Oletteko kokeilleet tribadismia? Miltä olo tuntuu sellaien jälkeen?
Tribadismista
9
2512
Vastaukset
- Mitä?
mitä tarkoitat? Miltä olo tuntuu sellaisen jälkeen? Siis tarkoitatko seksiä kolmestaan, kolmen naisen kesken vai mitä? Ymmärrän tuon käsitteen vähän laajemmin eli niin että kolme ihmistä voi olla suhteessa keskenään.
- nainen
Tuota eiköhän tribadismi tarkoita tiettyä kahden naisen välistä rakastelutapaa:)
- lollero69
Tribadismi on seksiasento, jossa kaksi naista hieroo sukuelimiään joko vastakkain tai jotain muuta ruumiinosaa (poislukien suuta) vasten.
- päden tässä vaan
tri-tavu ilmeisesti hämäsi tuota yhtä kysyjää, koska etuliitteenä se tarkoittaa kolmea. :D
- cute
Ihan hyvältä tuntuu. Seksuaalisena toimintana sillä saa orgasmin ihan hyvin, mutta sitä voi tehdä myös rentoutumismielessä. Suosittelen.
- Näin
Tribadismi on minulle luonteva ja tavallinen osa perusseksiä, eli kuuluu kuvaan joka kerta. Tietyt asennot ovat suosikkejani, tietyt asennot tyttöystäväni suosikkeja ja aina välillä on hauskaa kokeilla jotain uutta tai keksiä uusia sovelluksia vanhoista.
- Anonyymi
Kuinka yleistä?
- Anonyymi
Kuinka yleistä? Jos haluat jonkun tutkimuksen asiaan tehdä, niin keskustelupalstalle vastaajat ei ehkä paras otantamalli 😆
Mutta mä tykkään kyllä. 😌
- Anonyymi
Mikä siinä on parasta? Uskallanko kokeilla vai kaduttaako jälkeenpäin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893308
- 623077
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332560- 802353
- 802323
- 962066
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402006- 121666
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201663Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311529