Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Tulkaa jutteleen mun kanssa :)

Tylsistynyt typy

Tylsyys iski, ja siks te kaikki saatte nyt kysellä multa jotain mitä haluatte tietää ;)

69

210

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kui vanha oot ja mistäpäi? :)

    • Tylsistynyt typy

      Melkein 18 ja hyvinkäält :)

    • Tylsistynyt typy

      Tai vois sanoo et oon 18 parin viikon päästä :) Oon oottanu sitä päivää jo pitkään :D

    • Nuorin ja vanhin jonka kanssa voisit seurustella?

    • Tylsistynyt typy

      Nuorin ois ehkä samanikänen ku mä :D Ja vanhin 25.

    • Okei. Kerro vähä luoteestas ja ulkonäöstäs?

    • Tylsistynyt typy

      Mull on ihan vaalee tukka, siniset silmät, lävistys nenässä.
      Oon rento, pirtee, en aamuihminen, ehkä vähän ujo aluks mut sit ku mut oppii tunteen niin oon kyll aika menevä tyyppi :D

    • Okei. Kuulostat mukavalta. Mitä teet vapaa-ajalla?

    • Tylsistynyt typy

      Kuuntelen musaa, vietän aikaa kavereitten kanssa, kattelen hyvii leffoja, ja vaan rentoudun :) Harjottelen myös soittaa kitaraa, mut se ei oo niin helppoo ku mä luulin :D

    • Onko sulla mitään haaveita/unelmia?

      • Tylsistynyt typy

        On mulla joitan. Haluun matkustella eri paikkoihin esim. Lontoo, New York. oppii soittaa kitaraa ihan kunnolla :D, saada perhe, ja olla terve ja onnellinen.


    • Millaisista jätkistä tykkäät?

    • Tylsistynyt typy

      Noh...haluisin et se ois urheilullinen, rento (ei ota asioita liian vakavasti), osaa pitää hauskaa, tykkäis kokeilla uusia asioita mun kanssa, ja jos on vaikeita hetkiä niin olis tukena.

    • Mikä oli sun keskiarvo peruskoulussa?

      • Tylsistynyt typy

        melkein 9 :)


      • Tylsistynyt typy kirjoitti:

        melkein 9 :)

        Oukei. Mulla 8,5. :)


    • Tylsistynyt typy

      Noh tällä hetkellä, ei missään muualla ku täällä :) Sori, mut mull ei ainakaan viel oo oikeen mitään paikkaa missä voitas jutella :( mut jos käy niin täällä, en oo lähöss mihkään.

    • Lempiaine koulussa? Entä inhokki?

    • Tylsistynyt typy

      Lempiaineit on niin monta: Englanti, historia, biologia, terveystieto, musiikki, kuvaamataito, liikunta.
      Inhokit: Ruotsi, Matikka
      Ja äikkä on sellain ihan ok :D

    • Kadutko mitään?

    • Tylsistynyt typy

      Kadun kyllä ainakin yhtä asiaa.

    • Okei. Ei tartte kertoo jos on arka asia. Mitä ohjelmia katot tv:stä?

    • Tylsistynyt typy

      En mä sellain pahemmin mitään kato, laitan ohjelmia tallennukseen ja katon myöhemmin sit kun on aikaa :) Mu eniten mult löytyy kaikkia jännäri ja rikossarjoja ja jotain sairaalasarjojaki mä katon :)

      Eikä se enään oo niin arka paikka, mut oon nuorempana viillellyt itteeni, koska olin koulukiusattu.
      Mut siit pääsin aika nopeesti eroon, mistä oon ihan älyttömän kiitollinen nykyään :)

    • Millainen on sun pukeutumistyyli?

      • Tylsistynyt typy

        No sanotaan nyt vaikka et en oota avioliittoon asti :D


    • Tylsistynyt typy

      Pirtsakka, värikäs, enkä mä oikeen välitä mitä mieltä ihmiset on mun pukeutumistyylistä :D Joskus ehkä vähän hippimäinen :D

    • Hitto, kuulostat niin namulta että! ;) harmi kun meidän välissä on tätä välimatkaa. Mutta asiaan: millaista musaa kuuntelet?

    • Tylsistynyt typy

      Amorphis, Avenged Sevenfold, Metallica, Iron Maiden. Tykkään Rock musasta :)

    • Sulla on hyvä maku ;).

      • Onko sulla fobioita? Mitä pelkäät?


      • Tylsistynyt typy

        Kiitos ;)


      • Tylsistynyt typy
        kiekkoilija94 kirjoitti:

        Onko sulla fobioita? Mitä pelkäät?

        Mä pelkään käärmeitä. Ahtaat ja kokeetpaikatkaan ei mitenkään kauheesti miellytä. Korkeitpaikkoja mä siedän paremmin ku ahtaita.


    • Onko viikset ja parta turnoff?

    • Tylsistynyt typy

      Ei mun mielest :)

    • Ikimuistoisin paikka, jossa oot käyny?

    • Tylsistynyt typy

      En oo viel pahemmin käyny missään erikoisemmissa paikoissa :D Kreikassa ja Pariisissa oon käynyt ja siel on kyll ollu tosi mahtavaa ja saanu paljon kaikkia ihania ja tärkeitä muistoja :)

    • Miten aiot juhlia 18-vuotispäivääsi?

    • Tylsistynyt typy

      Haluisin pitää sellasen kivan illan kotona et ois perhe ja kaverit ja ois hyvää ruokaa, juomaa, ja musaa. Rentoo ja hauskaa yhessäoloa :)

    • Kuulostaa kivalta. :) Millainen sun huone on?

    • Tylsistynyt typy

      Sopivan kokonen, harmaat seinät mihin on piirretty musta aika iso puu. Ruskee vanha lipasto miss mä säilytän KAIKKEA :D Sit seinillä on muutama hylly miss on kaikkia kuvia ja koristeita :)

    • Kun käyt shoppailemassa, niin tarttuuko mukaan ikinä mitään ylimääräistä?

    • Tylsistynyt typy

      Ei oikeestaan, käyn tosi harvoin ees shoppailemassa. Kyll yritän aina ku lähen ostoksille niin ostaa vaan sen mitä olin suunnitellutkin mut ehkä joskus saattaa tarttua jotain ylimäärästäkin mukaan :D

    • Asutko yksin vai vanhempien luona? P.S. Säkin voit kysyy multa ihan mitä vaan. Siis jos haluut. ;)

    • Tylsistynyt typy

      Vanhempien luona viel, mut kyll aion muuttaa pois heti ku vaan pystyn :D

      Noh...ooks sinkku? Millasist tytöist ite tykkäät ;)

    • Oon juu sinkku. ;) Ite tykkään semmosista kilteistä tytöistä. Jostain syystä ihastun blondeihin herkemmin kuin tummiin. En tiiä miks. :D Sitte tytön pitäs olla sellanen sopusuhtanen, eli ei kauhee läski mut ei mikää tikkukaan. Sitte tytön pitää olla itsevarma. Siinä se tais tulla. Ööm... mitkä ois sun mielestä täydelliset treffit?

    • Tylsistynyt typy

      Okei ;) Sopis aika hyvin muhun :D

      Toi oli aika vaikee kysymys :D Vähän vaikee alkaa täss miettimään täydellisiä ekoja treffejä....ehkä et oltais kahestaan jommankumman luona ja tehtäis jotai kivaa yhess mist molemmat nauttii.
      En mä oikeen tiiä :D

    • ;) Joo ehkä vähä vaikee kyssä. Mut mä järkkäisin sellaiset treffit, mis mä pyytäisin tyttöö meille eka syömää. Sit sen jälkee katsottas jotai leffaa ja istuttas sohvalla sillee söpösti. Miltä tällainen kuulostas?

    • Tylsistynyt typy

      Just täydelliseltä :) Just tollast mäki mietin :D

    • Kiva että kelpaa. ;) Mikä on sun lempiruoka?

    • Tylsistynyt typy

      Lempiruokaa mulla ei ees ikeestaan oo, eli kaikki menee :)

    • Mikä ois ihaninta mitä poika vois sulle tehä? ;)

    • Tylsistynyt typy

      Sä oot hyvä keksii pahjoa kysymyksiä! Tiesiks sen? :D
      Tohonki on kyll taas vaikeet vastata
      Sen näkee sit ku on se ihana poikaystävä vierellä, joka jotain ihanaa vois tehä ;)

    • Mä tiiän. Oon siinä asiassa luonnonlahjakkuus. Ootko ikinä käyny sokkotreffeillä?

    • Tylsistynyt typy

      En oo käynyt. Ooks sä?

    • Eipä oo tullu käytyy. Ei oo mun juttu. Ootko ihastunu kehenkää tällä hetkellä?

    • Tylsistynyt typy

      Okei :) Ehkä vähäsen......ite?

    • En kehenkää tällä hetkellä. Uskotko rakkauteen ensisilmäyksellä?

    • Tylsistynyt typy

      Uskon, must se on mahollista.

    • Ensimmäinen asia, joka tulee mieleen?

    • Tylsistynyt typy

      Se et mun pitäis mennä koht nukkuu tai nukahan tähän tietokoneen äärelle :D

    • Sama juttu mulla. :) Mutta eikun sitten vaan hyvää yötä! Kauniita unia ja oman kullan kuvia. Vai miten se meni? :)

    • Tylsistynyt typy

      Öitä :) Ja meni just oikein :D

    • Anonyymi

      Moi

      • Anonyymi

        No moi


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe