MAADOITUS ON KAIKKIEN AIKOJEN TERVEYS TEKO!

sähköä ilmassa

Sähkömagneettinen säteily on lisääntynyt ympärilämme valtavasti viimeisen 20 vuoden aikana. Onneksi siihen nyt löytynyt ratkaisuja. Lisäsin työpisteeleni (päättetyö) jalka maadoituksen ja alkoi tapahtua. Silmä ja iho-ongelmat vähenivät ja olen pirteä työpäivän jälkeen. Pyysin työnanatajaani hankkimaan maadoituksen ja olen hirveän tyytyväinen.

4

491

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvothan

Kerro, kuinka maadoitit. Minulla alkaa aina yöllä särkeä jalkoja. Joku sanoi, että juuri vuoteen alla voi kulkea vesisuoni.

Aikoinaan nyt jo edesmennyt vanhempi mieshenkilö kävi maadoittamassa koko talomme, mutta en enää muista, miten hän sen teki. En asu enää samassa paikassa.

• kuullut maadoituksesta

Monii vuosii sitten kansanradiossa oli näit maadoitusohjeit. Joku laitto rakenteiden eristämiseen tarvittavaa alumiinipaperia vuoteen kohdalle lämpöeriskerroksen yläpuolelle.
        Luulen että se kirkas puoli paperista tulis alaspän, mut sitä voi kysyä rautakaupan asiantuntijoilta.

Toinen keino on vetää talon ympär punottu vahva kuparikaapeli. Kai ne päät sitten yhdistetään. Metallipiikki painetaan maan sisään johtamaan huono vaikutus maahan, maadoitetaan. Ei tuo niin maltaita maksa kokeilla.
        Kaapeli asennettaneen kivijalan yhteyteen, ei puuosiin. Sanovat, että oikein tehty maadoitus tekee terveydelle hyvää.

• 09u8b7b7t

Miten tuo maadoitus muka auttaa radio- tai kännykkäsäteilyyn. Se on jo mennyt kehosi läpi ennen kuin "se maadoitetaan".

• kyseenalainen apu

Viime viikonloppuna tulin yöllä myöhään kotia. Emäntä oli ulkoovella vastassa. Pelästyin, eukkooni ol selvästi iskenyt jokin magneettipurkaus. Silmät kipunoivat, suu kävi kuin papupata, puristeli kasiään nyrkkiin.
      Muistin maadoituksen. Kävin äkkiä autotallista kuparilankaa ja sipaisin langan eukkoni tarisevän polvitaipeen ympäri. Langan toisen pään survaisin kukkapenkkiin.
      Ei auttanut maadoitus, päinvastoin: nyt näytti että korvistakin tuli savua ja tukkakin nousi pystyyn. Suu kävi entistä kiivammin ja raivon tärinä yltyi.
      Minun oli pakko paeta naapurin Paavon luo turvaan. Sohvalla nukuin sen yön.

Ei tuo maadoitus taida kovempiin magneetimyrskyihin auttaa, lievempiin myrskyihin ehkä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan

Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs
      Ikävä
      54
      1698
    2. Kiinni on siekkilän yliajaja

Eilen illalla saatu kiinni Varsinais-Suomessa tämä henkilö.
      Mikkeli
      16
      1544
    3. Maskuliininen herrasmies

Tekee aloitteen. 🌸
      Ikävä
      174
      1386
    4. Oletko valmis? Meidän tarinaan

Rakastan sinua ❤️
      Ikävä
      82
      1383
    5. Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"

Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli
      Maailman menoa
      302
      1306
    6. Näyttävin pariskunta

Ketkä lie tällä kylällä kääntää päät?
      Suomussalmi
      20
      1255
    7. Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla

Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      975
    8. Ollaanko me tyhmiä mies?

Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä
      Tunteet
      61
      958
    9. Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.

Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää
      Ikävä
      33
      923
    10. Kannattaako kaikki Abrahamilaiset uskonnot jättää?

Ja seurata jotain ihan muuta?
      Hindulaisuus
      347
      845
    Aihe