One Piece! Voiko Donquixote Doflamingo olla Sabo?????

Aivan pihalla!!!!

Mie olen lukenut one piece mangaa englanniksi ja siitä selvisi, että Donquixote Doflamingo on Sabo! Luffyn lapsuuden kaveri. Mutta, ku on katsonut joitain video pätkiä, niin Doflamingo on ollut 17-vuotta, kun Gold Roger kuoli. Mutta miten se voi olla lapsi yhtäkki??? ku Ace ei ollut viellä syntynyt ja Sabo oli saman ikänen??? Mie olen aivan sekaisin! Olisiko jollain parempaa tietoa

5

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onepiece4ever

Siis, nyt olet kyllä lukenut jotain pahemman kerran väärin. Iha viimeisimmistä mangoista selvisi, että sabo on elossa. Ja sitä luffy itki pitkin katuja ja mantuja. Doflamingo:n tarina on aika epäselvä vielä, voi olla et se on jtn sukua Sabolle, koska Sabo oli Noble ihminen kuten Dofalmingo. Oda väitti että Sabo on kuollu, mutta animesta ilmiselvästi kävi ilmi että ei Sabo ollut kuollu. Sabo ei ole vielä esittäytynyt sarjassa.

• Fire fruit

Hmm... Mistä olet saanut käsityksen että Doflamingo olis Sabo?? :o Mun käsittääkseni he ovat kaksi ihan eri ihmistä. Ja miten Luffy muka ei olis tunnistanut Saboa?? Siis kun Luffyhan tapasi Doflamingon jo siellä Sky Island -arcissa...??

• vou, oon saanu jostain käsitykksen et Killer olis
      Sabo, mut uskon et oon vääräs. Mitä jos Sabo on oikeesti kuollu :(.
      Firefruit onko Luffy koskaan tunnistanut ketään pienenkään aika välin takaa ?

• Fire fruit

Hahhaa, no olet kyllä aika oikeassa, ei Luffy aina kaikkia tunnista tosiaan :D Mutta toisaalta Sabo oli hänelle lapsuudessa aika tärkeä hahmo, niin luulisi että olisi tunnistanut.

• eikäy

En yleensä laittele tänne mitään, mut nyt täytyy vastaa, että häh. Eihän Sabo voi millään olla dofu tai siis miten niin voi ees olettaa? Nehän siinä chapterissakin oli melkeen samassa paikassa melkeen samaan aikaan! Ja niillähän on ihan erilaiset taustat... Joo, sabo oli syntyny sinne ylimystöön, mutta sehän vihas sitä. Ja dofu kun taas käyttää sitä sen taustaa vähän niin kuin hyväkseen.

Vastauksena kysymykseesi: ei. Sabo ei ole sama kuin Doflamingo.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2648
    2. 164
      2081
    3. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      116
      1341
    4. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1306
    5. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      97
      1256
    6. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      29
      1194
    7. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1161
    8. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1142
    9. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1119
    10. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      84
      1078
    Aihe