Kolme lasta synnyttänyt

Sinkkuäitikaiaina

Olen 25-vuotias, näytän hyvältä ja olen hyvää seuraa. Yleensä miehet viihtyvät seurassani ja haluavat tavata toistekkin ja useammin. Itse kuitenkin jänistän... Olen ollut sinkkuna nyt reilu vuoden ja yhden kerran sinä aikana harrastanut seksiä. Viimeisimmässä synnytyksessä kuitenkin repesin ja lääkehuuruissani ja kovissa kivuissa kieltäydyin tikeistä koska kipujen vuoksi en halunnut että kukaan koskee enää värkkiini kertaakaan mitenkään. Se oli tosi huono päätös ja jos voisin palaisin takaisin ja suostuisin. En ole kahden aikaisemman synnytyksen myötä löystynyt mitenkään erityisesti, mutta nyt löystyin tosi paljon. En kehtaa mennä kenenkään sänkyyn. Minua ei haittaa miehen pieni koko vaan se on tärkeintä miten mies koskee ja käyttää vehjettään, mutta oma suuri koko hävettää niiiiin paljon! Tuntuu surulliselta, etten ehkä enää ikinä saa nauttia seksistä. Olen hyvin seksuaalinen nainen ja tuntuu että se kaikki menee hukkaan. Sen yhden kerran kun harrastin seksiä, mies pyysi viemään asian käsin/suulla loppuun kun ei lauennut minusta.......

10

687

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 4-lapsisen ex mies

      Ei sillä koolla,tai tiukkuudella ole juurikaan väliä,jos toista oikeasti rakastaa,himoitsee ja haluaa tehdä toiselle hyvää ja antaa nautintoa!

    • Kyl mä panisin sua kun olet kovaa kullia vailla
      Mut olis myös kiva koitta montako sormea
      sinne menis kerralla

    • Jaettikyrpae

      Ainahan on kakkonen.

    • Paha juttu

      Arpeutunut tussu ei tunne mitään, ei vaikka Holmes panisi, jos sisään sopii.

    • Onnellinen.

      Treenaa lihaksia. Tulee tosi tiukka. Kestää vuoden tai kaksi, mutta kannattaa. Ohjeita netissä. Jätä vaikka pingispallo sisään ja treenaa salaa töissä. Koko ajan.

    • Pu. Oskari

      " Kun hän nyt riensi sairaan luo, nän näki vitun särkyneen" melkein noin sanottiin vanhassa laulussa.

    • Tsemppiä!!!

      Vaikka kirjoitatkin itsestäsi, niin kyllähän tuo ongelma koskee varsin monia synnyttäneitä. Niin se vaan menee, ja sinä voit vaan vaikuttaa omaan kehoosi.

      Kannattaa alkaa harrastamaan, pilatesta, joogaa, core-jumppaa ja yleensäkin olla kiinnostunut kaikista ohjeista,jolla lantionpohjanlihakset saadaan parempaan kuntoon. Ne pitää olla kunnossa monesta syystä. Seksi on vain yksi niistä.

      Itse olen saanut hyviä tuloksia. Tsemppiä sulle ja kaikille naisille!

      • tarkan nukaa kys

        Kuntoutitko pc-harjoitteilla eturauhastasi?


      • tarkan nukaa kys kirjoitti:

        Kuntoutitko pc-harjoitteilla eturauhastasi?

        Naisilla ei taida olla eturauhasta. Paitsi tämän palstan naisilla suurimmalla osalla on.

        Ja ne tykkää, jos sitä stimuloi värisevällä nahkamelalla. Sormikin ylettyy, muuta ohikin saa mennä. Tilaa riittää.


      • sivupersoona Savosta
        h-x kirjoitti:

        Naisilla ei taida olla eturauhasta. Paitsi tämän palstan naisilla suurimmalla osalla on.

        Ja ne tykkää, jos sitä stimuloi värisevällä nahkamelalla. Sormikin ylettyy, muuta ohikin saa mennä. Tilaa riittää.

        -Paitsi tämän palstan naisilla suurimmalla osalla on.-

        Sano vaan reilusti, että kaikilla :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1116
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      46
      936
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      541
    Aihe