Niin vielä yksi asia minua moetityttää kun hommasin uuden koneen sen takia kun vanhassa läppärissäni oli kaiken maailman viruksia ja troijalaisia. Nyt minulla on uusi kone käytössä ja vanha on lipaston laatikossa. Vanha kone lähtee käyntiin jos sen käynnistää eli perjaatteessa toimii... Läppäri on laatikossa sammutettuna ja akku on myös irti, mutta voiko virukset olla silti toiminnassa ja joku tyyppi toisella puolella maailmaa tutkii koneeni sisältöä ja perheemme kuvia ynm..?
Riittääkö se että vanha kone on pois käytöstä vai pitääkö se vielä lisäksi tuhota?
vanhassa läppärissä virus
pelokaszzzzz
1
111
Vastaukset
Ei minkään haittaohjelmien takia tarvitse uutta konetta ostaa. Riittää kun asentaa käyttiksen uusiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1018043- 1075657
- 2795003
- 494943
- 763717
- 542940
- 642667
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222508Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292442- 422358