Ihana tiistai

Ihana tiistai

Turun kaupungin puisto-osastolla on ollut erikoinen työtahti: Eräs eläkkeellä oleva kaupunkilainen katseli kahta miestä, joista ensimmäinen kaivoi pienen kuopan ja siirtyi kaivamaan seuraavaa kuoppaa kymmenen metrin päähän.

Perässä tuli mies, joka peitti edellisen kuopan, ja hetken odotettuaan hän peitti seuraavankin kuopan.

Eläkeläinen seurasi touhua kolme tuntia ja meni sitten kysymään miehiltä:

- En oikein ymmärrä, mitä te teette. Voisitteko selvittää asian minulle?

Ensimmäinen mies vastasi:

- Kuule, meillä on tässä normaalisti kolmen miehen tiimi. Minä kaivan kuopan, seuraava istuttaa siihen puun, ja viimeisenä tuleva peittää kuopan ja tasoittaa mullan puun ympärille. Tänään on istuttaja sairaana, mutta eihän se saa sitä tarkoittaa että me kaksi seisoisimme koko päivän tumput suorina.

2

72

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • torstain toivo

Vanha nainen meni lääkärille, koska hänellä oli kipuja ja hän halusi, että tohtori suorittaa eutanasian eli armomurhan. Lääkäri ei kuitenkaan tähän suostunut, joten rouva tiedusteli tohtorilta, että mihin kannattaa itseään ampua jotta pääsee hengestään samantien, eikä jää kitumaan? Tohtori tiesi naisen olevan huonossa kunnossa joten päätti auttaa tätä ja neuvoi ampumaan suurinpiirtein nännin kohtaan, niin siitä varmasti henki lähtee.

Seuraavana päivänä lehdessä otsikko: VANHA NAINEN AMPUI ITSEÄÄN POLVEEN

• vitsivitsi..

Heheh. Sellaista se sementtitauti teettää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      7
      2508
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      118
      1746
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      37
      1469
    4. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Kittilä
      122
      1388
    5. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      164
      1292
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      146
      1250
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      152
      1241
    8. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1188
    9. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      59
      1127
    10. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      47
      1005
    Aihe