Vuosia sitten nähty uni alkaa toteutumaan...

Olen itse tulkinnut jonkin verran unia eli en ole ihan ummikko. Olen joskus menneisyydessä niiden avulla nähnyt myös asioita tapahtuvan. Ensimmäistä kertaa tiedän nähneeni unen joka viittaa suoraan itseeni ja ensimmäiset asiat tuosta mahdollisesti yli 5 vuotta sitten nähdystä unesta ovat nyt alkaneet tapahtua...

onko täällä ketään jolle voisi luottamuksella puhua koska itseä alkaa hirvittää että mitä tapahtuu.

2

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • norella

      Moikka LeeRoy! Itse nään vahvoja etiäisiä joita olen nyt vasta (25v) alkanut ymmärtämään. Viimeaikoina on tullut mukaan sekoitus unia vuosien takaa, Ihan jopa 20v sitten näkemiäni. Joskus unet on vaan oman mielikuvituksen tuotetta mutta joskus tunne on paljon vahvempi ja kokemus hyvin erilainen. Tottakai yrittää aina itselleen selvittää miksi näin sen unen ja minkä tähden. Uni saattaa olla myös tila jossa saamme sellaista tietoa mitä ei haluaisi tietää.. Älä ota mieleesi ja sieluusi unien pimeää puolta. Eikä niitä kannata liikaa tulkata :)

    • Unien toteenkäyminen ei ole mitenkään pelottavaa, vaan pikemminkin mielenkiintoista. Itse tuppaan näkemään elokuvia pari vuotta ennen ensi-iltaa, eli kauan ennen elokuvan valmistumista. Tällaisia olivat mm. Skyfall, Gravity ja Pilvikartasto. Oikeasti, ei siinä ole mitään ihmeellistä, et ole tulossa hulluksi etkä ole mitenkään kirottu, pikemminkin päinvastoin. Todennäköisesti sinulla on voimakkaasti korostunut Neptunus, Kuu tai molemmat, mikä tunnetusti aiheuttaa suuria unia. Itselläni on Neptunuksen ja Kuun konjunktio ensimmäisessä huoneessa, vieläpä skorpionissa ja raskaasti aspektoituneena, joten totta kai näen vähän eri luokan unia kuin muut. Tämänhetkiset transiitit ovat vielä sitä luokkaa, että isoja unia voi nähdä kuka tahansa, vaikkei niille muuten olisikaan herkistynyt. Et siis todellakaan ole ainoa samassa tilanteessa oleva, mutta yksi niistä harvoista, jotka sen uskaltavat julkisesti myöntää, olet mitä ilmeisimmin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6033
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3665
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1945
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1939
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1758
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      75
      1611
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1532
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      1430
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1428
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      25
      1341
    Aihe