Tribadismista

claire caliente

Oletteko kokeilleet tribadismia? Miltä olo tuntuu sellaien jälkeen?

9

2262

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä?

mitä tarkoitat? Miltä olo tuntuu sellaisen jälkeen? Siis tarkoitatko seksiä kolmestaan, kolmen naisen kesken vai mitä? Ymmärrän tuon käsitteen vähän laajemmin eli niin että kolme ihmistä voi olla suhteessa keskenään.

• nainen

Tuota eiköhän tribadismi tarkoita tiettyä kahden naisen välistä rakastelutapaa:)

• lollero69

Tribadismi on seksiasento, jossa kaksi naista hieroo sukuelimiään joko vastakkain tai jotain muuta ruumiinosaa (poislukien suuta) vasten.

• päden tässä vaan

tri-tavu ilmeisesti hämäsi tuota yhtä kysyjää, koska etuliitteenä se tarkoittaa kolmea. :D

• cute

Ihan hyvältä tuntuu. Seksuaalisena toimintana sillä saa orgasmin ihan hyvin, mutta sitä voi tehdä myös rentoutumismielessä. Suosittelen.

• Näin

Tribadismi on minulle luonteva ja tavallinen osa perusseksiä, eli kuuluu kuvaan joka kerta. Tietyt asennot ovat suosikkejani, tietyt asennot tyttöystäväni suosikkeja ja aina välillä on hauskaa kokeilla jotain uutta tai keksiä uusia sovelluksia vanhoista.

• Anonyymi

Kuinka yleistä?

• Anonyymi

Kuinka yleistä? Jos haluat jonkun tutkimuksen asiaan tehdä, niin keskustelupalstalle vastaajat ei ehkä paras otantamalli 😆

Mutta mä tykkään kyllä. 😌

• Anonyymi

Mikä siinä on parasta? Uskallanko kokeilla vai kaduttaako jälkeenpäin?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kaivatustasi jotakin mukavaa.

Itse aloitan: hyvännäköinen ja ahkera ❤️‍🔥
      Ikävä
      111
      1759
    2. Missä päin suomea kaivattusi asustelee?

Oma kaivattuni (mies(J) asuu Uudenmaan läänissä.
      Ikävä
      76
      1293
    3. Tietääkö kaivattusi

Että kaipaat häntä?
      Ikävä
      56
      870
    4. Koulutus ja parisuhde

Haluatko että sun kumppani on korkeasti koulutettu?
      Ikävä
      94
      799
    5. Paljonko on sinun ja kaivattusi välimatka?

Kuinka paljon on matkaa hänen syliin?Vastaan 165km 😪💔🚙
      Ikävä
      51
      758
    6. Mitäs mä oon sanonnu

"Kaupungissa asuminen lisää tutkimusten mukaan mielenterveyden ongelmia." https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/24b
      Sinkut
      178
      755
    7. Minä haluan sinut

Rakkaakseni... Vain sinut kukaan muu ei kelpaa olet sydämeni valittu rakas rakastan sinua. 💗
      Ikävä
      30
      740
    8. Tänään rohkaisin

Mieleni (tai siis eilen jos tarkkoja ollaan ja kävelin ihan sun kodin ohi molemmin puolin 😂😆🤭 katelin tarkkaan ympäri
      Ikävä
      68
      698
    9. Hurraa! Olen alkanut tulla järkiini.

Minulla on vielä kuukausi aikaa yrittää unohtaa sinut, mies. Sitten kun tapaamme, en tarvi teeskennellä neutraalisuutta,
      Ikävä
      53
      690
    10. Ja heti tuli ensimmäinen rajanylittäjä Venäjältä

Ei ehtinyt edes kissaa sanoa, kun persujen mamuimuri lähti käyntiin. "Yksi henkilö on ylittänyt Suomen ja Venäjän välis
      Maailman menoa
      152
      633
    Aihe