Kyselen nyt, että ottaisitteko 16v melkein 17v tytön lastenvahdiksi?
Mä olen siis 16v ja täytän tänävuonna 17.
Kokemusta mulla on lasten hoidosta jonkun verran.
Mulla on melkein 2v siskontyttö jota olen hoitanut paljon yksikseni ja aina ollaan hyvin pärjätty.
Vaippojen vaihtaminen ei tuota ongelmia, osaan lohduttaa ja rauhotella hyvin jos on tarvetta.
Olen luonteeltani luotettava, ystävällinen, pirteä nuori tyttö, joka rakastaa lasten kanssa touhuamista.
Olin ennen joulua kolmen viikon työharjottelussa 1-5v lasten ryhmässä ja viihdyin sielä todella hyvin. Sieltä sain kiitettävän työtodistuksen ja sanottiin, että pärjäsin todella hyvin.
Lastenhoitaja Riihimäeltä
1
84
Vastaukset
- Työtä tarjolla
Hei. Meillä on haussa lastenhoitaja pojillemme kesäksi Riihimäelle. Työtä olisi koko kesäkuun ajan 3-4pv / viikko, sekä heinäkuun kolme ensimmäistä viikkoa n. 3pv/ viikko. Päivät olisivat vähän vaihdellen n. 8-10 h pituisia. Noin klo 07.00-18.00 välillä. Työhön kuuluu vain lastenhoito 3 ja 5 vuotiaiden, sekä tietysti päivänne aikana tulevien sotkujen (astiat/lelut) siivoaminen.Joskus myös kevyt ruuanlaitto. Laita postia tulemaan jos kiinnostuit! [email protected] (ps.
mikäli homma toimii ja olet reipas ja luotettava, olisi vastaavaa työtä tarjoolla jatkossakin aina kesäisin muutaman vuoden ajan, sekä ympäri vuoden 3-4:nä arki iltana viikossa n. Klo 16-19
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1206820Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243757- 1862565
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2792436Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1962091Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.3001800Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.91775Mitkä yleiset huonot tavat ihmisillä ärsyttävät sinua ?
Aloitukseen saa vapaasti purkaa tuntojaan. Itseäni hiukan kiusaa, kun saman talon asukkaat eivät vastaa tervehdykseen.1321324Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.271275- 691234