Munia > Kananmunia

Iltalehti

Iltalehti kirjoittaa:

Tarmo Huovinen löysi viime yönä yksinäisen kananmunan kotiovensa edestä.
Tarmo Huovinen löysi viime yönä yksinäisen kananmunan kotiovensa edestä. (TARMO HUOVINEN)
Iiläiset ovat ihmetelleet jo pidemmän aikaa, miksi talojen ulko-oville ja portaille eri puolilla kuntaa ilmestyy kananmunia.

Ville-Pekka Kantola kertoo Iltalehdelle, ettei munien mukana ole ollut mitään viestejä. Tyypillisesti ovella on odottanut vain yksi kananmuna.

- Ne ovat ihan tavallisia kananmunia. Ei tässä ole mitään logiikkaa, Kantola ihmettelee.

Kantola kuuli kananmunamysteeristä ensimmäisen kerran jo vuonna 2011. Viime aikoina iiläisten Facebook-ryhmässä on jaettu taas lukuisia kananmunahavaintoja ja keskusteltu aiheesta vilkkaasti.

Kukaan ei tiettävästi ole nähnyt tekijää itse teossa.

Viime yönä ovensa edestä kananmunan löysi Tarmo Huovinen.

Google-mainokset
Rinta-Joupin Autoliike
Laaja vaihtoautojen valikoima Piiskakuja 10
www.rinta-jouppi.com/Turku
Rahat tililläsi nopeasti
Maksa pois pikavipit! Vakuudetonta luottoa 6000 euroa.
www.lhv.fi
- Täytyy sanoa, että pääsi nauru, kun munan huomasin. Takapihalla näkyivät munantuojan jäljet lumessa, Huovinen kertoo.

Facebookissa on arvuuteltu, voisiko temppu olla lasten tekosia. Toisaalta munia on löytynyt pitkienkin välimatkojen päästä - ei pelkästään yhdeltä alueelta.

Syyksi on epäilty yksinkertaista jäynää: ovesta kulkeva saattaa rikkoa kananmunan, jos astuu vahingossa sen päälle.

5

538

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääpä varoa

Mysteeri pitäisi selvittää ja olisi kiva tietää missä puolilla Iitä se sankari(t) kulkeneet.

• velikullat

Portaikosta löytämistäni munista olen saanut monet aamiaismunat.
      Näin laman aikana tuo on ihan hyvä auttamiskeino.

• ex-iiläinen

No sitähän minäkin olen kommentoinut iiläisille kavereilleni facessa, että ei muuta ku munat kattilaan ja kiehumaan. :)

• wäläys

Mitenkähän on mahtaako munien sisälle voida ruiskuttaa aineita?
      Jos tekee pienen reijän muniin niin menevätkö ne rikki?
      Elkää vain syökö niitä munia.

• jkoiu

Vieläkö "munamiehiä" on näkynyt? (kananmunan jakajia).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      25
      2426
    2. paras asia kaivatussasi?

❤️‍🔥
      Ikävä
      114
      2066
    3. Vihaan sua todella paljon.

Tiedoksi vaan 🙃
      Ikävä
      116
      1685
    4. Syitä välttelyyn

En ennen ole kokenut tällaista. Miksi vältellään jos on ihastunut vai onko se aina merkki siitä ettei kiinnosta?
      Ikävä
      43
      1541
    5. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      9
      1477
    6. Miksi kaivattunne

ei pystynyt koskaan kertomaan tunteistaan? Teitkö oikean valinnan kun lähdit etääntymään? Kuinka kauan olisi pitänyt odo
      Ikävä
      90
      1065
    7. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      121
      1023
    8. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      87
      965
    9. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      35
      957
    10. Tiedätkö ketään toista jolla on sama kaivattu

Eli joka ikävöisi samaa henkilöä tällä palstalla? Tai muualla? Tiedätkö miten kaivattu suhtautuu tähän toiseen verrattu
      Ikävä
      15
      949
    Aihe