Kyselen nyt, että ottaisitteko 16v melkein 17v tytön lastenvahdiksi?
Mä olen siis 16v ja täytän tänävuonna 17.
Kokemusta mulla on lasten hoidosta jonkun verran.
Mulla on melkein 2v siskontyttö jota olen hoitanut paljon yksikseni ja aina ollaan hyvin pärjätty.
Vaippojen vaihtaminen ei tuota ongelmia, osaan lohduttaa ja rauhotella hyvin jos on tarvetta.
Olen luonteeltani luotettava, ystävällinen, pirteä nuori tyttö, joka rakastaa lasten kanssa touhuamista.
Olin ennen joulua kolmen viikon työharjottelussa 1-5v lasten ryhmässä ja viihdyin sielä todella hyvin. Sieltä sain kiitettävän työtodistuksen ja sanottiin, että pärjäsin todella hyvin.
Lastenhoitaja Riihimäeltä
1
107
Vastaukset
- Työtä tarjolla
Hei. Meillä on haussa lastenhoitaja pojillemme kesäksi Riihimäelle. Työtä olisi koko kesäkuun ajan 3-4pv / viikko, sekä heinäkuun kolme ensimmäistä viikkoa n. 3pv/ viikko. Päivät olisivat vähän vaihdellen n. 8-10 h pituisia. Noin klo 07.00-18.00 välillä. Työhön kuuluu vain lastenhoito 3 ja 5 vuotiaiden, sekä tietysti päivänne aikana tulevien sotkujen (astiat/lelut) siivoaminen.Joskus myös kevyt ruuanlaitto. Laita postia tulemaan jos kiinnostuit! [email protected] (ps.
mikäli homma toimii ja olet reipas ja luotettava, olisi vastaavaa työtä tarjoolla jatkossakin aina kesäisin muutaman vuoden ajan, sekä ympäri vuoden 3-4:nä arki iltana viikossa n. Klo 16-19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841369- 52987
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370818- 142769
- 55709
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124707- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76622
- 56604