Tribadismista

claire caliente

Oletteko kokeilleet tribadismia? Miltä olo tuntuu sellaien jälkeen?

9

2512

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä?

mitä tarkoitat? Miltä olo tuntuu sellaisen jälkeen? Siis tarkoitatko seksiä kolmestaan, kolmen naisen kesken vai mitä? Ymmärrän tuon käsitteen vähän laajemmin eli niin että kolme ihmistä voi olla suhteessa keskenään.

• nainen

Tuota eiköhän tribadismi tarkoita tiettyä kahden naisen välistä rakastelutapaa:)

• lollero69

Tribadismi on seksiasento, jossa kaksi naista hieroo sukuelimiään joko vastakkain tai jotain muuta ruumiinosaa (poislukien suuta) vasten.

• päden tässä vaan

tri-tavu ilmeisesti hämäsi tuota yhtä kysyjää, koska etuliitteenä se tarkoittaa kolmea. :D

• cute

Ihan hyvältä tuntuu. Seksuaalisena toimintana sillä saa orgasmin ihan hyvin, mutta sitä voi tehdä myös rentoutumismielessä. Suosittelen.

• Näin

Tribadismi on minulle luonteva ja tavallinen osa perusseksiä, eli kuuluu kuvaan joka kerta. Tietyt asennot ovat suosikkejani, tietyt asennot tyttöystäväni suosikkeja ja aina välillä on hauskaa kokeilla jotain uutta tai keksiä uusia sovelluksia vanhoista.

• Anonyymi

Kuinka yleistä?

• Anonyymi

Kuinka yleistä? Jos haluat jonkun tutkimuksen asiaan tehdä, niin keskustelupalstalle vastaajat ei ehkä paras otantamalli 😆

Mutta mä tykkään kyllä. 😌

• Anonyymi

Mikä siinä on parasta? Uskallanko kokeilla vai kaduttaako jälkeenpäin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      89
      3308
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      62
      3077
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      433
      2560
    4. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      80
      2353
    5. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      80
      2323
    6. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      96
      2066
    7. Toiselle puolikkaalleni

Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j
      Ikävä
      40
      2006
    8. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1666
    9. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      20
      1663
    10. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      31
      1529
    Aihe