Leijonat itsekkäitä?

murokeksi

Tunnen monia hyvin itsekkäitä ja omahyväisiä leijonia ja pohdin mitä itse ajattelette siitä, että esim. haluatte aina olla kaiken keskipiste, ettekä suvaitse ketään, joka ei ole muodikas tai muuten suosittu yms. lähellenne , tuntuuko omassa tunnossanne yhtään, jos satutatte ihmisiä henkisesti? Ylipääntänsä tuo huomionkipeys onko se todellakin niin tärkeää olla kaiken huomion kohteena?

81

24223

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks vaan...(ei leijona)

      Siis missä sä oot tollasia leijonaihmisiä tavannut??

      Mä tiedän montaki leijonaa (yhtäkkiä laskettuna 5 kpl) ja yksikään ei ole tuollanen millaiseksi sä ne kuvailit...

      Ei kannata yleistää...

      On niitä muissakin merkeissä tuollasia eikä vain leijonissa.

      • smile for ever

        mä olen tos asiassa samaa mieltä ei leijonissa
        ole aina vikaa.....
        no miten sen nyt sanoo aina joku ivaa leijonia
        miksi? ei leijona ole sellainen mitä kuvittelette
        olen itse leijona ja muutama kaverikin on leijona
        enkä ole huomannut mitään ja piste.


      • leijona 91

        oot oikeessa


    • ScorpioFemale

      Hmmmm oma mieheni on leijona, ja en ole huomannut ko. piirteita hanessa. Me olemme erilaisia mieheni kanssa, eli mina tavallinen tallustaja ..Hmm (jos Skorpionio nyt koskaan on tavallinen ).... Mutta, mieheni on muodikas jne, mutta ei se ole minua hairinnyt, painvastoin "nam" Ja se ei ole sellainen piirre, etta mies olisi ylpea tai itsekeskeinen, ei, vaan sisalla sykkii lammin sydan, joka ajattelee muitakin ihmisia. Ja ei varmasti olisi muhun rakastunutkaan, jos olisi tietynlainen nipo.
      Hmmmm, mutta exmieheni joka oli rapu, omasi naita piirteita, eli oli itsekeskeinen, ylpea jne ..

    • Itsekäitä???

      Ei pidä paikkaansa, olen itse leijona enkä tunnusta tuota väitettä.

    • hippileijona 82

      Itse olen leijona ja sanotaanko, että keskipisteenä olemisesta nauttii,(niin kuin suurin osa ihmisistä) mutta ikinä ei ole tarvinnut muita loukata EIKÄ aliarvioida!
      Päin vastoin. Ja mitä muotiin tulee, niin siitä haluan olla aina kaukana...

      • MIMMI 71

        muodista en minäkään voi sietää moista muotia ja snopeja


    • Mukautunut

      Ne on tosi itsekkäitä, tunnen 2 tapausta, ja he ovat tai ainakin yrittävät olla maailman napoja. Vain minä ei ketään muita. Mutta eiköhän se napsahda joskus omaankin nilkkaan.....

    • kala

      Leijonat ovat maailman itsekkäimpiä ihmisiä! Eivät tee sitä tahallaan, mutta satuttaa osaavat ja kovasti. Kyllä tää ainakin juoksee karkuun ja lujaa.

      • Mrje

        Ei leijonat ole itsekkäitä. Heille vain kiitos on arvokkaampi kuin mammona. Leijonat uhrautuvat hauskuttamaan ihmisiä, kun muut ovat hiljaa. Jaloja johtajia, jotka huolehtivat laumastaan, valta JA vastuu.

        Mutta ihmekös, jos kalaan hermostuvat kun se on aina jarruna ja liukas jaloissa. Leijona haluaa valloittaa ja kala ei taas paljon mitään halua eikä sitäkään tee...;)

        Leijonan on itse jahdattava ja hankittava ruokansa. Kala senkuin haahuilee suu auki tekemätönnä ja nielasee kun kohdalle osuu evästä.


      • leijona89

        mä tunnustan olevani todella itsekäs...mitäs muut..??


      • Leidi Jellona
        leijona89 kirjoitti:

        mä tunnustan olevani todella itsekäs...mitäs muut..??

        siitä mitä itsekkyydellä tarkoitat? Jos tarkoitat sitä että haluaa paljon tilaa ja aikaa itselleen niin sitten kyllä myönnän, tietynlainen vapaus pitää säilyä myös parisuhteessa.Mutta onko se nyt paha juttu? Jos kyse taas on perhe-elämästä ja vaikka kaveruudesta tai tiimihenkisyydestä työpaikalla niin leijona ei todellakaan ole mikään sooloilija, vaan tekee mielellään asioita muiden eteen eikä ota kunniaa vain itselleen.


      • Sarah-74
        Mrje kirjoitti:

        Ei leijonat ole itsekkäitä. Heille vain kiitos on arvokkaampi kuin mammona. Leijonat uhrautuvat hauskuttamaan ihmisiä, kun muut ovat hiljaa. Jaloja johtajia, jotka huolehtivat laumastaan, valta JA vastuu.

        Mutta ihmekös, jos kalaan hermostuvat kun se on aina jarruna ja liukas jaloissa. Leijona haluaa valloittaa ja kala ei taas paljon mitään halua eikä sitäkään tee...;)

        Leijonan on itse jahdattava ja hankittava ruokansa. Kala senkuin haahuilee suu auki tekemätönnä ja nielasee kun kohdalle osuu evästä.

        Juuri oikein arvuuteltu luonne leijonasta ainakin minun kohdalla. Uhraudun aina hauskuuttamaan ihmisiä kun ovat hiljaa ja kalaa en ole ymmärtänyt koskaan. Kummallisen liukkaita olioita, jotka milloin vain haluaisivat päästä saaliille ilman minkäänlaista voimaotetta..


      • Sarah-74
        leijona89 kirjoitti:

        mä tunnustan olevani todella itsekäs...mitäs muut..??

        Pientä itsekkäisyyttä voi minussakin piillä, täytyy myöntää..


      • *Leijona*
        leijona89 kirjoitti:

        mä tunnustan olevani todella itsekäs...mitäs muut..??

        Olen leijona ja mäkin voin myöntää olevani hieman itsekäs!
        Mut osaan ymmärtää myös muita.......
        Tykkään olla kaikkein keksipiste, mut osaan katsoa vierestäkin.Kertokaa kaikki, mitä mieltä olette leijonista!Ja, haluaisin myös tietää, minkälaisista miehistä muut leijona naiset pitävät?(esim. luonne, ulkonäkö jne...)


      • Räyh
        Mrje kirjoitti:

        Ei leijonat ole itsekkäitä. Heille vain kiitos on arvokkaampi kuin mammona. Leijonat uhrautuvat hauskuttamaan ihmisiä, kun muut ovat hiljaa. Jaloja johtajia, jotka huolehtivat laumastaan, valta JA vastuu.

        Mutta ihmekös, jos kalaan hermostuvat kun se on aina jarruna ja liukas jaloissa. Leijona haluaa valloittaa ja kala ei taas paljon mitään halua eikä sitäkään tee...;)

        Leijonan on itse jahdattava ja hankittava ruokansa. Kala senkuin haahuilee suu auki tekemätönnä ja nielasee kun kohdalle osuu evästä.

        Mun pikkusisko on kalat, ja se on yksi fiksuimmista ja rakkaimmista ihmisistä mitä on kunnia tuntea. Meillä on henkinen yhteys mitä on vaikea edes kuvailla. Ajatellaan asioista samalla tavalla, ajatellaan samaan aikaan samaa asiaa. Toinen saattaa vaan pläjäyttää sen ilmoille toista aikasempaa ja sitten taas ihmetellään että "miten helv...pois mun aivoaalloilta". :p


      • Räyh
        *Leijona* kirjoitti:

        Olen leijona ja mäkin voin myöntää olevani hieman itsekäs!
        Mut osaan ymmärtää myös muita.......
        Tykkään olla kaikkein keksipiste, mut osaan katsoa vierestäkin.Kertokaa kaikki, mitä mieltä olette leijonista!Ja, haluaisin myös tietää, minkälaisista miehistä muut leijona naiset pitävät?(esim. luonne, ulkonäkö jne...)

        Tuskin on olemassa täysin epäitsekästä ihmistä!?
        Toi itsekkyys pätee kyllä ihan kaikkiin.
        Mä jotenkin yleensä tunnistan ihmisessä leijonan kun sen kanssa juttelee. En välttämättä osaa varmaksi arvata, mutta yleensä aavistukset osuu kohdilleen. Miesleijonat etenkin on mielenkiintosia tapauksia. Avoimia, hauskoja, iloisia, nauttii siitä että on olemassa..niiku mä ;p


    • idei

      Oon jellonanaaras,ja Aina täytyy olla keskipisteenä,ja voin myöntää että oon todella itserakas ja vahva persoona,itsekyydetä on kyllä tullu kuittia,mut SO?

      • TYTTÖ

        Kyllähän me saadaan olla omanlaisia, niinkuin kaikki muutkin ovat ei oo niitten asia jos niit häiritsee hankikkoot uusia ystävii ketkä ei oo leijonii. :)


      • Räyh

        Olet vielä suht nuori leijonanaaras?
        Ikä tasoittaa.


    • leijonatyttö

      Olet havainnut osittain oikein; leijonat haluavat ja osaavat olla esillä esim. vaikka näytellä, laulaa, olla puhujana, luennoida, opettaa, kouluttaa jne riippuen vaikka ammatista tai harrastuksesta, mutta mitä sitten? Onhan esiintyjiä monissa muissakin merkeissä joten suodaan se kaikille jotka haluavat. Jos ärsyttää jotakuta niin ikävää. Ja jos kaikki yrittäisivät ja haluaisivat olla mahdollisimman huomaamattomia niin olisko kellään kivaa? Ja tarkottaako se sitten pöyhkeilyä tai ylpeyttä vai ottavatko hiljaisemmat sen niin?? Leijonissa on KARISMAA ja siitä voi joku olla jopa kade. Perheessäni ja ystäväpiirissäni on monta mukavaa hyväsydämmistä leijonaa eikä kuvauksesi sovi heistä yhteenkään! Ikävää että olet joutunut pöyhkeilyn kohteeksi, se ei ole sinänsä tyypillistä leijonankäytöstä, mutta se nyt vaan on niin että jos on varma omasta itsestään niin näkyyhän se ulospäin. Ja pöyhkeilijöitä löytyy muistakin merkeistä!

      • Nainen

        Olen itse leijona ja nousevamerkki on myös leijona. Jos olenkin juuri kuvailemasi tyyppinen, niin en todellakaan tarkoita, etten pitäisi muita yhtään minään. Minähän ihailen kaikkia, jotka ovat huippuhyviä omassa tekemisessään!!

        Ehkä sellaiset näkymättämämmät ihmiset toivoisivat salaa itse olevansa näkyvämpiä, ja heitä harmittaa. En pidä heitä mitenkään huonompana - todellakaan - jokainen on arvokas sellaisena kuin on.

        Olen muuten huomannut, että usein kun saavun paikalle, sanomatta sanaakaan, elehtimättä mitenkään, vieraiden ihmisten joukkoon, jotkut jotenkin kavahtavat. Huomaan tulleeni "nähdyksi" vaikken mitenkään erikoisen näköinen olekaan. Olen kai aika valovoimainen..heh. Mutta minähän olen ystävällinen enkä aliarvioi muita! Ihan turhaa tuollainen. Hyväntuulisuus myös ärsyttää joitakin.. miksi ihmeessä?


      • emma
        Nainen kirjoitti:

        Olen itse leijona ja nousevamerkki on myös leijona. Jos olenkin juuri kuvailemasi tyyppinen, niin en todellakaan tarkoita, etten pitäisi muita yhtään minään. Minähän ihailen kaikkia, jotka ovat huippuhyviä omassa tekemisessään!!

        Ehkä sellaiset näkymättämämmät ihmiset toivoisivat salaa itse olevansa näkyvämpiä, ja heitä harmittaa. En pidä heitä mitenkään huonompana - todellakaan - jokainen on arvokas sellaisena kuin on.

        Olen muuten huomannut, että usein kun saavun paikalle, sanomatta sanaakaan, elehtimättä mitenkään, vieraiden ihmisten joukkoon, jotkut jotenkin kavahtavat. Huomaan tulleeni "nähdyksi" vaikken mitenkään erikoisen näköinen olekaan. Olen kai aika valovoimainen..heh. Mutta minähän olen ystävällinen enkä aliarvioi muita! Ihan turhaa tuollainen. Hyväntuulisuus myös ärsyttää joitakin.. miksi ihmeessä?

        taitaa olla niin , että jotkut eivät ehkä(?)ymmärrä leijonien sarkasmia.oman kokemukseni mukaan leijonilla on sydän kultaa ja omanarvontunto mittaamattoman korkea .teidän, jotka koette leijonat negatiivisina, kannattaisi miettiä ,että rakastatteko itseänne liian vähän(?) , itserakkaus on eri juttu kuin omahyväisyys ja itsensä rakastaminen on leijonilla selkäytimessä, ja hyvä niin .itse koen , että itseni arvostaminen ja tyytyväisyys omissa nahoissa oleiluun on suurimpia lahjoja mitä olen saanut luonteeseeni, vain rakastamalla itseään voi todella rakastaa muita . kannattaisi myös muistaa , että sitä itse heijastaa itsensä muihin ja tätä kautta miettiä miksi tietyt luonteenpiirteet ärsyttää?


      • leijona89
        emma kirjoitti:

        taitaa olla niin , että jotkut eivät ehkä(?)ymmärrä leijonien sarkasmia.oman kokemukseni mukaan leijonilla on sydän kultaa ja omanarvontunto mittaamattoman korkea .teidän, jotka koette leijonat negatiivisina, kannattaisi miettiä ,että rakastatteko itseänne liian vähän(?) , itserakkaus on eri juttu kuin omahyväisyys ja itsensä rakastaminen on leijonilla selkäytimessä, ja hyvä niin .itse koen , että itseni arvostaminen ja tyytyväisyys omissa nahoissa oleiluun on suurimpia lahjoja mitä olen saanut luonteeseeni, vain rakastamalla itseään voi todella rakastaa muita . kannattaisi myös muistaa , että sitä itse heijastaa itsensä muihin ja tätä kautta miettiä miksi tietyt luonteenpiirteet ärsyttää?

        mun kokemuksien mukaa kans olen samaa mieltä ku sä...ihmiset ei todellakaan tunnu ymmärtävän leijonien luonteenpiirteitä...sä todellakin kirjotit tohon täyttä asiaa!!! :)


      • Räyh

        Mä olin koulussa aina bändeissa, kuoroissa, juhlissa esiintymässä, näyttelykerhossa, tykkäsin pitää esitelmiä...Faija on myös leijona, ja se ainakin rakastaa omaa ääntään :) ...ja on mahottoman hyväsydäminen!


      • Räyh
        emma kirjoitti:

        taitaa olla niin , että jotkut eivät ehkä(?)ymmärrä leijonien sarkasmia.oman kokemukseni mukaan leijonilla on sydän kultaa ja omanarvontunto mittaamattoman korkea .teidän, jotka koette leijonat negatiivisina, kannattaisi miettiä ,että rakastatteko itseänne liian vähän(?) , itserakkaus on eri juttu kuin omahyväisyys ja itsensä rakastaminen on leijonilla selkäytimessä, ja hyvä niin .itse koen , että itseni arvostaminen ja tyytyväisyys omissa nahoissa oleiluun on suurimpia lahjoja mitä olen saanut luonteeseeni, vain rakastamalla itseään voi todella rakastaa muita . kannattaisi myös muistaa , että sitä itse heijastaa itsensä muihin ja tätä kautta miettiä miksi tietyt luonteenpiirteet ärsyttää?

        Nyt sä Emma puhut asiaa :) Nuinhan se on.
        Onneksi siskot ja kaverit ymmärtää tätä jellonasarkasmia. Yhdessä ihaillaan omia peilikuviamme ennen baariin lähtöä "siis...mä oon kyllä niin helvetin hyvän näkönen!" =P


    • kaksonen

      Leijonat on todella itsekäitä ja ennen kaikkea huomion kipeitä niitä tarttee passata ja palvoo sen minkä ehtii(miehet).

      • Leidi Jellona

        Kaksoset siellä liioittelee ja kärjistää! Myönnän kyllä että huomiota on totuttu saamaan mutta ei kai se tee kenestäkään vielä itsekästä?
        ( Monia vaan ärsyttää koska ne ei itse uskalla olla esillä ja menestynyt, mutta sitten on kaksostenkin pakko myöntää että homma toimii).
        Jos lausuntosi perustuu omaan kokemukseen, niin olisit iloinen että leijona kestää sinua ja omia ärsypiirteitäsi ( tiedätkin varmaan mitä? ). Menevän leijonan kanssa on takuulla paljon enemmän hauskoja kuin tylsiä hetkiä ja tosiaalta suhteessa on molemmilla tilaa myös elää itselleen. Jos siis aikoo elää kys. merkin kanssa niin kannattaa vähän antaa sitä huomiota ettei se lähde uusille metsästysmaille!


      • leijona<3

        mun nielest leijonat ei ole itsekkäitä... meiän perhees on 3 leijonaa ja kukaan heistä ei ole itsekäs!! :D


      • tähtiin kirjoitettu

        Leijona on ihana ihminen, lämmin, sydämellinen rakastava, hellä uskollinenkin, jos saa riittäväsi huomiota osakseen. Mutta siinä se jekku onkin! Leijona tarvitsee todella paljon huomiota, hänen täytyy aina olla jalustalla huomion keskipisteenä ollakseen tyytyväinen ja uskon, että mikään huomio ei ole hänestä liikaa!
        Leijonalle on aivan turha sanoa, tee näin, ei tee kuitenkaan, haluaa hakata päänsä seinään ja todeta itse, ettei homma toimi! Leijona uskoo ja luulee olevansa maailman napa. Puhun kokemuksesta, rakastajana on ollut leijona ja tytär on leijona! Leijonan uskollisuuskin (miehen) riippuu huomiosta.. jos sitä ei tule, hänhän lähtee häntä pystyssä harja hulmuten metsästämään uutta ja kerjäämään huomiota!


      • mahis

        Minulla on naisystävä leijona ja on tosi
        huomaavainen ja hellä mua kohtaan.Ei puhettakaan itsekkyydestä.


      • Räyh
        tähtiin kirjoitettu kirjoitti:

        Leijona on ihana ihminen, lämmin, sydämellinen rakastava, hellä uskollinenkin, jos saa riittäväsi huomiota osakseen. Mutta siinä se jekku onkin! Leijona tarvitsee todella paljon huomiota, hänen täytyy aina olla jalustalla huomion keskipisteenä ollakseen tyytyväinen ja uskon, että mikään huomio ei ole hänestä liikaa!
        Leijonalle on aivan turha sanoa, tee näin, ei tee kuitenkaan, haluaa hakata päänsä seinään ja todeta itse, ettei homma toimi! Leijona uskoo ja luulee olevansa maailman napa. Puhun kokemuksesta, rakastajana on ollut leijona ja tytär on leijona! Leijonan uskollisuuskin (miehen) riippuu huomiosta.. jos sitä ei tule, hänhän lähtee häntä pystyssä harja hulmuten metsästämään uutta ja kerjäämään huomiota!

        Muuten hyvä, mutta toi uskollisuus juttu.
        Eihän se mitenkään voi olla kiinni huomiosta!
        Pettäminen...hyi helvetti. Mä raivostun aina kun joku puhuu pettämisestä kevyesti, ikäänkun olisi joitain asioita mitkä oikeuttaa pettämisen!


      • rovaniem
        tähtiin kirjoitettu kirjoitti:

        Leijona on ihana ihminen, lämmin, sydämellinen rakastava, hellä uskollinenkin, jos saa riittäväsi huomiota osakseen. Mutta siinä se jekku onkin! Leijona tarvitsee todella paljon huomiota, hänen täytyy aina olla jalustalla huomion keskipisteenä ollakseen tyytyväinen ja uskon, että mikään huomio ei ole hänestä liikaa!
        Leijonalle on aivan turha sanoa, tee näin, ei tee kuitenkaan, haluaa hakata päänsä seinään ja todeta itse, ettei homma toimi! Leijona uskoo ja luulee olevansa maailman napa. Puhun kokemuksesta, rakastajana on ollut leijona ja tytär on leijona! Leijonan uskollisuuskin (miehen) riippuu huomiosta.. jos sitä ei tule, hänhän lähtee häntä pystyssä harja hulmuten metsästämään uutta ja kerjäämään huomiota!

        Luin noita juttuja leijonasta ja kylläpä kolahti.
        Leijona nainen on lapsistaan ja työstään huolehtiva ylpeä ja itsekeskeinen ihminen jonka elämässä mies on vain tarvike joka vaihdetaan tai korvataan tilanteen mukaan toisella.Leijona peittää jälkensä eikä kertoile menneistä.Minä luotin leijonaan ja päästin hänet lähelle. Osaa muuten vaanimisen taidon.Hän pystyy käyttäytymisellään tuomaan itsensä tykö ja hänen pehmeät tassunsa eivät anna minkäänlaista merkkiä kynsistä.Hän palaa aina ja saa minut kiintymään omaan seksuaalisuuteensa.Kaksikuukautta sitten panimme välit poikki. Tänään hän taas lähestyiylitsepursuavalla ystävyydellään. Kirjoitin kirjeen.Loppu mikä loppu saa nähdä.
        Hän olisi muuten ihmisistä ihanin,mutta häneen ei voi luottaa. tavallaan vika on minussa. Olen muuten kala.


    • ~jelloooonaaaa

      joo, no ehkä leijonat on vähän itsepäisiä... olen huomannut tälläisen asian... mutta ei se tarkoita etteikö leijonien ystävä voisi olla, vaikka kokisikin itsensä huonommaksi kuin leijona-ystävä... oma äitini on härkä, ja myös itsepäinen, veljeni on myös leijona... joten olemme kolme itsepäistä, ja äänenkäyttö on sen mukaista... tulemme kuitenkin hyvin toimeen! Ei ne horoskoopit elämää ohjaa... muistakaa se ja pitäkää ystävistänne kiinni horoskoopeista riippumatta.!

      • alpha-omega

        Tunnen pari urospuolista leijonaa, ja omat kokemukseni ovat sellaisia, että tervettä oman arvon tuntoa kyllä löytyy, mutta ilkeyttä ei kylläkään.

        Se on totta, että he pitävät imartelusta, mutta kukapa ei haluaisi kuulla kehuja?

        Toistaiseksi ei ole ollut huonoja kokemuksia.

        Leijonamiehet! Miten urosjalopeuran saa rakastumaan? Mistä tietää, että on rakastunut, siis se leijona. Varsinkin, jos leijonamies on hieman ujompaa ja hiljaisempaa sorttia?


      • blackmagictiger
        alpha-omega kirjoitti:

        Tunnen pari urospuolista leijonaa, ja omat kokemukseni ovat sellaisia, että tervettä oman arvon tuntoa kyllä löytyy, mutta ilkeyttä ei kylläkään.

        Se on totta, että he pitävät imartelusta, mutta kukapa ei haluaisi kuulla kehuja?

        Toistaiseksi ei ole ollut huonoja kokemuksia.

        Leijonamiehet! Miten urosjalopeuran saa rakastumaan? Mistä tietää, että on rakastunut, siis se leijona. Varsinkin, jos leijonamies on hieman ujompaa ja hiljaisempaa sorttia?

        OLISI IHANAA OLLA SELLAINEN LEIJONAMIES JOKA NAUTTII ELÄMÄSTÄ.


      • jees

        Toi oli hieno kirjoitus! olen samaa mieltä, että ei ne horoskoopit elämää ohjaa, ainakaan kokonaisvaltaisesti, jos koko ajan horoskooppeja alkaa omassa käyttäytymisessään ja muiden käyttäytymisessä kontrolloimaan, niin sekasinhan siinä menee. Itse kyllä luen horoskoopit joka päivä ja omaan luonteen piirteitä mitä horoskooppi kertoo, olen härkä ja seurustelen leijona miehen kanssa. Voin sanoa, että kyllä meidän suhteessa riidellään ja huudetaan, mutta on niitä hyviäkin hetkiä. Enkä millään tavalla voi sanoa, että mieheni olisi itsekäs tai ajattelisi vain itseään, kyllä hän osaa ja haluaakin ajatella mudenkin parasta. olen itsekin itsepäinen.. eli kaksi jääräpäätä löytäneet toisensa :) 2v. kohta yhdessä ja jatkosopimus tehtiin. Toivotan sinulle oikein hyvää jatkoa elämässäsi ja hyvää tulevaa kesää ! :) :)


    • Pässinpää

      Jokaista merkkiä solvaa aina joku. Säälittävää että ihmisen pitää tulla jollekkin keskustelu palstalle purkamaan patoutumiaan sen sijaan että selvittäisi niitä itsekseen tai häntä loukanneen henkilön kanssa.

      p.s itse en tunne itsekkäitä leijonia, päinvastoin.

    • nunnukaa

      mä oon leijona ja kaikkea muuta kuin itsekäs!!!!
      se riippuu ihmisestä ja luonteesta! mä tunnen monia tollasia itsekkäitä ja ne ei oo leijonia!!!
      mä oon enemmänkin ujo ja et sama se mulle on tyyppiä... sekin on joskus rasittavaa, mutta minkäs teet sille mimmonen oot?!?

      • iikku

        mä en ainakaan ala itteeni puolustamaan, vaikka olenki leijona...jos jonkun mielestä me leijonat ollaan itsekkäitä ni okei!..mut mitä te muut sitten olette? mä en ole ainakaan saanu keneltäkään tommosta kommenttia ku jotku latelee. ootteko te kenties jotka tommosta sanotte -et leijonat on itsekkäitä- kateellisia jollekkin, kannattais varmaan puhuu suoraan sille henkilölle, joskus siitä voi olla hyötyäkin. sori tästä ei pitäny tulla mitään saarnaa. =) onhan se ihan kiva kumminki et sanotte miltä teistä tuntuu, ei sitä välttämättä itse tiiä. ;)


    • kikka88

      leijonat eivät ole itsekkäitä vaan jaloja ja ihania ystäviä. jos oot samaa mieltä vastaa

      • samaa mieltä

        oon sun kaa täysin samaa mieltä..ei leijonat itsekkäitä ole..olen ite leijona ja aika ujo enkä halua olla missään keskipisteenä..se on ärsyttävää joskus..olen mielummin oma itseni enkä syrji toisia..onneksi joku on mun kanssa samaa mieltä..ja haukkusivat itteään mielummin ku toisiaan..ja se on piste iin päälle....


    • Minä olen leijona ja en huomaa itsessäni samanlaisia piirteitä.Eikä ole kyllä kuulunut toistenkaan taholta.

    • ^^milona^^

      ei leijonat oo itsekkäisiä nevaan on paljon viisaampia!!!

    • leijona tyttö

      ei kaikki leijonat ole itsekkäitä..itse olen horoskoopiltani leijona ja en ole ollenkaan itsekäs..päin vastoin..olen kaikkien ystävä ketkä vain haluavat olla minun ystäviäni.minusta sellainen itsekkyys ei sovi ihmisille,,heidän tulisi huomioida kaikki ympärillään olevat eikä vain itseään...toivottavasti muutat käsitystäsi leijonista..ja kyllä jokainen tuntee omassa tunnossaan jos on satuttanut toista..ja yksi juttu viellä..minä en ole koskaan huomion keskipisteenä

    • TYTTÖ

      Sä ehkä luulet että me halutaan olla kaiken keskipiste ja et me ajatellaan vaan itteemme ja ollaan itsekkäitä ja omahyväisiä ollaan mekin ihmisiä, kyllä mekin toisia ajatellaan. Ja ainakin minä en muista tiedä olen leijona ja hyväksyn kaiken laiset ihmiset epämuodikkaat ja muodikkaat suositut ja epäsuositut. Se ei oo tärkeetä olla kaiken huomion kohteena mut meijän luonne vaan on semmoen ei me sille mitään voida. sullakin on varmaan oma luonne ja etkä säkään voi sille mitään. elä sä omaa elämääs ja anna leijonien elää omaa elämää..

      • leijona 91

        hyvä, hyvä.
        tarviiko kaikkien olla, jos yks on.kaikissa on luonteen piirteitä.


    • juffe

      hauskasti sanottu! Itse ikäni leijonana olleena.
      41v.en ole itsekäs,lievästi kolmen lapsen äitinä hieman ilkeä..

    • LeijonaNeiti

      jos nyt tuota vartaan itseeni niin se on kyllä suurimmaksi osaksi totta!! En oikeastaan välitä mitä muille sanon, loukkasi tai ei!!

      • Juha82

        voisit muuttaa itseäsi tuossa asiassa?

        ei sitä tiedä kuule vaikka onnistutkin(:


    • Jellona

      En mää mikään itsekäs oo enkä ole suosittu tai muodikas ja yritän olla aina mahollisimman ystävällinen

    • Lellona<3

      Mie oon ite leijona,ja kyllä voin tunnustaa et itessäni on hieman tollasia piirteitä.Mutta ei ehkä niin paljon että asia jotenkin suuresti ketään haittaisi.tai mistäs minä sen tiedän!?!

    • Ravuri-Tamma

      Minä olen leijona, mutta yritän olla ystävällinen ja mukava. Minulla ei ole yhtään kaveria.

    • leijona 91

      Onko kaikki leijonat itsekkäitä?
      En mä mun mielestä ole itsekäs.

    • vesimies-75

      Olen asunut avoliitossa 6 v. leijonamiehen kanssa ja voin sanoa, että osaa olla välillä todella itsekäs.... Kavereille päin se ei varmaan näy, mutta lähimmille kyllä..

    • Räyh

      Mä olen narttujellona. Olen joo huomionkipeä jossain määrin ja nautin paistatella parrasvaloissa toisinaan. Toisistaan tietämättömät ihmiset on keksinyt kutsua mua välillä prinsessaksi, mutta eikös kaikki tykkää siitä että saa huomiota? Positiivista siis. :) Mulla on laaja kaveripiiri. Siihen mahtuu kaikentyylistä ja ikäistä porukkaa. Olen pitkäpinnainen ja välillä liiankin empaattinen. Yritän välttää konflikteja, mutta jos joku uhkaa perhettäni tai ystäviäni, mulle kasvaa sarvet päähän. Illanistujaisissa pidän kovaa meteliä, mutta niin pitää muutkin. Show on yhteinen ja pääosan näyttelijät vaihtelee useasti. Olen seurustellut hyvin erityyppisten ihmisten kanssa. Nii että mun kohdalla toi omahyväisyys, valikoiva tyyli kavereiden suhteen ja muiden loukkaaminen jotenkin erityisesti ei oikeen pidä paikkaansa. Valitsen kaverini sen mukaan ketkä on aitoja, rehellisiä, fiksuja,luotettavia, hauskoja, tosi kavereita. Ja tietenkin ne pakostikin on samantyylisistä piireistä ja kuvioista kun itse on. Harrastuksista, töistä...

    • leijona

      luettuani jättämäsi viestin niin minulle tuli aivan paha olla..itse olen leijona enkä tunnista yhtään kuvailemaasi piirrettä itsestäni.sinulla on ollut todella huonoa tuuria tutustuessasi kuvailemiisi ihmisiin..heidän elämässään ei taida olla kaikki aivan kohdillaan jos pitää käyttäytyä tolleen.olen pahoillani,et olet saanut kokea tollaista osaksesi..lopuksi haluan sanoa,et on meitä hyviäkin leijonia olemassa :)

    • humalainen_menninkäinen

      On siinä rähinät aina päällä, kun meitä lähtee kolme leijonakaverusta dokaileen. Hauskaa yleensä kyllä piisaa.

    • tommi77

      Olen neitsyt mies, ja elin pari vuotta leijona naisen kanssa. Välillä oli ihanaa, mutta suurimmaksi osaksi joka päiväistä tappelua, ei tullut mitään. Leijonat voisivat tehdä joskus muutakin kuin murista ja näytellä hampaitaan. Leijona naiset ovat aivan USKOMATTOMAN itsekkäitä, niille ei riitä mikään.

    • On egoa on.

      Jos tapaat aivan mahtavan,miellyttävän, anteliaan ja hauskan ihmisen. Niin olet kohdannut isoegoisen leijonan. Kylläpä ne hänen aatoksensa aivan varmasti pyörivät oman pikku navan ympärillä.

    • emppppppu

      Mun on pakko myöntää, että olen itsekäis. En tiedä johtuuko tämä siitä, että olen leijona? Kaikki munkin tuntemat leijonat on tosi itsekkäitä! Leijona ja härkä yhdistelmä ei ole todellakaan mikään hyvä. Menee aina sukset ristiin iskän kanssa, koska hänpä onkin härkä. Mutta joo, tuo kuvaus on aikalailla totta, ainakin musta.

    • lefty77

      VAIKEITA monella tavalla. Ja tietty "lähes" aina oikeassa.

    • lejona

      Uskottekste oikeesti horroskooppeihin? mä en, enkä koskaan ajokkaa. Horroskoopit ei pidä paikaansa. oon 13- vuotias ja olen koko ikäni kokeillut, et toimiiko, mut ei koskaan!!!

      • LaijonaDaisy

        Enpä minäkään oo huomannu että horoskoopit toimis. Niin, pakko kyllä sanoa, että olen joskus todella itsepäinen, mutta itsekäs tai koppava en kyllä myönnä olevani. Tokihan on ihan mukavaa olla "se keskipiste", mutta useimmin kyllä härkä - ja rapukaverini ovat siellä parrasvaloissa enkä minä. Itse en sitä huomaa, mutta sellaista palautetta on tullut että olisin joskus jopa liian ystävällinen ihmisille. Harmillista jos sellaisia itsekeskeisiä yksilöitä on tiellenne joutunut, ja niistä olette saaneet tuollaisen kuvan.


    • 00

      Leijona ei ole tahtomattaan huomion keskipisteenä. Ovat lämpimiä, eivät siis laskelmoivia. Eivät myöskään höynäytettäviä. Pärjäävät aina. Tahtomattaan joutuu kärsimään kimpussa olijoita.

      • on...

        niin totta: 'Tahtomattaan joutuu kärsimään kimpussa olijoita.' Niitä kyllä riittää,ainakin yksi meni minne meni.


    • leijona...nousuneitsyt

      Tosiaan, ei pidä yleistää..Olen leijona ja astrologisesti minulla on muitakin vahvoja planeettoja leijonassa. Astrologi ihmetteli kartaani ja sanoi, et kartan perusteella,jos vain sitä tulkitsee, mulla pitäisi olla merkki vaatteet, kultakoruja yms. kaikkea millä saan huomioni itseeni, MUTTA mulla oli tapaamisessa harmaa villapusero, verkkarit...leijonasta ei ollut tietoakaan...En koe olevani leijona, en kaipaa johtaja asemaa...en pidä kultakoruja...

    • superkoira123

      ihmiset ovat eri luonteisia. Olen itse leijona ja yleensä olen kiltti ystäville(yleensä annan kyllä heidän hieman pomotella minua)(ei ole leijona ystäviä)ja enkä tunne yhtään leijonaa, joka olisi itsekäs, ja muuten mikä horoskooppi sinulla on murokeksi?

    • jellonan kulta:)

      mun kulta ei halua olla kuin vain mun keskipisteenä:'DD
      Ja huomionkipee se on, musta sukkainen.

      Mutta mustasukkaisuus on tullut vasta nyt viimisen puolenvuoden ja 4kk aikana.
      Koska edellisessä suhteessa hän on kuunnellut sitä että likka on tykännykki koko aika myös jostaa muusta ja useesti menettänyt sen. ja nyt se pelkää menettävänsä mutkin kun ajattelee ettei riitä tai ole tarpeeksi hyvä.... : / huomion kipeys sisältyy samaan pakettiin,aikasemmassa suhteessa likan huomio meni muihin jätkiin.... kovin reilua... ei....

      mutta ihana se on:) mun oma jellona:)

    • tunnistanut

      kohdallani vielä kertaakaan itsekkyyden tai itseppäisyyden tai omahyväisyyden merkkejä. Ärsyttää suunnattomasti lukea horoskooppeja, kun jokaisessa järjestäen lukee suurinpiirtein näin: " Leijonat ovat itsekkäitä ja tahtovat itselleen kaiken huomion." Yhdessäkin oli, että jos leijona suuttuu, niin tuntuu kuin Saharakin jäätyisi. Tai sitten, "jos saat leijonan huomion olet todella onnekas, koska saat suurta rakkautta, mutta sinun täytyy olla valmis kehumaan leijonaa melkein kokoajan."
      Täyttä hölynpölyä. Aina samaa potaskaa.
      Huolehdin aina muista ensin ja sitten vasta itsestäni. Tiedän paljon enemmän itseään täynnä olevia.
      Olen rehellinen muille enkä jauha p**kaa selän takana. En laskelmoi ja elän suht vaatimattomasti. En tarvitse mitään ylellisyyksiä. Enkä todellakaan kaipaa jatkuvaa päivittäistä kehumista. Ja jos saankin kehuja ei sillä ole mitän tekemistä ylpeyden kanssa.
      Olen erittäin sosiaalinen, mutta se on jo sinällään hyvä piirre kenessä tahansa ihmisessä, että on ystäviä tai tulee ihmisten kanssa juttuun ja on helppo tutustua.
      Saa rakkautta ja antaa rakkautta. Kuka sopii yhteen ja kuka ei. Mielestäni se ei ole horoskooppimerkistä kiinni. Joskus jostakin luettu lausahdus: Rakasta itseäsi, jotta voit rakastaa toisia. Tottakai itsestään pitää huolehtia, jotta voi antaa jotain toisille itsestään.
      T: Leijonanainen

    • Itsekin jellonatar

      Oletkohan nyt erehtynyt kritisoimaan väärää horoskooppimerkkiä?

    • tiihankar

      Muutama tyyppii haukkuu kyl mua itsekkääksi, mut en omasta mielestäni oo. Ajattelen kyl monesti muitakin. Mun serkkukin on leijona, mut sekään ei oo kyl mun mielest itsekäs. Kylhän kaikki joskus ajattelee itseään. Ei se tarkota et on itsekäs.

    • tfkxtgl

      Olen nainen, jonka aurinkomerkki on leijonassa ja nousimerkki kauriissa. Lapsena ja teini-iässä suorastaan inhosin keskipisteenä olemista, etenkin tilanteissa, joissa paikalla oli enemmän ihmisiä. Ryhmässä keskustellessa melkeinpä mieluummin kuuntelin muita kuin olisin ollut itse äänessä. Lähimmät ystäväni kuitenkin ihastuivat siihen lämpimään ja huomaavaiseen persoonaan, joka olen aina ollut sisimmässäni. En ole koskaan ollut suvaitsematon sen tähden, että ei olisi tarpeeksi muodikas tai suosittu. En sinänsä edes välitä noista piirteistä ihmisessä. Mulle ihmisessä tärkeämpiä arvoja on aina ollut lämpö, empatia ja kunnianhimo.

      Nyt aikuiseksi kasvettuani olen tullut paljon sosiaalisemmaksi, ulospäinsuuntautuneemmaksi ja dominoivemmaksi. Olen myös oppinut nauttimaan huomiosta, en kuitenkaan haluaisi olla aina huomion keskipisteenä. Otan kuitenkin usein sen roolin erityisesti opiskeluissa tai töissä, koska kukaan muu ei ota johtajan roolia ja kärsivällisyyteni ei riitä töiden suhteen nysväämiseen. Pyrin kuitenkin ryhmätilanteissakin ottamaan muut ihmiset huomioon. Entisenä ujona kuitenkin tiedän, kuinka pelottavaa joillekin huomion kohteena oleminen voi olla.

      En halua satuttaa muita, mutta olen varmasti niin tehnyt tietämättäni. Mulla esimerkiksi kesti lähemmäs 10 vuotta antaa anteeksi itselleni se, että tarhaikäisenä satutin tyhmyyksissäni kaveriani. Kaverikin siis oli ehtinyt unohtaa sen nopeammin kuin mä. En sinänsä halua satuttaa edes niitä, jotka ovat satuttaneet mua. Olen heille vain jokseenkin etäinen, viileä ja välinpitämätön, mutta kohtelias.

      Itseni lisäksi tiedän kaksi leijonaa. Kumpikaan ei ole mainitsemallasi tavalla suvaitsematon. Toinen näistä on usein huomion keskipisteenä, mutta positiivisella tavalla, sillä tykkää hauskuuttaa muita. Toinen myös on jokseenkin esillä, mutta on ehdottoman empaattinen ja huolehtivainen.

    • Miia66

      Olen todella huomionkipeä ja itserakas, mutta en halua satuttaa ketään lähellä oleviani. Enkä tule toimeen pinnallisten ihmisten kanssa.

      Onko kyseessä mies vai nais leijona, josta olet saanut tuon kokemuksen?

    • Laura0808

      olen itse pohtinut näitä horoskooppimerkkini varjopuolia. Toisinaan tiedostan sen, että olen esillä vähän liikaakin, ja yritän himmata. Olen kärkäs suustani, varsinkin humalassa, mutta en koskaan haasta riitaa tai hauku ketään syyttä. Ainoastaan silloin, kun joku arvostelee tai uhkaa minua tai läheisiäni syyttä - silloin avaan kyllä sanaisen arkkuni! MIKÄÄN ei saa minua vihaisemmaksi, kuin kaltoinkohdeltu ystävä.
      Itsekkyyden puolesta en itseäni allekirjoittaisi, lähinnä taidan olla vähän turhankin empaattinen: haluan ympärilläni olevien ihmisten voivan paremmin ansiostani, mikä taas toisaalta heijastelee leijonan halua tulla huomatuksi ja kontrolloida asioita. Mutta teen sen kuitenkin täysin pyyteettömästi.
      Mutta se, minkä ihmiset näkevät minussa kylmyytenä, epäkohteliaisuutena ja itsekkyytenä, on ensivaikutelma. Saatan vaikuttaa kovalta, sillä en ole kovin vastaanottavaista tyyppiä, mitä tulee uusiin tuttavuuksiin. En voi esim. sietää, jos joku tulee iskemään humalassa jossain kapakassa, tai työpaikallani (olen baarimikko) Jos joku vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä, lasken suojaustani hieman. Ystäväni ainakin sanovat, että kun pintakuoren läpi pääsee, löytää minusta hyvinkin luotettavan ja sydämellisen ihmisen.
      Osittain tämä kovuus heijastelee myös itsevarmuuden puutetta: koen usein, etten ole tarpeeksi hyvä, ja lannistun ajatuksesta. Kehujen saaminen osakseni vain nolostuttaa, mutta myöhemmin ne kyllä pönkittävät itsetuntoani. en näe siinä mitään väärää. Kuitenkin sanoisin, että yleiset kuvaukset leijonasta pätee 100% minuun tavalla tai toisella. Mutta jokainen on erilainen, ei pidä yleistää!

    • jk

      leijonat ovat itsekäitä

    • Jellona20

      Olen itse leijona nainen, ja pienenä tykkäsin paljon olla keskipisteenä sukujuhlissa ym mutta myöhemmin kasvoin tuosta pois. Toki tykkään siitä että minua huomioidaan mutta en halua mitenkään olla siinä valokeilassa jatkuvasti. Ja joo, olen joskus itsekäs, ja osaan kiukutella kunnolla jos sille päälle satun, mutta lepyn myös nopeasti. Olen myös hyvin huomion/hellyydenkipeä etenkin kumppanini seurassa, mutta tykkään myös itse antaa huomiota ja hellyyttä miehelleni. Hemmottelu on paheeni. Haluan aina että kumppanini tuntee olevansa rakastettu yhtä paljon kuin minä tunnen olevani. Olen erittäin empaattinen ja sympaattinenkin, ja ajattelen paljon toisia ja usein pistän muut etusijalle, joten eivät kaikki leijonat täysin itsekkäitä ole :D
      Muodistakin olen kiinnostunut mutten ole sen orja.

    • ooooooona

      itse olen leijona ja on pakko myöntää, että kai mä olen hieman itsekeskeinen. Nautin draamakuningattarena olosta ja tykkään olla kaikkien huomion keskipisteenä. Toisaalta tätä esiintyy enää nykyään mulla harvoin, koska tajusin että useat ovat ruvenneet vihaamaan mua itsekeskeisyyteni takia :D

    • Mä oon huomannut et oon koostani huolimatta hyvä sniikkaa jonku taakse ja säikäyttää jos se on hyvä kaveri ja sattuu olemaan sellasella sopivalla etäisyydellä ilman että olisi minua vielä huomannut :D Ihan hauskaahan se on varsinkin jos ne on porukassa ja muut huomaa jo että oon tulossa paitsi se uhri joka on muhun yleensä selin :D Ei siinä pidän itseäni mukavana, ja onhan huomio aina mukavaa mutta en itse pidä ylimääräisistä kohteliaisuksista jne. Onhan läheisyyden osoitukset kuten halit kyllä aika mukavia :3 Itsellä tuntuu vielä siihen päälle olevan ennemmin sellainen fiilis että jos pitäisi valita autanko itseäni vai muita niin yleensä se on muita... :DDDD Terveisin 13 vuotias leijona naaras jossain päin suomea =)

      • Tähän vielä lisäys, okei pidän draamasta mutta se hauskuus loppuu yleensä jos siitä tulee huutoa.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      14826
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      184
      1784
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1046
    6. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      981
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      980
    8. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      976
    9. Jennifer Mitchell

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 🔞 ­­N­y­­m­­­f­o­­m­­­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl08490246#JenniferMitchell 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Joensuu
      0
      974
    10. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      973
    Aihe