transvestiitti?

Jebbu89

Mitehä tänki sit alottas... Oon nainen, 24vuotta... Kokenut kärsiväni miltein koko elämäni identiteettihäiriöstä.. Haluan vain löytää itseni, ja olen aikalailla yksin kaikkineen ajatuksineen... teini vuodet elin laitoksissa ja koen että en pystynyt etsimään itseäni, koin olevani Bi, kunnes pääsin "vapauteen" niin sitte meni että koin kiinnostuvani enemmän naisista, ja aloin enemmän pukeutua poikamaisesti..
Olisinkoha ollut 20v kun lopetin rintaliivien käytön koska ne ahdisti, käytin sellaisia urheilutoppei/paitoja ja huppareita... 15-22 ikävuosina päihdehistoria aikamoinen, en tiiä sitte liittykkön itse aiheeseeni mitenkään... kuitenkin...

Oon miettinyt kun tää itse kroppa ahdistaa miuta todella paljon ajoittain, rinnat on kamalat, ihailen miesten kroppia, en seksuaalisessa mielessä vaan "kunpa itselläkin olisi" ... Elän kihlattuni naisen kanssa..
Niin ja nyt vasta viimevuonna muistaakseni lueskelin miten saisin rinnat kokonaan piiloon, ja semmoisella apteekista ostettu side joka tarrautuu itseensä sidon.. ja ostettiin miulle eBaysta (halvalla) bider, itse olisin halunnut toisesta paikasta mistä olin täältä lukenut hyviä kokemuksia... noooh....

Yritin mielenterveyspoliklinikalla puhua mutta se oli enemmän silleen että kun teini ikä jäänyt tavallaan kokematta, niin haen itseäni... tietenkin jooo haen, mutta en oikein ole sujut tän kropan kanssa... en tiedä osaanko ilmiasta asiani niinkuin sen ajattelen... en ole aikaisemmin tänne mitään koskaan kirjotellut ja tuntuu hankalalta...

4

196

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koopkoop

      Et Sinä transvestiitiltä kuulosta vaan kyllä ihan ongelma on syvemmällä. Tiedän useita kaltaisiasiasi, Aasiassa on ihan valtaisa määrä. He elävät suurelta osin noin kuin Sinäkin eli rinnat vain on laitettuna pääosin piiloon jollain siteellä. Se riittää useimmille.

      Mielestäni olet aloittanut ongelmiesi tutkintaa vain pahasti väärin kun "päihteiden" avulla. Täällä ympäristössäni transmiehet ovat tosi tasapainoisia ja yritteliäitä ihmisiä. Eivät "yliammu" miehistä rooliaan vaan ovat tavallaan "pehmeitä miehiä". Elävät/liikkuvat näkyvästi naiskaverinsa kansssa ja vaikuttavat jopa kadehdittavan onnellisilta. Kun tekin liikutte vain rohkeasti yhdessä, kaikki alkaa tuntumaan normaalilta ulkopuolistenkin silmissä!

      Jos alkaisit elämään täysillä miehen roolia näillä ehdolilla mitä Sinulla nyt on ja katsot jos se vaikka riittäisi teille molemmille. Yritä elää mahdollisimman tasapainoista elämää ja jos tuntuu että haluat kuitenkin enemmän mukautua miehen rooliin, sitten otat yhteyttä Transpoliklinikalle, lääkärin lähetteen avustuksella. Rintojen poistohan ei niin vaikea ole toteuttaa mutta "muu" onkin sitten jo eri juttu!!

      Tällä palstallahan on pääosin Transnaisten ja miestransvestiittien kirjoitusia mutta kyllä täältä pitäisi apua ja neuvoa Sinullekin löytyä ainakin toivon niin!!

      • Jebbu89

        Kiitos vastauksesta, oon pohtinut monta vuotta et mitä olen, ja miksi en viihdy tässä kropassa, kuukausia sitten mie tavallaan "romahdin" siitä suuresta ahdistuksesta omaan itseeni ja siihen mitä päässäni pyörii, näinpä keskusteltiin naiseni kanssa, kerroin etten ole sujut kroppani kanssa, että aikanaan olen miettinyt sukupuolen vaihdosta, mutta kamppailin siinä että olen ainut tytär perheessä. Enkä voisi tehdä sitä vanhemmilleni enkä nykyään kihlatulleni. .. Ja kihlattuni On lesbo, olen kokenut itseni lesboksi toisinaan ja toisinaan en, koen toisinaan eläväni väärässä kropassa ..

        Jos tekisin sukupuolenvaihdoksen, kihlattuni sanoi ettei voisi seurustella kanssani.

        Jäin miettimään millä tavalla ongelmani olisi syvemmällä? Millä tavalla voisin tutkailla itseni tuntemuksia itseäni kohtaan?
        Pari vuotta olen kohta ollut päihteetön,
        olen joskus puhunut entiselle silloiselle ystävälle asiasta ja sanoi ymmärtävänsä. Mutta sit meni sukset ristiin ja sain kuulla millainen epäsikiö ole. Sen jälkeen en ole puhunut kenellekään. Ainoastaan nykyiselleni ja nyt täällä.

        Kiitos avusta ja neuvoista. Koen tärkeäksi, kun ei ole ketään kenenkanssa näistä voisin puhua..


      • gjhgfkjg
        Jebbu89 kirjoitti:

        Kiitos vastauksesta, oon pohtinut monta vuotta et mitä olen, ja miksi en viihdy tässä kropassa, kuukausia sitten mie tavallaan "romahdin" siitä suuresta ahdistuksesta omaan itseeni ja siihen mitä päässäni pyörii, näinpä keskusteltiin naiseni kanssa, kerroin etten ole sujut kroppani kanssa, että aikanaan olen miettinyt sukupuolen vaihdosta, mutta kamppailin siinä että olen ainut tytär perheessä. Enkä voisi tehdä sitä vanhemmilleni enkä nykyään kihlatulleni. .. Ja kihlattuni On lesbo, olen kokenut itseni lesboksi toisinaan ja toisinaan en, koen toisinaan eläväni väärässä kropassa ..

        Jos tekisin sukupuolenvaihdoksen, kihlattuni sanoi ettei voisi seurustella kanssani.

        Jäin miettimään millä tavalla ongelmani olisi syvemmällä? Millä tavalla voisin tutkailla itseni tuntemuksia itseäni kohtaan?
        Pari vuotta olen kohta ollut päihteetön,
        olen joskus puhunut entiselle silloiselle ystävälle asiasta ja sanoi ymmärtävänsä. Mutta sit meni sukset ristiin ja sain kuulla millainen epäsikiö ole. Sen jälkeen en ole puhunut kenellekään. Ainoastaan nykyiselleni ja nyt täällä.

        Kiitos avusta ja neuvoista. Koen tärkeäksi, kun ei ole ketään kenenkanssa näistä voisin puhua..

        Loppujen lopuksi ainoa oikea päätös on syytä tehdä sen perusteella että loppuelämäsi tyydyttää SINUA eikä siinä tarvitse huomioida sukulaisia tai tyttöystävää. Jos päädyt siihen että oletkin toista sukupuolta ja se johtaa parisuhteen katkeamiseen, se on todennäköisesti parempi vaihtoehto omalta kannaltasi.

        Jos joku pitää sinua "epäsikiönä", on parempi että pistää tällaisen ihmisen kanssa välit poikki. Näin olen minäkin tehnyt, en ole enää tekemisissä sellaisten henkilöiden kanssa jotka ovat edes vähänkin lipsauttaneet tuohon suuntaan. Todennäköisesti tällaisia ihmisiä on pieni vähemmistö.


    • anukatariina

      Mielenterveyspalveluissa ei tämän alan osaaminen ole kovin tasalaatuista. Luulen, että transtukipisteeltä saisit parhaat vinkit, kuinka edetä tuon vyyhden selvittelyssä.

      http://transtukipiste.fi/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      185
      4154
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      223
      2136
    3. 133
      1637
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1301
    5. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      63
      1018
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      75
      999
    7. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      170
      997
    8. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      54
      932
    9. Mies, tunnistatko minut tästä

      🙋 Nainen, järkevä, mukava ja kiltti?
      Ikävä
      77
      905
    10. Tule mukaan

      Sanoisin sinulle jos uskaltaisin. Kertoisin miten kaipuu täyttää minut päivisin ja öisin huudollaan. Se huuto kaikuu sis
      Ikävä
      39
      904
    Aihe