petäjävedellä vanhempaa naista

nuorempi m

Petäjävedellä on useampi vanhempi nainen joita olen ihaillut. Sattuiskohan niistä joku kirjotteleen täällä ?

13

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saima

      Se olen varmaankin minä, ketä olet ihaillut, sillä olen tuntenut sen katseen selässäni ja vähän muuallakin. Pistähän tänne osoitettasi, niin kirjoittelen sinulle suoraan.

    • Missä liikut?

      Jos vähän enemmän kertoisit näistä ihanuuksista niin voisi vaikka itsensä tunnistaa.
      Mut ei sit jos toi saima ehti ensin...

    • HyiSua

      Onko siellä Pettäjävedellä muka nuoria naisia ? Olet p$llun tarpeessa tuijotellut vanhoja mummoja, kun muita ei ole.

    • Arvioitsija

      Täällä pirteä 90-vuotias - kirjoitellaanko vaiko sovitaanko treffeistä?

      • Entinen likka

        Ihan hulvattomia nuo nykyajan mummot, mikään ei ole niinkuin ennen...:-D


    • hot mama

      Tule poika s-marketin tuulikaappiin huomenna (torstaina) puolenpäivän aikaan niin me naiset saadaan tsekata kauppareissulla että minkälainen hunksi olet. ;)))

    • Mummot hyökkää

      Joo, ja katsotaan mihin susta sitten on. Tulkaa kaikki mummelit joukolla!

    • kuuma puuma

      Ei se uskalla tulla kuitenkaan. Ressukka.

    • wiinanoita

      On tääl niitä vanhoja wiinanoita akkoja

      • Rommel

        Onko elämä Petäjävedellä todella näin haulikkoammuntaa ja
        vaillinaisen valistuksen varassa vai onko tää pelkkää
        yksinkertaisuutta?
        -Itse etsin elämän kauniiksi tuottamaa ystävää joka
        on valmis suhteeseen,platoniseen tai ruumiilliseen.
        Kunhan pidämme molemmat kurista :)


    • Pettynyt mummeli

      Mikset tullu nuorempi m Äs-marketille? Olin laittanu ihan sua varten uuvet vaaleenpunaset pumpulihousutkin jalakaan. Kävin ne perskules vielä ostamassa Jyväskylästä asti!

    • turha reissu

      Jos se poika oli siihen aikaan koulussa? Tai moposta bensa loppu? Äiti ei päästänyt? Nyt jäi teinipojalta kaikki ihana kokematta :)))

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tilaisuuden perunut yrittäjä Eira Maijala vahvistaa Ylelle, että hän ei halunnut, että hänen yrityks

      – Hän kertoi, että meille on varattu paikka jostain ihan muualta. Sitten hän kertoi, että se paikka on helvetti. Yrittä
      Maailman menoa
      78
      3846
    2. Mikä ampuminen illalla Kiuruvedellä?

      Huhu kertoo että oma äiti ammuttu autoon??? 😢
      Kiuruvesi
      51
      3300
    3. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      108
      3110
    4. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      108
      2434
    5. Pitopalvelu yrittäjä teki ainoan oikean ratkaisun .

      Emme saa suomea ja Haapajärven PIIRUAKAAN paremmaksi nostamalla moraalittomuuden edessä kädet pystyyn antautumisen ja
      Haapajärvi
      53
      1562
    6. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      80
      1486
    7. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      27
      1460
    8. Lapsuus 50-60 luvulla

      Oli ihanaa aikaa. Lapsi sai olla pieni pitkään. Ei joka tuutista työnnetty silmille ja korville Setaa ja muita sukupuoli
      Maailman menoa
      149
      1195
    9. Kari Kanala paljastaa - Papin työhön paluu Myyrästä vaati "nollauksen" ensin: "Pitää siinä..."

      Kari Kanala: ihminen, mies ja pappi. Kanala nähdään tänä syksynä tv:ssä Ensitreffit alttarilla -ohjelmassa sekä Myyrä-ki
      Suomalaiset julkkikset
      20
      1089
    10. Sinne eivät homot tule

      Että tälläistä käytöstä tällä kertaa. Saattoväki odotteli sateessa kun yrittäjä saarnaa herran nimessä homoja ja lesboja
      Luterilaisuus
      243
      1033
    Aihe