Mitä kannattaa tehdä?

Help me!!! -_-

Siis kun mulla meni korvaan vettä. Ja se ei tuu sielt millään pois korvakäytävä on kipeä.Ja koko ajan kauhee paineen tunne korvassa ja jos korvaan koskee jne. Niin siihen sattuu. Ja mä en kuule kauheen hyvin tällä korvalla. Eli vasemmassa korvassa vettä eikä tuu millään pois.Kipu paineen tunne jos korvaa vetää niin sattuu korvan sisään jne... ET MIKÄ TÄS TILANTEES OIS VIISASTA ?

5

171

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Help me!!! -_-

Ja olen koittanut kaikin tavoin saada veden pois korvasta. Jotta paine ja kipu lakkaisi. Mut turhaan en saa sitä millään sielt pois.

• Heleppii mee :D -_-

No nyt on sit aivan järkyttävän kipee korva, sen ympäristö ja korvakäytävä ku säteilee korvasta muuhunkin ympäristöön. Eli lääkäriin... En tiiä. Eka meen näyttään sitä terveydenhoitajalle. Ja sit siit lääkäriin eli korvalääkäriin. Taitaa sit kai tulla helvetin kalliiksi tää homma vai ?

• 6+13

Sillä lähtee millä on tullutkin. Jos ei meinaa muuten tulla vesi pois, niin lisää vettä korvaan. Sitten kun kallistaa päätä, niin valuu kaikki vesi pois. On kokeiltu lukemattomia kertoja.

• 7+17

Tai mitä jos menisit vaivasi kanssa lääkäriin?

• iduagfiuf

no mulla menee tosi helposti korviin vettä ja kipu on sietämätön aina kun uin melkein ja mulla auttaa aina että pistän korviin pumpulitupot aina kun alkaa koskemaan uinnin jälkeen ja siinä menee jonkun aikaa aina jotain tunteja olisiko 2-5 tuntia eli aika pitkä aika kun kipu on kokonaan poissa, mutta voit tosiaan kokeilla jos tahdot (kipu ei mene pois tupoilla, mutta lievittyy vähäsen, eikä ilma pääse sitten korvaan, joka kylmettää sitä tavallaan tuuli yms. joten ei koske kovemmin)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      66
      3402
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      46
      3222
    3. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      2850
    4. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      46
      2579
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1973
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1860
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1646
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      87
      1525
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1340
    10. Et siis vieläkään

Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k
      Ikävä
      39
      1321
    Aihe