Sähkömagneettinen säteily on lisääntynyt ympärilämme valtavasti viimeisen 20 vuoden aikana. Onneksi siihen nyt löytynyt ratkaisuja. Lisäsin työpisteeleni (päättetyö) jalka maadoituksen ja alkoi tapahtua. Silmä ja iho-ongelmat vähenivät ja olen pirteä työpäivän jälkeen. Pyysin työnanatajaani hankkimaan maadoituksen ja olen hirveän tyytyväinen.
Vastaukset 4
- neuvothan
Kerro, kuinka maadoitit. Minulla alkaa aina yöllä särkeä jalkoja. Joku sanoi, että juuri vuoteen alla voi kulkea vesisuoni.
Aikoinaan nyt jo edesmennyt vanhempi mieshenkilö kävi maadoittamassa koko talomme, mutta en enää muista, miten hän sen teki. En asu enää samassa paikassa.- kuullut maadoituksesta
Monii vuosii sitten kansanradiossa oli näit maadoitusohjeit. Joku laitto rakenteiden eristämiseen tarvittavaa alumiinipaperia vuoteen kohdalle lämpöeriskerroksen yläpuolelle.
Luulen että se kirkas puoli paperista tulis alaspän, mut sitä voi kysyä rautakaupan asiantuntijoilta.
Toinen keino on vetää talon ympär punottu vahva kuparikaapeli. Kai ne päät sitten yhdistetään. Metallipiikki painetaan maan sisään johtamaan huono vaikutus maahan, maadoitetaan. Ei tuo niin maltaita maksa kokeilla.
Kaapeli asennettaneen kivijalan yhteyteen, ei puuosiin. Sanovat, että oikein tehty maadoitus tekee terveydelle hyvää.
- 09u8b7b7t
Miten tuo maadoitus muka auttaa radio- tai kännykkäsäteilyyn. Se on jo mennyt kehosi läpi ennen kuin "se maadoitetaan".
- kyseenalainen apu
Viime viikonloppuna tulin yöllä myöhään kotia. Emäntä oli ulkoovella vastassa. Pelästyin, eukkooni ol selvästi iskenyt jokin magneettipurkaus. Silmät kipunoivat, suu kävi kuin papupata, puristeli kasiään nyrkkiin.
Muistin maadoituksen. Kävin äkkiä autotallista kuparilankaa ja sipaisin langan eukkoni tarisevän polvitaipeen ympäri. Langan toisen pään survaisin kukkapenkkiin.
Ei auttanut maadoitus, päinvastoin: nyt näytti että korvistakin tuli savua ja tukkakin nousi pystyyn. Suu kävi entistä kiivammin ja raivon tärinä yltyi.
Minun oli pakko paeta naapurin Paavon luo turvaan. Sohvalla nukuin sen yön.
Ei tuo maadoitus taida kovempiin magneetimyrskyihin auttaa, lievempiin myrskyihin ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Naiset ymmärtävät ettei talous lähde nousuun
Miten paljon järjellisempi olento nainen onkaan kuin tilastollisestikin paremmin tienaava mies. Kun kaikkialla puskuroid1701114En jaksa
Enää pelleillä ja paljastan J naisen nimen. Se on Jonna ja hän ei koskaan, edes luultavasti ollut täällä. Silti piene45753Minkälainen nainen
Minkälainen kaipaamasi nainen on luonteeltaan? Kaikki hassun hauskat antava ja helppo on sallittuja, jos poikien on kovi27713Kissa eli kivuissa useita viikkoja
Ei vienyt lääkäriin vaikka kissa parka maukui ja moni seuraajakin (minäkin) näin että kissa on sairas.137708- 44669
- 67635
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l203608Martinan mauton tyyli
Voi hyvää päivää 🤣 nyt ollaan oltu Muhiksen kanssa Kultareservin avajaisissa suorat housut jalassa ja 500€ korsetti pää164592Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36590Jos meillä olisi yhteinen koti
Niin haittaisiko sinua pitää se vähä tavaraisena? Ajattelin tänään että jos joskus asuttaisiin yhdessä ja haluaisit pal52580