MAADOITUS ON KAIKKIEN AIKOJEN TERVEYS TEKO!

sähköä ilmassa

Sähkömagneettinen säteily on lisääntynyt ympärilämme valtavasti viimeisen 20 vuoden aikana. Onneksi siihen nyt löytynyt ratkaisuja. Lisäsin työpisteeleni (päättetyö) jalka maadoituksen ja alkoi tapahtua. Silmä ja iho-ongelmat vähenivät ja olen pirteä työpäivän jälkeen. Pyysin työnanatajaani hankkimaan maadoituksen ja olen hirveän tyytyväinen.

4

480

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvothan

Kerro, kuinka maadoitit. Minulla alkaa aina yöllä särkeä jalkoja. Joku sanoi, että juuri vuoteen alla voi kulkea vesisuoni.

Aikoinaan nyt jo edesmennyt vanhempi mieshenkilö kävi maadoittamassa koko talomme, mutta en enää muista, miten hän sen teki. En asu enää samassa paikassa.

• kuullut maadoituksesta

Monii vuosii sitten kansanradiossa oli näit maadoitusohjeit. Joku laitto rakenteiden eristämiseen tarvittavaa alumiinipaperia vuoteen kohdalle lämpöeriskerroksen yläpuolelle.
        Luulen että se kirkas puoli paperista tulis alaspän, mut sitä voi kysyä rautakaupan asiantuntijoilta.

Toinen keino on vetää talon ympär punottu vahva kuparikaapeli. Kai ne päät sitten yhdistetään. Metallipiikki painetaan maan sisään johtamaan huono vaikutus maahan, maadoitetaan. Ei tuo niin maltaita maksa kokeilla.
        Kaapeli asennettaneen kivijalan yhteyteen, ei puuosiin. Sanovat, että oikein tehty maadoitus tekee terveydelle hyvää.

• 09u8b7b7t

Miten tuo maadoitus muka auttaa radio- tai kännykkäsäteilyyn. Se on jo mennyt kehosi läpi ennen kuin "se maadoitetaan".

• kyseenalainen apu

Viime viikonloppuna tulin yöllä myöhään kotia. Emäntä oli ulkoovella vastassa. Pelästyin, eukkooni ol selvästi iskenyt jokin magneettipurkaus. Silmät kipunoivat, suu kävi kuin papupata, puristeli kasiään nyrkkiin.
      Muistin maadoituksen. Kävin äkkiä autotallista kuparilankaa ja sipaisin langan eukkoni tarisevän polvitaipeen ympäri. Langan toisen pään survaisin kukkapenkkiin.
      Ei auttanut maadoitus, päinvastoin: nyt näytti että korvistakin tuli savua ja tukkakin nousi pystyyn. Suu kävi entistä kiivammin ja raivon tärinä yltyi.
      Minun oli pakko paeta naapurin Paavon luo turvaan. Sohvalla nukuin sen yön.

Ei tuo maadoitus taida kovempiin magneetimyrskyihin auttaa, lievempiin myrskyihin ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1682
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      963
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      841
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe