MAADOITUS ON KAIKKIEN AIKOJEN TERVEYS TEKO!

sähköä ilmassa

Sähkömagneettinen säteily on lisääntynyt ympärilämme valtavasti viimeisen 20 vuoden aikana. Onneksi siihen nyt löytynyt ratkaisuja. Lisäsin työpisteeleni (päättetyö) jalka maadoituksen ja alkoi tapahtua. Silmä ja iho-ongelmat vähenivät ja olen pirteä työpäivän jälkeen. Pyysin työnanatajaani hankkimaan maadoituksen ja olen hirveän tyytyväinen.

4

296

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvothan

      Kerro, kuinka maadoitit. Minulla alkaa aina yöllä särkeä jalkoja. Joku sanoi, että juuri vuoteen alla voi kulkea vesisuoni.

      Aikoinaan nyt jo edesmennyt vanhempi mieshenkilö kävi maadoittamassa koko talomme, mutta en enää muista, miten hän sen teki. En asu enää samassa paikassa.

      • kuullut maadoituksesta

        Monii vuosii sitten kansanradiossa oli näit maadoitusohjeit. Joku laitto rakenteiden eristämiseen tarvittavaa alumiinipaperia vuoteen kohdalle lämpöeriskerroksen yläpuolelle.
        Luulen että se kirkas puoli paperista tulis alaspän, mut sitä voi kysyä rautakaupan asiantuntijoilta.

        Toinen keino on vetää talon ympär punottu vahva kuparikaapeli. Kai ne päät sitten yhdistetään. Metallipiikki painetaan maan sisään johtamaan huono vaikutus maahan, maadoitetaan. Ei tuo niin maltaita maksa kokeilla.
        Kaapeli asennettaneen kivijalan yhteyteen, ei puuosiin. Sanovat, että oikein tehty maadoitus tekee terveydelle hyvää.


    • 09u8b7b7t

      Miten tuo maadoitus muka auttaa radio- tai kännykkäsäteilyyn. Se on jo mennyt kehosi läpi ennen kuin "se maadoitetaan".

    • kyseenalainen apu

      Viime viikonloppuna tulin yöllä myöhään kotia. Emäntä oli ulkoovella vastassa. Pelästyin, eukkooni ol selvästi iskenyt jokin magneettipurkaus. Silmät kipunoivat, suu kävi kuin papupata, puristeli kasiään nyrkkiin.
      Muistin maadoituksen. Kävin äkkiä autotallista kuparilankaa ja sipaisin langan eukkoni tarisevän polvitaipeen ympäri. Langan toisen pään survaisin kukkapenkkiin.
      Ei auttanut maadoitus, päinvastoin: nyt näytti että korvistakin tuli savua ja tukkakin nousi pystyyn. Suu kävi entistä kiivammin ja raivon tärinä yltyi.
      Minun oli pakko paeta naapurin Paavon luo turvaan. Sohvalla nukuin sen yön.

      Ei tuo maadoitus taida kovempiin magneetimyrskyihin auttaa, lievempiin myrskyihin ehkä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      70
      6850
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4440
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2883
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      2121
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1673
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      99
      1475
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1161
    8. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1154
    9. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      306
      1143
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1111
    Aihe