastaan tulee .

• ihanatanatata

Tiina Jylhä on luonnollisen kaunis neitokainen. Miehensä on salskea, karismaattinen komistus.

• LentävätLehmät

Niin tyttömäinen ääni tiinalla.
        Niin luomu lihakimppu tapella.

• HirviöSyndrooma

Joku lapsi piirtänyt sille tussilla kulmakarvan paikat?
      Ja tuolle sairaudelle on ihan diagnoosikin: dysmorfia.

• YstäväX69

Tiinalle voimia ja siunausta, kunpa onnetar välillä hymyilisi sinullekin. Tiina on erittäin sydämellinen ihminen, aivan loistavaa juttuseuraa ja muutenkin huippu, kaikki jotka oikeasti tuntevat ,tietävät tämän..

• hyväjakilttijaviaton

Juupa juu. Kaikkea hyvää vain ja mukavia pahnoja linnassa puolisolle. Toivottavasti ei joudu monia vuosia lusimaan, voi tulla taloudellinen taantuma.

• Haudihoo

Suvilla siivoustauko auringossa... Ei nolompaa kuvaa olisi voinut laittaa... Onko tuollaiset pallorinnat oikeasti jonkun mielestä kauniit...

• voisentään

Homeen väriset kulmakarvat, vai onko ne tatuoitu, vanhentavat
        prosti tulee mieleen, ei voi mitään, tiedä hänen luonteestaan
        sitte,luonnollisesti vanhentuneet kyllä kauniimpia,totisesti, aamen.

• takkoopäin

Kyllä nuolisin Tiinan pillua, mahtaa olla iso klitoris! Turvonnu pillu, herkkuu olisi. Naiset jotka lyövät kamaa on kiimasia ja pillu turvoksissa jatkuvasti.

Nyt kun Tape on betonissa niin kuka hoitaa Tiinan tarpeet? Kuka lyö testot pakaraan? Panemaan Tapesta ei oo ollu vuosiin.Kivekset ovat kaput! Mitenköhän Tapen silikoni hauperit jakselee? Olis se upeaa kun Tiina olis kontallaan ja nuolis sitä takaapäin. Oooh!

• Muta

Mutta eikö hällä olekin jo aika paljon ikää jo? Mies vankilassa?

• Hyihyihyihyi

Oikeesti hirvee. Ei oo mikään kaunotar koskaan ollut mut silleen pirtsakan näköinen. Nyt konkreettisesti tyrmäävä, huonossa mielessä. Jos kuvissa on noin karsee, niin miten luonnossa.

• Haudihoo

Kuinka kauan voivat pitää Tapen vangittuna? Mitään kiellettyjä aineita ei olla käytetty mutta silti Tiina näyttää mieheltä ja Tape... Jätän sanomatta.

• monsterifuture

Tiinalla silmät syvällä päässä, otsassa, nykyisin kuin kaksi kipeää punaista sian pillua. Suu, turpa kuorihampaineen kuin hevosella. Leuka valtava kuin Ridge Forresterilla. Huulet turpeat, leveälle vedetty, täyttävät kohta koko alakasvojen osuuden korvasta korvaan.
      Tiinan puheääni on karvainen. Puhelimessa voisi luulla, että "komea pitkä maskuliinen testosteronikomistus" soittaa juuri Sinulle.

Julkaistussa kokovartalomaalauksessa on peitettynä alapää, koska yleisölle ei voine näyttää "hoitojen" lopputulosta ... yllätystä.

Tiinasta tulee jonain päivänä söpö mummo. Vanhainkodissa ei taida kuitenkaan enää käydä flaksi. Sharmööristi vanhentuneet normaalit suomalaismiehet kaihtavat vahaksi muuttunutta sukupuoletonta vahapölkkyä.

• aivanuskomatonta

Oletko joskus nähnyt sharmööristi vanhentunutta normaalia suomalaismiestä?

• Anonyymi

Tiina on aivan ihana. Hieno idea tuo uusi klinikka-auto. Kaunis, tyylikäs ja viehättävä Tiina.

• Anonyymi

No hyi helvetti! Suuren luokan rikollinen se on ja näyttää hirviöltä 😤

• Anonyymi

Jätetään nyt ulkonäkö ja katsotaan tosiasiat.
      Suomi lähettää rahaa firmalle joka on rekisteröitynyt Viroon.
      Firman tulos olisi ollut huikea ja siitä maksettava vero olisi jäänyt Viroon.
      Tämä ei voi olla todellista.
      Suomi tarvitsee itse joka euron!!!!!!!!!.

Lounemaa voisi aloittaa alimmalta koulutasolta uudelleen opiskelun
      ehkä huomaisi ala-alasteella jo mitä tuli tehtyä.
      Kauhea moka!!!!!!!!!.

• Anonyymi

joo joo mutta 5 milliä tilillä!! siinä teille katelliset!!

• Anonyymi

Ihannoitko häntä?

• Anonyymi

Täysin patologinen tapaus!

• Anonyymi

Taitaa olla rikollisliigan johtaja-gangsteri-hirviö.

• Anonyymi

Ne rahat on jäädytetty Pankin tilille!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän noilla olla kontaktit rikollisliigoihin, elleivät toimi ihan etunenässä!

• Anonyymi

Väärennetyillä sertifikaateilla(leikkaa liimaa tyyliin)ihan kohtuullinen tulo—veronmaksajat kiittää avusta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täytyyhän noilla olla kontaktit rikollisliigoihin, elleivät toimi ihan etunenässä!

Näkyyhän tuo jo elämäntavassa! Kenelläkään jolla on ulosotossa tuollaiset määrät velkaa ei ole varaa elää noin!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karsee kuvatus en koskisi edes paskatalikolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hahaa! Tiina on mafiapomo! 🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Karsee kuvatus en koskisi edes paskatalikolla.

Pelottais jos lähtee luudalla lentelemään.. Olkaa varuillanne...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pelottais jos lähtee luudalla lentelemään.. Olkaa varuillanne...

Ne voi olla helvetin enkelit, jotka lentää tänä pääsiäisenä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne voi olla helvetin enkelit, jotka lentää tänä pääsiäisenä!

🤣😂😅

• Anonyymi

Jos petolinnulla olisi tuon näköinen hanuri, niin sehän nokkisi sen pois tuskasta huolimatta.

• Anonyymi

Karmea naama ja Liian isot teko-sellaiset suussa.

• Anonyymi

Hirveä tursake!
        Luuleekohan se ite oikeesti olevansa jumalaisen kaunis? Karmea kohtalo.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hirveä tursake!
        Luuleekohan se ite oikeesti olevansa jumalaisen kaunis? Karmea kohtalo.

Tiina on aina ollut perso rahalle.... Söi Juhani Palmun kanssa 8 lajin illallisen, häät maksoi 60.000e, tosin suurin osa velkojista jäi raapimaan persettään....

Teki kauneusleikkauksia Tallinnassa, silikoneja
        halvalla.... Korjailtiin sitten kalliilla Suomessa..

• Anonyymi

Ilmoitti menneinä vuosina ihailevansa Kim Basingerin ulkonäköä. Yritystä selvästi on ollut mutta kauneusperaatiot eivät menneet ihan nappiin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      225
      1588
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      37
      1449
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      62
      1288
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      73
      1280
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      76
      1189
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1173
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      1008
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      992
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      179
      883
    Aihe