Sähkömagneettinen säteily on lisääntynyt ympärilämme valtavasti viimeisen 20 vuoden aikana. Onneksi siihen nyt löytynyt ratkaisuja. Lisäsin työpisteeleni (päättetyö) jalka maadoituksen ja alkoi tapahtua. Silmä ja iho-ongelmat vähenivät ja olen pirteä työpäivän jälkeen. Pyysin työnanatajaani hankkimaan maadoituksen ja olen hirveän tyytyväinen.
MAADOITUS ON KAIKKIEN AIKOJEN TERVEYS TEKO!
4
527
Vastaukset
- neuvothan
Kerro, kuinka maadoitit. Minulla alkaa aina yöllä särkeä jalkoja. Joku sanoi, että juuri vuoteen alla voi kulkea vesisuoni.
Aikoinaan nyt jo edesmennyt vanhempi mieshenkilö kävi maadoittamassa koko talomme, mutta en enää muista, miten hän sen teki. En asu enää samassa paikassa.- kuullut maadoituksesta
Monii vuosii sitten kansanradiossa oli näit maadoitusohjeit. Joku laitto rakenteiden eristämiseen tarvittavaa alumiinipaperia vuoteen kohdalle lämpöeriskerroksen yläpuolelle.
Luulen että se kirkas puoli paperista tulis alaspän, mut sitä voi kysyä rautakaupan asiantuntijoilta.
Toinen keino on vetää talon ympär punottu vahva kuparikaapeli. Kai ne päät sitten yhdistetään. Metallipiikki painetaan maan sisään johtamaan huono vaikutus maahan, maadoitetaan. Ei tuo niin maltaita maksa kokeilla.
Kaapeli asennettaneen kivijalan yhteyteen, ei puuosiin. Sanovat, että oikein tehty maadoitus tekee terveydelle hyvää.
- 09u8b7b7t
Miten tuo maadoitus muka auttaa radio- tai kännykkäsäteilyyn. Se on jo mennyt kehosi läpi ennen kuin "se maadoitetaan".
- kyseenalainen apu
Viime viikonloppuna tulin yöllä myöhään kotia. Emäntä oli ulkoovella vastassa. Pelästyin, eukkooni ol selvästi iskenyt jokin magneettipurkaus. Silmät kipunoivat, suu kävi kuin papupata, puristeli kasiään nyrkkiin.
Muistin maadoituksen. Kävin äkkiä autotallista kuparilankaa ja sipaisin langan eukkoni tarisevän polvitaipeen ympäri. Langan toisen pään survaisin kukkapenkkiin.
Ei auttanut maadoitus, päinvastoin: nyt näytti että korvistakin tuli savua ja tukkakin nousi pystyyn. Suu kävi entistä kiivammin ja raivon tärinä yltyi.
Minun oli pakko paeta naapurin Paavon luo turvaan. Sohvalla nukuin sen yön.
Ei tuo maadoitus taida kovempiin magneetimyrskyihin auttaa, lievempiin myrskyihin ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on305573- 535363
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1004390En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛163813Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist443643Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd
Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai1313442Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53160Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa
Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl1682916- 252629
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris392501