ympäri Suomea virkatodistusten perusteella, vaikka todellisuudessa
lapset ovat olleet aivan muulla ilman äitiänsä??
Onko äiti kenties voinut saada lapsista jotain köyhäin
avustuksia? Kummastuttaa,,,
Miksi äiti on 1930-1940 luvulla "muuttanut" lastensa kanssa
3
344
Vastaukset
- kdgh
Lapset ovat olleet virallisesti äitinsä vastuulla, vaikka epävirallisesti ovatkin asuneet muualla. Tämän vuoksi virallisissa papereissa muuttavat yhtä matkaa äitinsä kanssa.
Tämä näin ensimmäisenä mieleen tulevana oletuksena, tietämättä tapauksen todellisia taustoja.- metsätähti
Kiitos. Onko sitten niin että tuohon aikaan on voinut olla
epävirallisesti kasvattiperheessä? Jos näin luulisi edes että
ystävällä tai tutulla..
Toisaalta lapsi aikuistuttuaan on kuulopuheiden mukaan
kertonut löytyneensä katuojasta ja aikuisena etsi äitiänsä.
Olen laittanut kyseisen kunnan arkistovastaavalle kyselyn
josko jotain löytyisi sosiaalipuolen arkistoista,
- niipanaapa
Lapset "muuttavat" äidin mukana virkatodistuksessa, kun ovat samoissa kirjoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807