Kyselen nyt, että ottaisitteko 16v melkein 17v tytön lastenvahdiksi?
Mä olen siis 16v ja täytän tänävuonna 17.
Kokemusta mulla on lasten hoidosta jonkun verran.
Mulla on melkein 2v siskontyttö jota olen hoitanut paljon yksikseni ja aina ollaan hyvin pärjätty.
Vaippojen vaihtaminen ei tuota ongelmia, osaan lohduttaa ja rauhotella hyvin jos on tarvetta.
Olen luonteeltani luotettava, ystävällinen, pirteä nuori tyttö, joka rakastaa lasten kanssa touhuamista.
Olin ennen joulua kolmen viikon työharjottelussa 1-5v lasten ryhmässä ja viihdyin sielä todella hyvin. Sieltä sain kiitettävän työtodistuksen ja sanottiin, että pärjäsin todella hyvin.
Lastenhoitaja Riihimäeltä
1
98
Vastaukset
- Työtä tarjolla
Hei. Meillä on haussa lastenhoitaja pojillemme kesäksi Riihimäelle. Työtä olisi koko kesäkuun ajan 3-4pv / viikko, sekä heinäkuun kolme ensimmäistä viikkoa n. 3pv/ viikko. Päivät olisivat vähän vaihdellen n. 8-10 h pituisia. Noin klo 07.00-18.00 välillä. Työhön kuuluu vain lastenhoito 3 ja 5 vuotiaiden, sekä tietysti päivänne aikana tulevien sotkujen (astiat/lelut) siivoaminen.Joskus myös kevyt ruuanlaitto. Laita postia tulemaan jos kiinnostuit! [email protected] (ps.
mikäli homma toimii ja olet reipas ja luotettava, olisi vastaavaa työtä tarjoolla jatkossakin aina kesäisin muutaman vuoden ajan, sekä ympäri vuoden 3-4:nä arki iltana viikossa n. Klo 16-19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2725380- 704926
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234365Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484036- 513810
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363697- 413388
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo863086Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv652948Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688