One Piece! Voiko Donquixote Doflamingo olla Sabo?????

Aivan pihalla!!!!

Mie olen lukenut one piece mangaa englanniksi ja siitä selvisi, että Donquixote Doflamingo on Sabo! Luffyn lapsuuden kaveri. Mutta, ku on katsonut joitain video pätkiä, niin Doflamingo on ollut 17-vuotta, kun Gold Roger kuoli. Mutta miten se voi olla lapsi yhtäkki??? ku Ace ei ollut viellä syntynyt ja Sabo oli saman ikänen??? Mie olen aivan sekaisin! Olisiko jollain parempaa tietoa

5

159

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onepiece4ever

      Siis, nyt olet kyllä lukenut jotain pahemman kerran väärin. Iha viimeisimmistä mangoista selvisi, että sabo on elossa. Ja sitä luffy itki pitkin katuja ja mantuja. Doflamingo:n tarina on aika epäselvä vielä, voi olla et se on jtn sukua Sabolle, koska Sabo oli Noble ihminen kuten Dofalmingo. Oda väitti että Sabo on kuollu, mutta animesta ilmiselvästi kävi ilmi että ei Sabo ollut kuollu. Sabo ei ole vielä esittäytynyt sarjassa.

    • Fire fruit

      Hmm... Mistä olet saanut käsityksen että Doflamingo olis Sabo?? :o Mun käsittääkseni he ovat kaksi ihan eri ihmistä. Ja miten Luffy muka ei olis tunnistanut Saboa?? Siis kun Luffyhan tapasi Doflamingon jo siellä Sky Island -arcissa...??

    • vou, oon saanu jostain käsitykksen et Killer olis
      Sabo, mut uskon et oon vääräs. Mitä jos Sabo on oikeesti kuollu :(.
      Firefruit onko Luffy koskaan tunnistanut ketään pienenkään aika välin takaa ?

    • Fire fruit

      Hahhaa, no olet kyllä aika oikeassa, ei Luffy aina kaikkia tunnista tosiaan :D Mutta toisaalta Sabo oli hänelle lapsuudessa aika tärkeä hahmo, niin luulisi että olisi tunnistanut.

    • eikäy

      En yleensä laittele tänne mitään, mut nyt täytyy vastaa, että häh. Eihän Sabo voi millään olla dofu tai siis miten niin voi ees olettaa? Nehän siinä chapterissakin oli melkeen samassa paikassa melkeen samaan aikaan! Ja niillähän on ihan erilaiset taustat... Joo, sabo oli syntyny sinne ylimystöön, mutta sehän vihas sitä. Ja dofu kun taas käyttää sitä sen taustaa vähän niin kuin hyväkseen.

      Vastauksena kysymykseesi: ei. Sabo ei ole sama kuin Doflamingo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe