Pelimiehet puuhasivat tyttöjä pettämään

p.t....

Tämä tapahtui ollessani armeijassa 2000 luvun alussa. Olimme päässeet juuri lomille Kajaanin varuskunnasta ja lähdimme linja-autolla kohti etelää. Meininki oli korkealla, sillä olihan minulla laukussa viikolla ostamani litran venäläinen pirtupullo, jota olin riskeistä piittaamatta säilyttänyt kaapissani. Istuin kavereideni Samin ja Tomin kanssa linja-auton takaosassa ja suunnittelimme illan menoa. Oli kuitenkin torstai, joten menoa paikkoja ei oikein tuntunut löytyvän. Sami ehdotti useasti, että menisimme hänen tyttökaverin luokse, joka oli kotona koska ammattikoulusta oli syysloma. Lisäksi hänen vanhempansa olivat etelässä. Aluksi emme oikein innostuneet ajatuksesta, mutta kun parempaa ideaa ei ollut ja lisäksi Samin tyttöystävä Sari oli luvannut kutsuvansa paikalle muitakin ihmisiä, niin päätimme mennä hänen luokseen.

Kello oli noin yhdeksän kun saavuimme perille. Olimme kuitenkin lähes selvinä, koska linja-autossa emme tohtineet juoda, koska uskovainen samalta kylältä oleva kokelas oli vierellämme. No saavuimme Sarin luokse ja suureksi harmiksemme siellä oli paikalla Sarin lisäksi Ainoastaan kaksi muuta pariskuntaa, jotka esittäytyivät Mirvaksi, Jariksi, Heidiksi ja Kalleksi. No ei kai siinä tuumailimme Tomin kanssa. Otetaan pohjat täällä ja mittarilla kylille. Korkkasimme pirtupullon, josta tarjosimme paukut myös Jarille ja Kallelle, jotka olivat jo aivan juovuksissa, sillä he olivat aloittaneet jo iltapäivällä. No ilta kului ja viinat vähenivät. Tunnelma oli muuten mukava, mutta Jarin ja Kallen tolkuton humala haittasi kaikkia ja etenkin heidän tyttöystävät olivat tästä erittäin vihoissaan ja olivat pääasiassa pihalla. Heillä tosin ei ollut muuta paikkaa minne mennä sillä kaikki olivat 17-vuotiaita pois lukien me.

Satuin osumaan Tomin kanssa samaan aikaan keittiöön tekemään paukkua, jolloin hän ehdotti minulle ”tipautetaan kaverit ja tehdään niille tosijäykät paukut, noi muijat meni pihasaunalle mennään mekin sitten sinne” No tuumasta toimeen ja tuhdit paukut pojille. Ei aikaakaan kun Kalle tipahti, mutta Jarille tarjosimme vielä toisenkin paukun ennen kuin nukkumatti tuli.

Lähdimme kävelemään saunalle päin ja samalla kuulin Tomilta, että Sami ja Sari painuivat talon yläkertaan puuhailemaan. Saavuimme saunalle ja tytöt olivatkin pyyhkeet päällä pihalla. Mirva kuulosteli heti minnes te jätitte ne idiootit. Ilmoittelimme että laitettiin nukkumaan. Sehän tyttöjä hymyilytti. Hetken päästä kerroimme jättipaukuistamme ja sehän oikein heitä nauratti. Tytöt painuivat takaisin saunaan ja jäimme pihalle polttelemaan ja totesimme, että kyllä olisi pantavan näköisiä pimuja etenkin Mirva, jolla oli erittäin isot rinnat ja paljon kurvia.

jatkuu

4

9361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ptttt...

      Tytöt saapuivat jälleen pihalle ja samalle keksin ehdottaa, että me menisimme saunaan siinä välissä, että he ovat kuitenkin pitkään vilvoittelemassa kun ilta on niin lämmin. Tämä passasi tytöille vallan mainiosti.
      No menimme saunaan ja juttu kääntyi heti Muijiin antaisikohan nuo? Ainakin ne on aika juhlatuulella pohdiskelimme. Samalla ovi avautuikin ja tytöt tulivat saunaan pyyhkeet päällä, mutta me olimmekin aivan alasti. Tämä ei tuntunut heitä kuitenkaan haittaavan, juttelimme siinä niitä näitä, mutta juttu kääntyi pian armeijan kineksiin ja kuinka voi olla useamman viikon ilman.. Siinä vaiheessa ajattelin nyt tai ei koskaan ja avasin Mirvan pyyhkeen. Totesin samalla kovaahan se on kun tällaisesta ei voi kuin unelmoida. Mirvaa tämä vaan nauratti, mutta Heidi säikähti ja poistui saunasta. Minua tämä ei juuri haitannut vaan laitoin käteni Mirvan isoille rinnoille ja samalla suutelin häntä. Mirva sanoi samalla Tomille menes katsomaan onko tuolla Heidillä kaikki hyvin. Oven suljettua käänsin heti Mirvan selälleen ja astuin hänen päälleen. Munani upposi hitaasti hänen sisälleen, mutta suureksi harmikseni usean viikon tauko teki tehtävän ja tulin nopeasti hänen sisälleen. Pyytelin siinä hieman anteeksi, mutta Mirvaa lähinnä nauratti ”toi on siis se Kinesjuttu”. Lähdimme kävelemään saunasta pois, mutta Sami tulikin ovella vastaan. Hän otti Mirvaa kädestä ja tuumasi "mulle kans". Mirva aluksi vastustelii en kai mä ny voi, mutta Sami jatkoi sinnikkäästi yrittämistä. Lopulta usean minuutin päästä Mirva meni saunaan ja laittoi oven kiinni perässään. Itse menin Heidin kanssa pihalle ja kyselin hänen kuulumisiaan. Hän vain tuumaili, Että ei toi eka kerta ole Mirvalla kun antaa vieraille. Samalla kuuntelimme kovaakin tohinaa saunasta ja itse mielessäni harmittelin huonoa suoritustani.

      Lopulta hekin tulivat saunasta ja asetuimme istumaan pesukamariin, jossa otimme lisäpaukkua. Samalla naureskelimme tapahtuneelle ja Heidikin nauroi jo omalle shokilleen, kun huomasi mitä alamme puuhaamaan. No ilta kului ja tytöt päättivät alkaa pukeutumaan, mutta samalla otin Mirvaa kädestä ja nyt mennään uudelleen. Mirva vaan kihitteli, että jee… Tällä kertaa Mirva asettui päälleni ja itse keskityin hänen rintojen hivelyyn. Tuntui upealta ottaa niin kurvikasta naista. Aikamme naituaan laukesin jälleen hänen jo ennestään sparmaiseen pilluun. Sitten kuulimme että pesukamarissa oli täysi touhu päällä. Mirva ihmetteli miten toi Heidi antaa kun se on vielä neitsytkin. Päätimme kurkata huoneeseen hämmästykseksemme Sari oli kontallaan lattialla ja Tomi nai häntä rajusti takaapäin. Sarin vartalo hytkyi raskaiden työntöjen tahdissa ja kohta Tomi loiskautti mällit Sarin selällä… Sari alkoi heti pukeutua ja kipitti takaisin sisälle Samin viereen, joka oli ollut nukkumassa. Tomi kertoi myöhemmin, että Sari oli tullut yhtäkkiä paikalle ja kun oliarvannut mitä puuhailemme kun emme olleet sisällä ja pyytänyt Heidin pihalle vartioon. Sitten vaan ottanut huosut pois ja kehottanut naimaan. Myöhemmin menimme asianomaisten kanssa viikonlopuksi mökkeilemään, mutta se on toinen juttu

    • piitu iituu

      Mun ex-mies kutsu kerran kaverinsa kylään saunomaan. Sitten illal se sammu ja mä nain salaa sen kaveria. Toisen kerran meitä oli kaksi pariskuntaa baarista jatkoilla niin se toinen nainen nukahti, niin annoin se miehenn ja mun miehen panna mua... Ei siis kannata sammua....

    • grgrgrgrgrgrrg

      Hyvä juttu. Voi olla jopa totta kun kirjoittaja itse ei ollut se "maailmankovin panosonni" joka nain tunteja yhtäkyytiä, niin kuin monissa jutuissa!!! Realismiä pelissä vaikka kova juttu!

      • santsu pano

        Yleensä äijien jutut on toista kuin teot! Hyvä juttu!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2012
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1559
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      145
      1448
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1318
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1260
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      274
      1090
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1002
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      124
      991
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      110
      967
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      51
      802
    Aihe