Munia > Kananmunia

Iltalehti

Iltalehti kirjoittaa:

Tarmo Huovinen löysi viime yönä yksinäisen kananmunan kotiovensa edestä.
Tarmo Huovinen löysi viime yönä yksinäisen kananmunan kotiovensa edestä. (TARMO HUOVINEN)
Iiläiset ovat ihmetelleet jo pidemmän aikaa, miksi talojen ulko-oville ja portaille eri puolilla kuntaa ilmestyy kananmunia.

Ville-Pekka Kantola kertoo Iltalehdelle, ettei munien mukana ole ollut mitään viestejä. Tyypillisesti ovella on odottanut vain yksi kananmuna.

- Ne ovat ihan tavallisia kananmunia. Ei tässä ole mitään logiikkaa, Kantola ihmettelee.

Kantola kuuli kananmunamysteeristä ensimmäisen kerran jo vuonna 2011. Viime aikoina iiläisten Facebook-ryhmässä on jaettu taas lukuisia kananmunahavaintoja ja keskusteltu aiheesta vilkkaasti.

Kukaan ei tiettävästi ole nähnyt tekijää itse teossa.

Viime yönä ovensa edestä kananmunan löysi Tarmo Huovinen.

Google-mainokset
Rinta-Joupin Autoliike
Laaja vaihtoautojen valikoima Piiskakuja 10
www.rinta-jouppi.com/Turku
Rahat tililläsi nopeasti
Maksa pois pikavipit! Vakuudetonta luottoa 6000 euroa.
www.lhv.fi
- Täytyy sanoa, että pääsi nauru, kun munan huomasin. Takapihalla näkyivät munantuojan jäljet lumessa, Huovinen kertoo.

Facebookissa on arvuuteltu, voisiko temppu olla lasten tekosia. Toisaalta munia on löytynyt pitkienkin välimatkojen päästä - ei pelkästään yhdeltä alueelta.

Syyksi on epäilty yksinkertaista jäynää: ovesta kulkeva saattaa rikkoa kananmunan, jos astuu vahingossa sen päälle.

5

639

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pitääpä varoa

Mysteeri pitäisi selvittää ja olisi kiva tietää missä puolilla Iitä se sankari(t) kulkeneet.

• velikullat

Portaikosta löytämistäni munista olen saanut monet aamiaismunat.
      Näin laman aikana tuo on ihan hyvä auttamiskeino.

• ex-iiläinen

No sitähän minäkin olen kommentoinut iiläisille kavereilleni facessa, että ei muuta ku munat kattilaan ja kiehumaan. :)

• wäläys

Mitenkähän on mahtaako munien sisälle voida ruiskuttaa aineita?
      Jos tekee pienen reijän muniin niin menevätkö ne rikki?
      Elkää vain syökö niitä munia.

• jkoiu

Vieläkö "munamiehiä" on näkynyt? (kananmunan jakajia).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      170
      1849
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1340
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      221
      985
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      897
    5. 55
      816
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      765
    7. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      757
    8. 89
      731
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      677
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      636
    Aihe