Videon toisto hidastuu jaksottaisesti, Myös omalta koneelta

europeanjazz

Hei !

Mistähän mahtaa olla kyse, kun videota, myös matalaresoluutioista toistaessa toisto hidastuu ehkä puoleksi minuutiksi noin kolmen minuutin välein?
Kun toisto on hidasta, ja painaa pausea tai stoppia, soittimeen tulee pause teksti, mutta video jatkaa hitaana vielä kymmenisen sekuntia?

Koneeni on
Acer Aspire 7535
AMD Turion(tm) X2 Dual-Core Mobile RM70 2.0GHz
muistia 4 Gt
Windows 7 Home Premium 64bit
Näyttö on HDMI:n päässä oleva 1080p televisio.

Asensin juuri käyttöjärjestelmän uudestaan "palauta tehdasasetukset"-tominnolla, eikä vika lähtenyt.
Ennen uudelleenasennusta ajoin läpi kaikki malwarebytesit yms. enkä löytänyt vikaa.
Ne videot jotka voi purkaa raudalla pyörivät sillä aivan nätisti, mutta kaikki videot eivät toimi näytönohjaimen rauta-purulla.
Netissä kaikki video hidastelee.

4

213

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • europeanjazz

joillakin asetuksilla myös äänet taukoavat välillä pariksi sekunniksi.
      kokeilin myös kannettavan näytöllä, ulkoinen näyttö poissa päältä. tehojako liian vähän?
      MPC-HC -soittimen kodekit..

• Asus,Anus. . .

No hei, mene koneesi netti sivulle ja lataa uusimmat ajurit.

Piirisarja, näytönohjain, 2s näytönohjain, äänikortti ja niin edelleen. Kaikki.

Käyttispäivitykset sitten siihen päälle. Palauttamalla tehdasasetukset palautat kaikki vialliset ajurit joita noi vinosilmät huolettomasti tehtailee.

• europeanjazz

Hei,
      Ennen tehdasasetusten palauttamista olen kyllä kokeillut päivittää kaiken mahdollisen eikä silloin toiminut.. toki nyt pitää kaikki päivitykset tehdä taas uudestaan.

Tulipa tässä mieleen, että ehkä sitä olisi pitänyt kokeilla erilaisia codecceja, muttakun kokoajan ajattelin että on ohjelmistovikaa mitä en löydä.. vaikka olin kuukausi tolkulla vähitellen etsinyt.
      DIVX10 on nyt asentumassa, ajattelin että on laadukkaampi vaikka DiAVC pröystäilee nopeimpana..
      MPC-HC asentaa ne LAV-video codecit.. ihan varmasti on niissä vika.

• europeanjazz

eipä näyttänyt DIVX10 asiaa korjaavan, hidastumisen sijaan suunilleen samoihin aikoihin vetää kuvan jumiin ja ääni toistaa samaa sekunnin pätkää mihin pysähtyi.
      anteeksi useat viestit. :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      20
      2988
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2577
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1443
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1231
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      979
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe