Olen nyt pitkään seurannut sivusta tilannetta mikä koskee minun hyvää ystävää ja siskoani.
Uskon vakaasti, että siskoni on ihastunut kaveriini.
Olemme kuitenkin paljon puhuneet "säännöstä" sisaruksen kavereihin ei kosketa.
Kaveriani ei tunnu siskoni oikein kiinnostavan, mutta sisko on selkeästi ihastunut.
He heittävät kyllä ihan huoletta läppää mitä jos heillä olisi suhde yms.
Nyt kuvioihin on kuitenkin tullut siskoni kaveri joka näyttäisi olevan kiinnostunut samasta miehestä.
Siskoni kuitenkin yrittää pitää tätä kaveria hyvin kaukana miehestä ja tuntuu olevan mustasukkainen?
Voiko tälläisessä tilanteessa auttaa sisarustaan mitenkään :D?
Vai mistä tuossa on edes kyse.
Mustasukkaisuutta(ko) ?
4
313
Vastaukset
- Ei kai siinä
Muu auta, kuin isket sitä samaa pataa.. :D
- Niin muista että
Ja sanot kaikille, että isket siskollesi. :D
- ovelaa
Iske se sun iskon kaveri, nii se on poissa pelistä ;D
- Questions!
Siinä sinulla on kaksi ihmistä, jotka tunnet varmaan erittäin hyvin. Oletko pohtinut, voisivatko he oikeasti sopia toisilleen ja saada aikaan hyvän pariskunnan? Itse en oikein pidä näistä "kaverin eksiin ei kajota", jne -säännöistä. Eikö ole tärkeintä, että tulee hyviä pareja ja antoisia parisuhteita? Ja kelle niitä ennemmin soisi, kuin hyvälle ystävälle ja siskolle?
Tajuan kyllä, että ärsyttää, jos välit kaverimieheen menisi siskon takia piloille. Oletko itse ehkä ihastunut mieheen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa
Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site1376279Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia
SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto665201Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?
Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost143665Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi1213250Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa
sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT1052359Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa
Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat712276Kommentti: oikeuslaitos korvattava SDP:n johdolla
Näkisin että Suomessa tuomiovalta pitäisi olla demareiden johtoportaalla. Koska porvarimedia säestettynä persujen kirku11998Persut pettävät ja valehtelevat aina
Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val271608- 761108
Sinä et halunnut sitoutua
Samalla tavalla kyin minä ja koen vihdoinkin että se on ihan ok. Sitoutuminen merkitsi meille erilaisia asioita, eikä ne121038