Olin päättänyt lähteä perheeni kanssa ruokakauppaan helsingissä. Vaan Enpä tiennyt että ihmisiä oli tänään todella paljon liikenteessä. Kun menin kauppaan näin uuden BMW 330 dieselin tulevan parkkiin viereeni. En kehdannut mennä takaisin autooni. Tunnin poissaolon jälkeen oli sama BMW parkissa. Perheeni istui auton sisällä ikkunat osittain huurussa. Vauva itki ja 2 isompaa lasta riiteli kovaan ääneen ja ihmetteli miksi eivät voineet mennä jo kotiin. Vaimoni oli pää alhaalla etupenkillä odottamassa että kaupan piha hiljenee. Myöhemmin juoksin puskien läpi huppu heiluen kohti autoani. Jouduin odottamaan vaan pimeän tuloa sillä häpeä oli liian suuri valoisaan aikaan. En tiennyt että Skodalla ajaminen aiheuttaa tälläistä häpeää??
Häpeän mennä ostoksille autolla?
SJorma
4
276
Vastaukset
- melko uskottavaa
Just
- Opetteleoleenolo
Asenteessas on vikaa, skoda on saksalainen siinä missä muutkin (bmw, seat,audi,volkkari)
- Arttu Automies
BMWssä kyrpä on sisällä. Skodassa se on näköjään ulkopuolella.
- Ruosteeksi päätyy ka
Ei voi olla totta että joku viitsii edes keksiä tällaista typerää vertailua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245182
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34627- 1041409
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1471386Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121230- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211024viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.169892En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61853- 37809