Kokeilkaa!

apuasaanutjo

Hei :)

Olen kärsinyt jo n 2vuoden ajan enemmän ja vähemmän.. suurimmissa osin enemmän! pakko ajatteluista.. Olen ollut todella epätoivoinen tämän suhteen ja suhteenikin on kerran jo kariutunut tämän vuoksi, mutta onneksi palasimme yhteen ja saimme tilanteen korjattua! Enää en halua samaa tilannetta vaikka kovaa vauhtia siihen oltiin taas menossa!

Olen käynyt pelkästään terapiassa, siitä on ollut ehkä hieman apua mutta ei paljon! Mielialalääkkeitä en ole koskaan suostunut ottamaankaan.!


Mutta nyt ihan viimeaikoina hain apua luontaistuotteista. Olen syönyt nyt ihan pienen ajan puhutaan siis max. viikosta. Omega 3 tabletteja, vahvaa karnosiinia, magneesiumia, foolihappoa jossa samassa b-vitamiinia eli folib tabletteja, tähän kylkeen vielä d-vitamiineja. Lisäksi eilen vielä hain antistress vahva - pillereitä. Joita siis otetaan kun tulee tunne että ahdistus /paniikki jostain asiasta ilmenee. Käytän näitä nyt kuitenkin jokapäiväisellä syötöllä näin alkuun. Koska pakkoajatukseni ovat olleet niin rajuja että ne kestävät kokopäivän ilman että voin ajatella mitään muuta.

Ajattelin vain kertoa tämän siksi, että kannattaa kokeilla josko olisi joku puutostila, jonka vuoksi ajatus tms reistailee . Esim itse luulen että minulla on serotoniinin tuotannossa jotain häikkää. Ja nämä edellämainituthan juuri auttavat aivoihin ja serotoniinin tuotantoon. :)

Toivottavasti tästä on jollekkin apua :) nyt olo tuntuu jotenkin ihanan kevyeltä.! on kyllä ajatuksia vielä ilmennyt, mutta en ota niitä niin vakavasti .Esim ennen aina kamala kertomisen tarve puolisolle kun olen ajatellut jotain (joka ajoi meidät sitten eroon loppupeleissä kun hän oli jo 2 vuotta kuunnellut JOKAPÄIVÄ minun samoja asoita mitä piti kertoa ja vatvoa uudelleen ja uudelleen)

Nyt pystyn hyväksymään ajatukseni niin että ne on vain ajatuksia, en voi niille mitään koska ne johtuvat ilmeisesti pakko toiminnosta että ajattelen aina vain kaikkea pahaa ja negatiivista. Mutta nyt olen jotenkin näiden luontaistuotteiden avulla oppinuyt elämään niiden kanssa! :)

1

134

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatkoaedelliseen

      Edelliseen vielä jatkoksi, että olen myös nyt jo muutaman päivän ajan jättänyt ja aijon kokeillakkin että jätän jatkossa, niin kahvin pois! koska sehän saattaa juuri lisätä sitä tuskaisuuden tunnetta jne.

      Itse en kyllä ole mikään sellainen että pakko saada kahvia että päivä lähtee käyntiin, mutta joka päivä yleensä kahvittelujen merkeissä otan kupin kahvia ja jonkun leivoksen kylkeen. Mutta nyt täytyy sekin jättää pois :) ihan kokeilun vuoksi!

      Kyllä tila on ollut usein niin epätoivoinen että ajattelee ettei tästä selviä koskaan :(
      Mutta nyt on pieni toiveen pilkahdus jo havaittavissa! olen tästä niin onnellinen :) toivon että tämä ihana tunne jatkuu!

      Lisäksi vielä se , että muistakaa käydä tutkituttamassa itsenne ettei teillä ole mitään esim kilpirauhas ongelmia! Minä kävin juuri tutkituttamassa ne kun lääkäri määräsi, ja ne olivat ihan ok arvot! :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      71
      4992
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1857
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      39
      1538
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1348
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1181
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe