Millaisia paikkoja koirahoitolat? Voiko koiran viedä semmoseen juhannukseksi?
Koirahoitola
6
198
Vastaukset
- koira1
Kertokaa omia kokemuksia! Itteeni vähä mietityttää ne häkit joissa koirat on, mutta kaite koira siinä tottuu olemaan?
- koirahoitajatapu
Soita ja kysele ensin. Koirahoitoloita on moneen lähtöön joten kannattaa käydä tutustumassa etukäteen ellei sitten joku tuttavasi ole käynyt ja suosittele paikkaa. Tee varsinainen varauspäätös vasta kun olet nähnyt paikan. Ota koira mukaan niin jos aiot sen sinne viedä, se on jo sitten "tuttu paikka" kun menee hoitoon.
Jos koira pärjää yksin kotona niin se pärjää suurella todennäköisyydellä myös hoitolassa. Häkki on turvallisuusasia, häkittömissä hoitoloissa varmaan koirilla mukavaa jos vaan koira on sosiaalinen ja omistaja luottavainen että kaikki menee hyvin :)
Koiran luonteesta kannattaa kertoa rehellisesti arkuus, puremiset tms ne ei välttämättä ole hoidon este mutta helpottavat hoitoa...
koirahoitaja
www.millinraitti.fi
- Anderson
Meidän koirat on joskus hoitolassa jos mennään vaikka sukujuhliin.
Ne saa olla samassa isossa häkissä, ja ulkoilutetaan kolmesti päivässä ja ruokitaan kahdesti.
Häkki on turvallisuuskysymys: koira helposti karkaa vieraasta paikasta, kun omistajaa ei näy.
Meidän pojat suhtautuvat rauhallisesti hoitolassa eivätkä itkeskele.
Jotkut koirat ikävöivät kovasti ja ulvovat. - hoitolassa käyttänyt
Kempeleessä oli erittäin siisti ja monen olen kuullut paikkaa kehuttavan, omatkin koirat ovat hyvin siellä viihtynyt, vaikka ei kaikissa ole aikaisemmin viihtynyt.
- Häkitön
Onhan niitä nykyään häkittömiäkin hoitoloita. Varmaan googlaamalla löytyy. Itse en omia koiriani veisi häkkihoitolaan!
- mene katsomaan
Mene käymään ja tutustumaan hoitolaan. Sitten sen tiedät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31711471- 2174873
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112578- 1621914
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131318Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401050- 85944