Niin, mulla yks pariskunta haluis lapsen. Mut mistä ostan sen kehdon sille vauvalle? Onks se siel Home storessa? Jos on, ni missä osiossa? Bedroom? Sielt ei löydy ku niitä aikuisten sänkyjä. Ni siis mist voi ostaa sen kehdon sille vauvalle? HELP NOPEE!
SIMS FREEPLAY - MISTÄ OSTAA KEHTO
simsfreeplay1234567
4
364
Vastaukset
- joopati joo
Menet ostovalikkoon. Sieltä Furniture -> Infants. Siellä ne kehdot on. :D Niin ja ota huomioon, että pariskunnan pitää olla naimisissa, ennen kuin voivat saada oman lapsen.
- Oontyhmä
Mistä kategoriasta?
- ksdk
sun pitää eka mennä kaupunkiin ja ostaa sieltä se lasten kauppa ja sieltä lasten kaupasta ostat sitten kehdon :)
- nuuskamuikku1
minulla olisi hieno käyttämätön kehto joka tehty työväenopistossa-mäntyä puunvärinen vaha päällä [email protected] Leppävaarassa Espoo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048