Onko myös minun tyttäreni wanhoillis-lestadiolaislahkon uhri.. Mitä hänelle tapahtuu, onko rauhanyhdistys hyvä esikuva pienelle lapselle, kesäseuratko vaaraksi tyttärelleni..
Afganistanin viranomaiset kertoivat maanantaina pidättäneensä kymmenvuotiaan tytön, joka oli pakotettu yrittämään itsemurhaiskua.
Tyttö kertoi Lashkar Gahin kaupungissa Etelä-Afganistanissa pidetyssä tiedotustilaisuudessa, että hänen veljensä oli pakottanut hänet pukemaan räjähdeliivin päälleen. Tytön oli sen jälkeen määrä kävellä läheiselle poliisin tarkastuspisteelle ja räjäyttää itsensä.
Tyttö sanoi tiedotustilaisuudessa irrottaneensa räjähdeliivin ja paiskanneensa sen jokeen. Toisten tietojen mukaan tytöllä olisi kuitenkin ollut liivi edelleen päällään, kun hänet otettiin kiinni. Se ei kuitenkaan ollut räjähtänyt, koska tyttö ei ollut osannut painaa laukaisinta oikein.
Taleban-sissejä on toistuvasti syytetty lasten käyttämisestä itsemurhapommittajina. Talebanit ovat kiistäneet syytteet.
Uskonnon uhri
6
148
Vastaukset
- näin on
Älä sotke kristittyjä ja muslimeja. Kristityt eivät harrasta itsemurhaiskuja.
- von Kaistapääbom
UKIlaiset Suomi24 lukijat ovat Lagerbomin uhreja. Miekkonen täyttää hyvän keskustelupalstan sekavilla ja pähkähulluilla sepustuksillaan.
- Lars Levi
Uskallus käsitellä asioita... heikot ihmiset vaikenevat ja tyytyvät kohtaloonsa.
http://blogit.iltalehti.fi/teuvo-peltoniemi/2011/05/19/insesti-jo-vuosikymmenia-sitten-lestadiolaisten-yhteinen-salaisuus-2/ - anna mun nauraa
Von Kaistapää on suuresti erehtynyt. Erheiden mies vuodesta toiseen. Piiri näyttää tosiaankin pyörivän, ei ihme että viiraa nupissaan. Eipä tässä olla kuin V.Pumpan uhreja..Hyvää kevään jatkoa vaan sinne... Pakkaset paukkukoot :D
- von Kaistapääbom
Tarkoitatko minua, itseäsi vai von Lagerbomia ? Teksti on hiukan tulkinnanvarainen.
- sisso
Edellinen viesti siis keskustelun aloittelijalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823223
- 922925
- 532182
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201635- 191454
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81427- 171421
Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181365Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131341Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351305