Electronic star kokemuksia

Jamo16

Tilasin Electronic Star nettikaupasta kaiuttimet kuukausi sitten. Firma kertoo olevansa saksalainen ja toimineensa suomessa helmikuusta lähtien. Hinta oli houkutteleva ja siitä syystä tilauksen tein, varmuuden vuoksi luottokortilla. Tilauksen jälkeen sain kuukaudessa 12 laskua kyseisestä firmasta, omilla sivuilla tilauksen status vaihteli avoin, työn alla, peruutettu ja valmistellaan lähetystä varten välillä. Muutaman laskun ja tilauksen statuksen vaihtumisen jälkeen kysyin tilaukseni perään asiakaspalvelusta, pyysin soittamaan ja kertomaan missä mennään. Seuraavana päivänä sain sähköpostiin vastauksen että kaiuttimet tulee yhteistyökumppanin varastosta ja siihen saattaa mennä aikaa, viestissä ehdotettiin tilauksen perumista! Nettikaupan sivuilla sanotaan kuitenkin että tuote on heti saatavilla.

Odottelin taas muutaman viikon ja tänään soitin asiakaspalveluun. Asiakaspalvelusta minua kehoitettiin perumaan tilaus, koska kauittimet tulisi sitten joskus sieltä yhteistyökumppanin varastosta ja minkäänlaista aikataulua siitä milloin se joskus olisi, ei tullut.

Ennenkun tein tilauksen niin googlasin yrityksen ja erikoista kyllä firmasta ei löytynyt yhtään negatiivista tai positiivista kokemusta! Nyt näiden omien kokemusten perusteella en tosiaankaan voi suositella tuota firmaa.

117

36542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • smuli851

      Terve, Nyt alko huolestuttaa.. Ite tilasin 2.1.2014 Wharfedale Diamond 10.2 kaiuttimet. Tilauksen status ollut nyt useemman päivän "valmistellaan lähetystä varten" Maksoin Paypalilla, joten rahat kyllä saan takaisin. Otin yhteyttä firman sähköpostiin josta vastattiin samat kun sulle. Eli tavara lähtee heidän yhteistyökumppanin varastolta. Eikä osannut kertoa lähetyksen ajankohdasta. Kysyi myös haluanko vaihtaa toiseen tuotteeseen tai perua tilauksen.

      Mitähän tässä nyt tekis..

      • Tindrum

        Varoituksen sana kyseisestä, Saksassa toimivasta nettikaupasta.

        Tilasin Wharfedale 10.2 -kaiuttimet 16.12.2013 firman nettikaupasta. Varastotilanne näytti "heti varastossa" -tilaa.
        Maksoin Visalla, ja tieto maksun onnistumisesta tuli samana päivänä. Kuten myös tilausvahvistus.

        Viiden päivän odotuksen jälkeen tilaukseni oli yhä "valmistellaan tilausta" -tilassa.
        Laitoin meiliä ja soitin suomenkieliseen asiakaspalveluun. Tavara oli loppu, ja lisää tulossa tehtaalta.
        Nettikaupassa ko. tuote näkyi kyllä "heti varastossa" tuotteena.

        Minulle luvattiin 15eur etukuponki seuraavan tilauksen yhteydessä käytettäväksi.

        Viimeisen kahden viikon aikana olen kysellyt kaiuttimiani sekä sähköpostitse että puhelimitse toistakymmentä kertaa. Olen saanut lupauksen tuotteiden lähettämisestä saman tai seuraavan päivän aikana ainakin kolmesti.
        Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut.
        Koko ajan firman nettisivuilla tuote on "heti varastosta" -tilassa.

        Tilauksesta on nyt kulunut yli viisi viikkoa. Tänäänkin sain meilin, jossa pahoiteltiin ettei tilaukseni eilisestä lupauksesta huolimatta ole lähtenyt.
        Varastolla on kuulemma tavaraa, mutta en ole saanut vastausta miksei maksamiani kaiuttimia minulle lähetetä.

        Olen tänään peruuttanut tilaukseni, koska en enää jaksa leikkiä.
        Olen myös pyytänyt veloituksen peruuttamista Visa-tililtäni. Nähtäväksi jää saanko rahani takaisin ja milloin.

        Matkan varrella (lähes kaksi viikkoa sitten) lähetin myös englanninkielisen sähköpostiviestin firman saksalaiselle toimitusjohtajalle asioiden kulusta.
        Hän ei ole vaivautunut vastaamaan viestiini.

        Jokainen voi tästä vetää omat johtopäätöksensä.


      • Ilpsa

        Tilasin syksyllä Ibiza akkukäyttöisen PA vahvistimen sähköpostilla Saksasta.Maksoin heti.Tilasin torstaina, tiistaina tuotiin laite kotiovelle.


      • Anonyymi
        Tindrum kirjoitti:

        Varoituksen sana kyseisestä, Saksassa toimivasta nettikaupasta.

        Tilasin Wharfedale 10.2 -kaiuttimet 16.12.2013 firman nettikaupasta. Varastotilanne näytti "heti varastossa" -tilaa.
        Maksoin Visalla, ja tieto maksun onnistumisesta tuli samana päivänä. Kuten myös tilausvahvistus.

        Viiden päivän odotuksen jälkeen tilaukseni oli yhä "valmistellaan tilausta" -tilassa.
        Laitoin meiliä ja soitin suomenkieliseen asiakaspalveluun. Tavara oli loppu, ja lisää tulossa tehtaalta.
        Nettikaupassa ko. tuote näkyi kyllä "heti varastossa" tuotteena.

        Minulle luvattiin 15eur etukuponki seuraavan tilauksen yhteydessä käytettäväksi.

        Viimeisen kahden viikon aikana olen kysellyt kaiuttimiani sekä sähköpostitse että puhelimitse toistakymmentä kertaa. Olen saanut lupauksen tuotteiden lähettämisestä saman tai seuraavan päivän aikana ainakin kolmesti.
        Näin ei kuitenkaan ole tapahtunut.
        Koko ajan firman nettisivuilla tuote on "heti varastosta" -tilassa.

        Tilauksesta on nyt kulunut yli viisi viikkoa. Tänäänkin sain meilin, jossa pahoiteltiin ettei tilaukseni eilisestä lupauksesta huolimatta ole lähtenyt.
        Varastolla on kuulemma tavaraa, mutta en ole saanut vastausta miksei maksamiani kaiuttimia minulle lähetetä.

        Olen tänään peruuttanut tilaukseni, koska en enää jaksa leikkiä.
        Olen myös pyytänyt veloituksen peruuttamista Visa-tililtäni. Nähtäväksi jää saanko rahani takaisin ja milloin.

        Matkan varrella (lähes kaksi viikkoa sitten) lähetin myös englanninkielisen sähköpostiviestin firman saksalaiselle toimitusjohtajalle asioiden kulusta.
        Hän ei ole vaivautunut vastaamaan viestiini.

        Jokainen voi tästä vetää omat johtopäätöksensä.

        Itsellä vähän samoja kokemuksia. Tilasin Auna Silverstar cd / radion. Maksussa oli ensin hankaluuksia, ei huolinut ensin Visaa ja ajattelin yrittää suoraveloitusta, mutta onneksi oma pankkini ei suostunut siihen, kun vastaanottaja oli ulkomainen. Olisi pitänyt selvittää tarkempia tietoja vastaanottajasta. Siispä yritin uudelleen Visalla, läpi meni. Siinä jossain välissä löysin suomenkielisen tekstin: "jos sinulla on jotain kysyttävää, älä epäröi ottaa yhteyttä s-postilla. " Siispä en epäröinyt. Vastaus tuli melko pian englanniksi: "Emme valitettavasti voi kommentoida muuten kuin englanniksi. Se siitä epäröimättömyydestä. Tuli sähköpostilla virallinen tilauslomake. Nyt jäin odottelemaan viestiä noutopaikasta. Taas uusi viesti, paketti on matkalla, mutta vielä pitäisi valita itse noutopaikka, joko ilmoittaa kotiosoite (mikä ilmoitettu jo tilausvahvistuksessa) tai hyväksyä NAAPURIKAUPUNGIN pikkumarket. Varmuudeksi valitsin marketin postin
        Sitten tuli viesti, että tilaukseni on PERUTTU! Jos edelleen olen kiinnostunut tuotteesta, niin voin tehdä tilauksen uudelleen. Jos olen sen jo maksanut voin ilmoittaa asiasta ja he palauttavat summan. Minähän en alkanut puljata heidän kanssaa. Tiukkaan sävyyn vaadin tietää, miksi tilaus peruutettiin. Sieltä tuli vielä automaattinen vastaus, kiitos yhteydenotosta plaa...plaa... Suutuin vielä enemmän, että näinkö he asiakkaitaan kohtelevat, että mikä hiton vastaus tuo oli. OLEN VALMIS HYVÄKSYMÄÄN VISA-MAKSUNI, kunhan saan tilaukseni. Uudelleen en ala tilausta tehdä. Pari päivää meni tuli viimeinen viesti: paketti on noudettavissa sovitusta marketista.

        Radio toimii loistavasti
        FM-radion taajuuksia vaan ei saa säädettyä ohjeiden mukaan kohdilleen. Ohjekirjan mukaan manuaalisäädöt siirtyvät 0,05 mhz, mutta todellisuudessa ne siirtyvätkin 0,5 mhz.


    • olliboi93

      Itelle tuli kyllä pari kuukautta sitte tekemä tilaus alle viikossa muistaakseni.. Semi outoo

      • foxbo

        samoin sain viikossa kajarin himaa ???


    • joopa3

      Itsellä on sama tilanne päällä. Kuukausi sitten tilattu ja monta viestiä vaihdettu, mutta ei selkoa saa missä tuotteet ovat tulossa. En suosittele ko. firmaa.

    • termos45

      Ollaan nuorisotiloihin tilattu kaikenlaista tavaraa pariin otteeseen. Tähän mennessä ainakin meillä on pavelu pelannut hyvin. Toivottavasti pelaa jatkossakin..

      • Ypo

        Tilasin aktiivi pa-kaiuttimen joka tuli tosi nopeasti ja on kahden keikan jälkeen todettu erinomaiseksi, ihmettelin näitä ongelmia, mulla ei ollut...


    • dj-epeli

      Aika paljon verkkokauppoja kolunneena aina sitä tulee kaikenlaista ylläriä. Kerran tuolta tilannut ja tavara tuli perille niin kuin oltiin sovittu. Ihan jopa kotiinkuljetuksena :D

    • ptri333

      Alkoi stressaamaan oikein kun jälkiviisaana tilauksen jälkeen kattelin näitä kommentteja.. Eilen kuitenkin tuli tilauksen tracking-koodi mailiin, eli tarkottanee että tavarat on lähteny liikenteeseen...?

      • Tyytyväinen asiakas.

        Tilasin viritinvahvistimen sunnuntaipäivänä erehdyksessä maksoin kahteen kertaan.ylimääräinen palautettiin tililleni seuraavana.Viritinvahvistin luvattuna päivänä eli kolme päivää kotiin tuotuna.netistä saatoin seurata tilausta tarkalleen.Loistavaa palvelua.


    • hempsankeikka1

      tilasin joulunpyhinä kaijutinsarjan ja vahvistimen tilauksentulo kesti jonkun tovin mutta syynä ehkä ns. välipyhät no tavara tuli mutta yksi kaijutin rikki yritin soittaa numero ei toiminnassa laitoin sähköpostia ei vastausta no parinpäivän päästä numero toimi ja as.palvelusta neuvottiin paketoimaan HUOM! rikkinäinen kaijutin ja tulostaa tulevasta sähköpostista paperit siihen päälle,,, no tuli väärät ja taas uusi soitto,,,(numerohan on maksullinen) oikeat paperit ja kuljetuksen tilaus okei paketti matkalla,,,olisko ollut 15.1.14 tänään 11.2.14 aloin sitten kyselemään kun ei mitään ole kuulunut (tilalle piti tulla uusi)
      vastaus oli pitää pakata kaikki kaijutin sarjaan kuuluvat kaijuttimet pakettiin tilata niille kuljetus ja palauttaa sinne sitten saan vasta uudet ,,,kysyin kuka riipii ne seiniltä alas käy ostamassa pakkausmuovit ja pahvit tulostelee lippuja tilailee kuljetuksia ym. as.palvelun neiti ei osannut vastata mihinkään yhtään mitää "pitää kysyä esimieheltä" vastaus kaikkeen sitä esimiehen vastausta nyt sitten odotellaan.
      Pakko sanoa että en voi todella suositella kyseistä firmaa kenellekkään homma ei vaan yksinkertaisesti toimi.

    • Nopeaa ja edullista

      Mulla on paljon parempi kokemus Electronic Starista.

      Tilasin pari matkapyykkikonetta viime viikon keskiviikkona edulliseen hintaan, johon sisältyi myös kuljetus.

      Nyt tiistaina UPS kolkutteli ovella ja toi tilatut tuotteet.

      Nopeaa ja edullista.

    • zombiland

      Sain kanssa tv-telineen tilausta seuraavan viikon alussa. Kamat oli kunnossa eli ei kai tuossa mitään valittamista..

    • lirpakka

      attelin tilata una AMP-9200 Surroundvahvistin 600 W, valkoinen tuleekohan perille?

    • menokasi88

      Säikähin kyllä näitä kommentteja. En kehdannut perumaankaan alkaa ja kyllähän tuo tilaus ilman sen kummempia perille tuli. Nyt voin suositella.

      • Turhautunut ja äreä

        Outoa. Itese tilasin mikin kaksi kuukautta sitten ja ei ole tullut vieläkään olen ottanut yhteyttä useamman kerran turhaan. Eivät vastaa :/


    • hannu_Diff

      Ostin sieltä 78:n euron keittiöradion; United VMC 1300 (tms) ja HYVIN toimii. Ensin tilasin Auna MCD-81-BT:n jossa oli vikaa ja palautin ja vaihdoin tuohon. Hintaansa nähden varsin hyvä: ääni ja kaikki eri tulot pelittää kuten pitää, USB, cd, Bluetooth on tosi kätsä kun saa Lumian miljoona biisiä soimaan jne. ja just sopivan kokoinen ja muotoinen. Palautuksesta meni muutama viikko.

      • Auna internetradio:.

        .

        Auna-internetradio tuli vajaassa viikossa on toiminut aivan kelvosti vaikka jotku nupit tuntui vähän heppoisilta noh kaukosäätimellä sitä eniten käytetään

        .


    • electronic pentti

      Toimituksen tila ollut jo viikon avoin. Tavarat maksoin visalla. Puhelimeen eivät vastaa.

    • Rahoja odotellessa

      Nää tyytyväiset asiakkaat on pakko olla henkilökuntaa. Naurettavaa kusetusta koko firma.

    • Jary1

      No itse tilasin metallinpaljastimen kyseisen firman kautta, toki hieman säikähdin kun luin näitä juttuja. Paketti tuli itselleni kotiovelle asti ja kaikkineen kesti muutaman päivän. Maksoin laitteesta 30.6 ja 3.7 paketti tuli perille. Lähetyksen kulkua pystyin seuraamaan vaivattomasti. Itse olen palveluun ainakin tyytyväinen.

    • PPee

      Tilasin humppakoneen kyseisestä kaupasta viikko sitten perjantaina, ja maksoin saman tien PayPalilla. Maanantaiaamuna tuli sähköpostia että tilaus on käsitelty, ja iltapäivällä että tilaus on lähetetty. Kaksi tuntia sitten Kiitolinjan ukko ajoi paketin kotiovelle. UPS:n seurantalinkistä näki koko ajan missä paketti kulkee.

      Ei valittamista. Tilaan todennäköisesti tuolta uudestaankin.

      • Anonyymi

        Mä tilasin kans tuolta ja hyvin vastasi puhelimeen,toki englannin kieleni ei ole parasta mahdollista tasoa mutta tulin ymmärretyksi,tilattua tavaraa vaan ei voi enää peruuttaa ja säikähdin vähän aloitustekstiä tällä foorumilla että tuleeko niitä laskuja nyt sitten 12 🙄


    • Tilasin minäkin

      Tilasin tuolta juuri viime keskiviikkona pari isokokoista tuotetta ja koko osto- ja toimitusprosessi toimi juuri kuten hyvältä verkkokaupalta odottaisi. Tilausvahvistukset tuli saman tien, varastokeräily kesti seuraavaan päivään ja sen jälkeen sain suoraan UPS:n seurantakoodit. Maanantaina UPS:n heppu toi paketit ovelle, joten eipä voi muuta kuin antaa plussat tälle kaupalle ripeästä toimituksesta.

      Huolestuttavaa on tosin tuo toimituslaadun vaihteluväli no show:sta täydelliseen toimitukseen. Taitaa olla suosituimpien tuotteiden todellisen saatavuuden ja verkkokaupassa näytettävän varastosaldon välissä olevan paljon ilmaa.

    • Mää kans

      Tilasin tuolta viilennyslaitteen 30.7. ja UPS toi sen tänään. Olisi tuoneet jo eilen, mutta alaovi on koodin takana, eikä ES ollut laittanut puhelinnumeroani osoitetietoihin. Luin täältä ja myös muualta negatiivisia kokemuksia ko kaupasta ja myönnettäköön, että pienellä varauksella tilaukseni tein. Maksoin vielä luottokortilla, jotta saisin rahat varmasti takaisin, jos joku meneekin pieleen. En voinut kuin positiivisesti yllättyä. Tällä kokemuksella voin suositella kyseistä puljua.

      • jouuu..

        Sama homma. Tilasin ilmanviilentimen joka tuli erittäin nopeasti ja suoraan kotiovelle. Paketin kulkua saksasta suomeen pystyi kokoajan seuraamaan netistä. Ei todellakaan mitään huonoa sanottavaa..päinvastoin. edullinen ja toimiva nrttikauppa.


      • Wau,siistii....tuleekohan mullekin kotiovelle asti?:)


    • dsökjsldhgs

      Hyvä, kun huomasin tämän ketjun. Kiitos kirjoittajille, peruin juuri tekemäni tilaukseni, en jaksa alkaa vääntämään jos on noin epämääräistä ainakin välillä toimitus...

    • late811

      ainakin auna (nykyään malone) merkkiset kaijuttimet on niin paskoja ettei ne kelpaa edes kalaverkkojen painoiksi. tehonkestoa luvataan 1600w eikä kaijuttimet kestänyt edes 100w tehoa kuin noin puolituntia kun puhekelat paloivat.

      saas nähdä mitä käy takuiden suhteen.

      • Bändiläinen

        Sama juttu. Tilasin silloin kun oli auna merkkiset 1000W kaiuttimet. Ostin sellaisen setin jossa mikseri ja vahvistin kaiuttimet. Aivan paskaa kamaa. Kaiuttimet kärähtivät jossain vaiheessa ja ainoastaan bassoelementeistä tuli jotain tuulen puhinaa. Takuu kerkes menee umpeen. Vitutti niin ettei veri kiertänyt. Avasin kaiutin kaapit ja katoin elementtejä, ei mitään leimoja elementeissä ja kevyitä kuin lokin paska. Tolla hinnalla olisi thomanilta saanut kyllä jo tehoja ja kestoa. Halvalla vaan ei hyvää saa!


    • epe2

      kahdet stereot oon ostanut ilman ongelmia!

    • era1

      olin tilaamassa kosketinsoitinsettiä, ja just maksamassa verkkopankissa etukäteen sitä tilausta. onneks tajusin ettiä vähän kokemuksia tuosta electronic starista, enkä nyt enää uskalla ottaa riskiä.. harmi sinänsä, olis ollu halpa kosketinsoitinsetti...

    • Tilasin kaiuttimet ja soittimen 15.12.2014 ja maksoin tilisiirrolla kun tuttavilla oli hyviä kokemiksia ja sivukin vaikutti luotettavalta. Muutaman päivän päästä kun maksu oli mennyt perille sieltä soitettiin englanniksi ja sanottiin että ne odottavat tilaamaani dvd-soitinta. Sönkkäsin että haluan oottaa tilauksen ja myöhemmin laitoin vielä s-postia varmistuakseni enkun ymmärtämisestä. Olin ymmärtänyt oikeen ja lupasivat lähettää tammikuun puolessa välin. Nyt jänskättää tuleeko sieltä mithään.

    • Loymardz

      Minusta Discoland toimi paljon paremmin kuin Electronic Star tilasin kaiuttimet joka olivat vähän myöhässä mutta nekin tulivat alla kahdessa vikossa ja se Skytec pääte tilasin torstaina ja se tuli manantaina ja kaikki tulivat kotiovelle asti ja kun se Skytec pääte osoitautui liian pieni tehoiseksi muinun kaiutimille ni ne suostui heti hyvittämän siitä saman verran kuin olin itse siitä maksanut ja maksan vähän väliä ja tilasin hieman kallimman pääten ja maksan hiemaan väliä mutta palautuksen lähetys kuulut minun ei myöskän tarvinnut maksa.

      Minä tykkän että Discoland saa hyvä palvelua siellä on numero johon voi soitta ja siellä vasta aina henkilö ja jos on tiettyn henkilön kanssa jotain sopinut niin kaikilla myyjillä on omat numerot josta hiedät saa kinnin. Discoland on muutama euro kallimpi kuin Electronic star mutta hyvästä palvelusta ja luotettavudesta kanatta muutama ylimäräinen euro maksa.

      Meinasin talata Electrinc Star kun se oli halvempi mutta sitten kun sihen soitin niin siellä vastattin englannisksi sillä tavalla että sinne ei voi soitta niin sitten jäätin tilamatta seilttä ja kun luen teidän huonot kokemukset Electronic Star niin olenkin aika tytyväinen että en tilannut mitän sielttä.

      Ne sanoi Discoland että heillä on tulevasudessa uusia tuotemerkkejä tulossa sinne joten kannatta sännölisesti katso Discoland web sivua joka löyty google..

      • Diskoojaelektroo

        Hieno mainos...
        Seuraavaan mainokseen kannattaa panostaa kielioppiin


    • Nuclear1

      Joo ite tilasin sieltä joskus kondensaattorimikrofonin jonka olisi PITÄNYT olla usb liitännällä mutta ei ollut ja pakkaukset oli surkeat ei mitään vaahtomuovia tai pehmustetta suojaamassa herkkäkalvoista mikrofonia!

    • Viskaparma

      Mistähän nää kaikki positiiviset kokemukset ovat tulleet,ettei vain es olis itse niitä tuupannu sivulle?Haiskahtaa tuuballe koko lafka.

      • kksdjwydheydve

        Ilmeiseti riippuu tuoteryhmästä tuo toimivuus. Tilasin retkipesukoneen ja kaikki meni kuin pitikin. Nyt pitäisi tilata ilmanjäähdytin mutta emmin kun näin monella on mennyt pieleen. Tosin musiikkilaitteiden kanssa.


    • aunaDVD1

      Tilasin Auna auto dvd soittimen bluetootilla, nous evalla näytölläjne. Paketti tuli alle viikossa ja tuntuu pelittävän ihan hyvin. Äänenlaatu riittää miulle. Ja olen tosiaan todellinen ostaja ja saa tulla kattomaan laitetta jos ei usko:)

    • OikeaHifisti

      Tuossa electronic star firmassa kyllä kusetetaan asiakasta niin paljon, että ihan ihmetyttää jos joku on niin tyhmä että nuo mainoslauseet nielee. Mukamas 3000 watin (!) kaiuttimet jollain 299 eurolla. Niissäkin varmasti lähes koko tuo raha kytetty näyttävään ulkonäköön. Tuohon hintaan pitäisi pistää vähintään kaksi nollaa perään, että laatu alkaisi olemaan asiallista. Kas kummaa kun katsoin kaiuttimen takaseinää mainoksesta. Siinä luki maksimiteho 60 wattia! :)

      Jo tuo 60 wattia neljään ohmiin (oikeat hifikaiuttimet ovat 8 ohmisia) aiheuttaa kyllä sellaisen mölyn jo sinällään, ettei varmasti kukaan täysjärkinen halua noita kajareita niin kovaa soittaa.

      Maksimi tehonkestävyys, mikä noissakin on jo sinällään vahvasti liioiteltu, ei kerro mitään äänenlaadusta, mutta aina löytyy niitä, jotka tuohon lankeaa...

    • as9

      Tuotteet tulivat muutamassa päivässä kotiin ja palautuksenkin hakivat kotoa samantien. Aion tilata toistekin.

    • Huolestunutperheenäiti

      Uskaltaakohan tuolta tilata soittimen lapselleen?

    • electronic_staarissa

      Näköjään saman tuotteen saa halvemmalla kun valitsee eri kielen electronic star sivun alalaidasta. Sitä en tiedä toteutuuko hinta sitten lopullisessa tilauksessa.

    • Tositietoa

      Kyllä tässä viestiketjussa nyt aika paljon on kusetusta. Oon tilannu tuolta 3 kertaa kaiuttimia, ja joka kerta tullu ajallaan. Ei oo ollu mitään ongelmia. Ja nyt taas tilasin metallinpaljastimen ja paketti on hyvää vauhtia tulossa jo tanskanmaalla. Ja jos ette usko että en oo iha täysin normaali ihminen niin ootte aika idiootteja.

      • Saaks kysyy mitä teet metallinpaljastimella ? 😂


    • Tositietoa

      Korjaan- jos ette usko että oon ihan normaali ihminen niin ootte aika idiootteja.

    • Skullman87

      tilasin auna merkkisen multimedia stereon. Jooh tuli kyllä ajallaan, mutta aivan paska soitin. ei toimi kaikki nappulat ja äänen voimakkuuden ssädöistä löytyy paljon sanottavaa. Haluan palauttaa vehkeen, mutta miten ja minne´???

    • IhmetteleeVain

      Mitenkä tuo DSV:n seuranta, yli kaksi vuorokautta sitten tuli seurantakoodi ja ilmoitus että lähetys on annettu logistiikkayrityksen kuljetettavaksi. Seurantasivulla ei ole kuitenkaan tapahtunut yhtään mitään eikä edes aloituspäivämäärää ole merkitty. Vituttaa.

    • apuaapua

      Mihin numeroon soitit ja millä kielellä. Apua sama ongelma, tilatessa varastossa ja sitten ei olekkaan. Maksoin tililtä.

    • KariKirkolta2

      Tilasin sieltä autostereot ja maksoin pankkikortillani samantien kun ei ollu kovin kallis. Meinas nousta ketutuskäyrä korkealle kun tavaraa ei kuulunut kahteen viikkoon ja ketään ei saanut kiini ko.firmasta. No tavara tuli sitten reilun kahdenviikon kuluttua...mutta ennenkuin sain kamat niin firman nettisivulla oli radio jo tarjouksessa ja 15€ tappio tuli siitäkin kautta.
      Nyt sitten ko. firma suoltaa sähköpostiini kerran päivässä tarjous postia enkä aio avata, mutta teettäähän se työtä kun joutuu niitä poistelemaan alvariinsa.

      • ytjjhkil

        1. Et tehnyt mitään 15 € tappiota. Ajattelet virheellisesti.
        2. Sähköpostiohjelmissa on filtterit. Laita sinne lähettäjän palvelin.


    • Ripatius

      Tilasin kaiuttimet 12.2. ja nyt ne näyttää olevan Helsingissä. Eli ehkä pari kolme päivää jos ei erikoista niin ne voip olla minulla käytössä . Peukku pystyyn.

    • oppisvielkäyttää

      Tilasin 18/2 stereot ja 24/2 tuli paketti ehjänä kotiin asti. Hyvää palvelua.

    • Liwenä

      Pitänee kai rythtyä katusoittajaks ku vahvarii ei kuulu/näy/eikä posteihin vastata vaikka on maksettu 15.02 20016 = nyt lähtee kyllä p-katkuinen kirje kyseiselle kauppahuoneelle....!!! (23.03-16).... SM

    • Vinkkeli7

      13.4 tehty tilaus tuotteesta jota oli varastossa.
      Edelleen tuotetta valmistellaan lähetettäväksi.
      Epäilenkin ,että tuotetta valmistetaan lähetettäväksi

      • Juuuuliaaa

        onko tullut? mietin että uskaltaako tilata tuolta...


    • Jasu007

      Tilasin itselleni auna 180 kääntönäytöllisen autosoittimen, ja kaikki toimi juuri niin kuin pitikin. Soitin tuli kolmessa päivässä kotiin asti, ja toimii moitteetta. Ainoastaan suomenkielistä käyttöohjetta kaipaisin.

    • LoistavastiMeni

      Löysin Electronic Starin valikoimasta juuri sellaisen tuotteen kuin olin etsinyt, mutten muualta löytänyt kuin suolaiseen hintaan. Uutena tuttavuutena lähdin tietenkin etsimään netistä kokemuksia ko. lafkasta. Ensimmäisen viestin luettuani päätin jättää tilauksen väliin. Kuitenkin kutkutti haluttu tuote sen verran, että lähdin etsimään lisää kokemuksia ja huomasin, että samainen tapaus oli levitetty kaikille keskustelupalstoille, joten päätin ottaa riskin ja tein tilauksen sunnuntai-iltana. Samontein sain tilausvahvistuksen ja maanantaina tiedon maksun suorituksesta ja tilauksen käsittelystä. Lisäksi linkki, josta pystyi seuraamaan lähetyksen kulkua. Nätisti liikkui tilaus luvatun mukaan ja jo torstaina se toimitettuin sulavasti kotiovelle. Olen erittäin tyytyväinen!

    • Tilattu

      Olen tilannut useamman kerran ja joutunut myös palauttamaan ja rahat tuli tilille ihan ok aikaan. Tilauksen pituus vaihtelee useita päiviä jos viikonloppu sattuu väliin,mutta kun ei odota 3-5 työ päivää van odottaa 2-3 viikkoa niin aina on tullut ovelle asti.
      Myin karaoke vehkeet pariväivää sitten ja tilaan tuolta SAKSAN kielisiltä sivuilta mikit ja kaiuttimet niin voitan yli satasen (kuka ottaa välistä)
      Edullisia suomen hintaan nähden.

    • kylläkelpaakuunnella

      Tilasin Amphion Helium 3 -kaiuttimet Hifistudion nettikaupasta. Olivat seuraavana päivänä postissa tuossa 200 metrin päässä. 598 €/ pari eikä toimitusmaksua.

      Suosi suomalaista. 👍

    • Ongelmatonta

      Retkipesukoneen tilaus, maksu ja toimitus sujuivat ongelmitta ja luvatussa aikataulussa.

    • Tosipettynyt

      5.1-SURROUND-VASTAANOTIN AUNA HIFI-VAHVISTIN 600W. Tilasin tällaisen kaiuttimet. Soitin(viritinvahvistin) tosi surkea, radiosta löytyi vain yksi kanava! Kun vaihdan kanavaa telkkarissa(philips) niin samalla muuttuu vahvistimen äänenvoimakkuus, todella ärsyttävää. Laitoin rokkia soimaan niin kauittimsta tuli välillä ihan ihmeellisiä ääniä, vika luultavasti vahvistimessa koska kokeilin kaiuttimia toisen pelin kanssa ja sillion toimi paremmin. Juuri näitä kaiuttimia kyllä suosittelevat yhteen vahvistimen kanssa! Nyt jännään ottaako posti palautettavaksi, piti tulostaa netistä mm. yks lappu joka liimataan pakettiin. Ymmärsin että pitäis mennä ilmaiseksi. En kyllä enää koskaan uskalla tilata sieltä mitään, todella surkea laatu ainakin tällä tuotteella!

    • Torstaina tein tilauksen, pulsaattoripesukoneen, maksusuoritus seuraavan vkon ti perillä. Ke lähti toimitus liikkeelle, seurantasivun mukaan pe ei tapahtunut mitään. Nyt seuraavan vkon ti ja kone pitäisi tulla tänään UPS:n tuomana. Ehdin jo epäillä firmaa, mutta homma tuntuu toimivan, tosin lähetti olisi tuonut koneen jo eilen, mutta ei huomannut mennä talon taakse missä toinen sisäänkäynti summereineen. Nyt odotan uutta toimitusta täksi pväksi. En ole ennen tilannut ulkomailta joten aika jännäähän tämä on ollut kieltämättä.

    • Saksassa

      Saksassa on eri laki pykälät kun suomessa tule jos tule tai ei tuu.

    • Diskokaiuttimet

      Osti 2 kpl disko kaiuttimet 400 ege noin 1600 kpl wattia kotin tuotuna.

      Kotelot 300 ege paina 40 kiloa kpl ja 100 ege toimitukulut ja muutama ege muut osat ajurit ja jakarit.

    • Muutamaege

      Muutaman egen basso ajurit repesivät kun lukuttin Katy Perry birthday biisiä.

    • Taikinamylly

      Tilasin yleiskoneen viikko sitten ja tänään se saapui kotiovelle. Toistaiseksi tyytyväinen kauppoihin, hinta ainakin oli niin edullinen, että jos tuo paritkin taikinat vatkaa, niin plussalle jään.

      • Anonyymi

        Ostin sieltä aikanaan Klarstein yleiskoneen. Siitä saa pieniä säkäreitä ja taikinakoukuista irtoaa jotain noen kaltaista ainetta. Eikä lopu pesemällä
        Kädet ovat koskemisen jälkeen mustat. Mitä siitä irtoaa taikinaan, en tiedä. Eivät vastaa kuin englanniksi.


    • MsIeppo

      Tilasin autoon vahvistimen ja kajarit. Keskiviikkona tilaus sisään ja maanantaina toimitus kotiin. Hinnan perusteella en suuria odota, mutta toimitus ainakin pelasi hyvin.

    • Auna_soundstorm

      Onko kenelläkään kokemuksia auna soundstorm boombox kaiuttimesta

    • Opossum

      Tilasin viime joulukuussa Auna Connect 150 WN 2.1 -internetradion, jonka UPS toimitti perille 5.1.2018. Toimitusta oli helppo seurata internetissä. Laite lähti heti toimimaan hyvin ja äänenlaatukin on parin sadan euron pöytäradioksi hyvä. Se on myös saanut hyviä arvosteluja vertailutesteissä. Takuuaika on suomalaisen internetsivun mukaan 3 vuotta. Toimitus oli OK.
      Epäilen kyllä firman halvimpien tuotteiden laatua heikoksi, en usko esim. parilla sadalla eurolla irtoaviin isoihin kaiuttimiin.

    • DJ_kono_bono

      Tilasin kyseisestä firmasta just dj-setin. Normi hinta noin tonnin ja nyt oli puoleen hintaan. Auna merkkiset. Alan harrastajana ei voi kuin kehua. Laitteet laadukkaita, tehoa löytyy ja hinta-laatu suhde oli kyllä kohdillaan. Toimitus tapahtui nopeasti. Tilauksessa luvattiin, että saapuu 3-5 päivän sisällä. Tuote myös tuli kolmessa päivässä. Mikä oli hyvä sillä sain uudet laitteet heti seuraavana päivänä keikalle. Kyseiset laitteet ja siihen lisäksi kaksi 16" subbaria. Täysillä ei voinut soittaa. Laitteet kestivät ja yleisöstäkään kukaan ei valittanut äänenlaadusta. Kiitos electronic star ja Auna!

    • Paremppi

      Kaveri osti elektronik star hifi vahvistimen ja korjasin sen kun sinä oli joku osa irti sisällä.

      Virta lähtestä puttui ruvi ja virta lähde oli tuli tikku askin kokinen ja painoi muutama gramma.

      Konkat olivat pienen 10 mm haljaisija ja painoivat muutama gramma.

      Minun kaveri ei ymmärrä vahvistimista mitä hän sano että se on ainoa ja paras vahvistin mitä hänellä on ollut.

      Hän on ostannut minultta pa kaiuttimet ja käyttä nidden kanssa sittä vahvistinta.

      Onneksi hän kuntele niin hija tarjosin hänelle yamaha pa pääte mitä paina pari kymmentä kiloa hän ei halunut sittä hänen mielestä auna hifi vahvtin on paljon parempi.

    • ukkiko

      jees.... homma toimii kun junan vessa

      • konkatvaihtoon

        "jees.... homma toimii kun junan vessa"

        Kunhan muistat tarkistaa, että laitteissa elektrolyyttikondensaattorit ovat asianmukaisia. Muutaman no-name valmistajat säästävät tässä kohdassa, jonka jälkeen joku joutuu paikkailemaan laitteita jälkeenpäin. Kun moderni elektroniikka on tehty vaikeasti avattavaksi niin korjaamisen jälkeen voi laitteen kuoressa olla työkalujen jälkiä.


    • Huijauksenuhri

      Tilasin ja maksoin ennakkotilisiirrolla. Ei tilausvahvistusta eikä mitään.
      Rahat meni ja mitään ei kuulu. Sähköposteihin ei kukaan vastaa, eikä asiakaspalutelaatikon kautta laitettuihin viesteihin.

      Kusetusta koko firma.

    • PalstaPete

      Nostohörhö iski jälleen. Missähän näitä idi_tööttejä oikein kasvaa? Maksaa nyt ennakkomaksulla jollekin epämääräiselle firmalle tavarasta jota ei saa...... sitten kehtaavat vielä tunnustaa mokanneensa. Aika pöljiä. Kaiken lisäksi kirjoittelevat palstalle, joka ei mmitenkään liity aiheeseen. Kuvitteleekohan tuo tyyppi että asian paranevan tänne kirjoittelusta. Osoittaapa vain että on erityisen tyhmä henkilö.

    • Hei Pete idiotti, täällä jäetään kokemuksia ettei kenellekään sattuu sama ongelma!!

      Äläkää ostaa tavarat sieltä.

      • palstaprovotyössään

        palstaprovo nostelee vanhoja ketjuja ja tekee aiheeseen liittymättömiä aloituksia.


    • Kokkipoeka

      Itse tilasin induktiotason electronic starilta.Hieman vaikeuksia oli saada yhteyttä ap:n mm. Alv asioissa,tavarat kuitenkin tuli sujuvasti.
      Arvosana 8 .

      • PalstaPete

        Aika hyvin tilasit kun koko firmaa ei enää ole ollut pitkään aikaan olemassa , ......Trolli!!


      • kotisivu.olemassa
        PalstaPete kirjoitti:

        Aika hyvin tilasit kun koko firmaa ei enää ole ollut pitkään aikaan olemassa , ......Trolli!!

        Trolli tai mainosspämmeri kyseessä mutta firmalla on edelleen kotisivut olemassa. Kokeile googlata firman nimellä niin se kyllä löytyy.


    • Sakari_Lohjalta

      Tilasin tuotteen marraskuussa 2018. Tuote tuli ajallaan, suosittelen.

    • SetäP

      Tilasin viinikaapin kyseisestä kaupasta. Maksu Paypallilla, toimitus ilman kuljetusmaksua täysin luvatussa aikataulussa (4-5pv) kotiovelle UPS toi. Eli oma kokemus erittäin positiivinen.

    • Tyytyväinen

      Mulla on erittäin hyvä kokemus asiodessani Electronic Star kaupan kanssa. Halusin laittaa täydet tähdet koska kaikki 4 tilaustani ovat tulleet nopeasti ja turvallisesti perille.

      • Ostelija

        Minullakin on hyvä kokemus tästä kaupasta: ostin nimittäin koko kaupan eilen ja se toimitettiin jo tänään miunun tontilleni tähän asuntoni viereen. Ainoa huono puoli koko kaupassa oli et se sijaitsi kerrostalon kivijalassa ja ne pahuksen kerrostalon asukkaat metelöivät vieraalla kielellä, josta ei saa selvää.... Mitä minun pitäisi tehdä?


    • Kehumattaparas

      Tilasin lattiakaiutinparin kyseisetä firmasta,maksoin etukateen verkkopankkiin. Kolmen päivän päästä tuli sähköpstiini tieto olemme saaneet rahanne KIITOS. Sitten tuli s-postiini jotain sekavaa,että tavara on loppuunmyyty. Perutteko tilauksenne vai odottateko? Vastasin odotan,enkä peru tilausta. Parin päivän päästä sain tilausvahvistuksen. Sitten päivä senjälkeen sain postia,että tilauksenne on lähtenyt matkaan nyt. Ja noin viikon kuluessa lähetys tuotiin portaille saakka ilman lisäkuluja.

    • starelec

      Cd-soittimen tilasin ja sain. Ei ongelmia!

    • Toivotonta

      Tilattiin kyseisestä firmasta elektroninen darts-tikkataulu!!!!
      Hinta oli melkoinen ja nyt on yritetty asentaa muutama päivä...onnistumatta.....
      En suosittele!!!!!!!!!!!

    • Anonyymi

      En ehtinyt maksaa ilmastointilaitetta- Alkoi ihmetyttää "ennakkomaksu" ja se että tilinro ja viite tulivat vasta jälkijunassa eri sähköpostilla. Sivuilla oli aika paljon bugeja, joka ihmetytti myös. Sekä se, että oli ihan mainittuna yrityksen johtajan nimi. No ei ainakaan Googlen mukaan ole tuollainen tyyppi. Tuntuu että pelastuin viime tingassa. Kyl tää on taas joku kiinanpuoti, hieman paremmin ja laadukkaammin totetutettu vain

      • Anonyymi

        Omituinen höpisijä...


    • Anonyymi

      Taitaa olla Suomalaiset verkkokauppiaat jotka tänne kirjoittelee tuskissaan,siksi halpaa tuolla tavara on.Tilasin soittimen,tilauksesta meni 8 päivää ja paketti oli kotona.Tuote tilattiin pintaviallisena ja oli vielä 30% halvempi kuin normaali.Mitään näkyvää ei laitteesta löytyy joten myynti pintaviallisena ihmetyttää Ei voi kun suositella.

    • Anonyymi

      Mikähän hörhö tätäkin ketjua aina nostelee ja miksi?

    • Anonyymi

      annan pisteitä 5/5.
      Pisteet siitä ITSELLENI että koska olen suomalainen ja kannatan Suomea, niin kannatan Suomea myös tilauksissa.
      Ostan siis Suomesta, ja huom. vain Suomalaisomisteisista liikkeistä.
      Muistakaahan tämä, kun seuraavan kerran ajelette autolla Suomen lippu liehuen kun (jos) Suomi voittaa lätkässä maailmanmestaruuden.
      -KeljoMan

    • Anonyymi

      Hyvä kirjoitus. Kiitos infosta.

    • Anonyymi

      Kiinalaista paskaa!!!!! Ainakin auna gettoplasteri

    • Anonyymi

      Tilasin pari passiivikaiutinta viime vkon perjantainaa,eilen ,torstaina tuli lähetys kotiovelle.Puolitoista vuotta sitten tilasin akkuvahvari,tuli alle viikossa.Ainskin mulla hyvät kokemukset firmasta.

    • Anonyymi

      Peruin tilauksen. Lähettivät kuitenkin. Olen ollut myös UPSiin yhteydessä, että voivat jättää paketin toimittamatta.

    • Anonyymi

      Joo, tosiaan ostin studiomikin ja maksoin sen, no ei tullut tilausvahvistusta mutta tilaus kuitenkin tuli perille. Avattuani paketin sieltä tuli KAHVINKEITIN. Siis ihan oikeesti mitä vittua mulle tulee kahvinkeitin kun tilaan STUDIO MIKROFONIN

    • Anonyymi

      Kesäkuussa tilasin kyseisestä puljusta ilmastointilaitteen, jonka arvo oli n. 300€ pintaan siinä vaiheessa (pari viikkoa sitä ennen n. 250€), tuote tuli UPSin kotiinkuljetuksena parin viikon jälkeen tilauksesta. Paketti itsessään oli kovin raskas, n. 30kg ja tuotekin hyvin hankalasti käsiteltävä/käänneltävä, tähän vielä lisäksi 33 astetta sisätiloissa joten ei muuta kuin laite asap käyttövalmiiksi.

      Meniköhän viikkoakaan kun laite alkoi valuttamaan suuria määriä vettä lattialle ja muutenkin pitämään erikoista ääntä. Tämä kuitenkin loppui/väheni, joten ei kiinnitetty siihen enempää huomiota sillä hetkellä. Veden valuttaminen jatkui myöhemmin ja ajattelimme että vesisäiliö on täynnä. Tyhjensimme laitteen vesisäiliön. Samalla katsoin tarkemmin laitteen pohjaa ja se oli kahdesta kohtaa kokonaan halki, mutta koska siinä oli saman suuntaiset kohoumat, ei halkeamia huomannut helposti. Onneksi meillä oli laitteen paketti vielä tallella ja siinähän näkyi samanlaiset halkeamat kuin pohjassa, eli tuote oli ollut rikki jo meille saapuessa.

      Lähetin tästä heti palautetta asiakaspalveluun, mutta minulle ei vastattu viikkoon mitään. Menin uudelleen sivuille ja sinne oli ilmestynyt teksti; asiakaspalvelu on saatavilla vain englanniksi. Siispä laitoin uuden viestin englanniksi. Minulle vastattiin 3-4 päivän viiveellä ja annettiin ohjeet palautukseen. Minun käskettiin tulostaa palautuslomake ja paketti piti toimittaa UPS:n pisteeseen itse, koska noutopalvelu olisi ollut maksullinen (vaikka virhe oli heidän).

      Paketti lähti pari päivää sitten kohti Saksaa ja nyt tuli sähköposti, jossa he ilmoittavat että aikovat korjata tuotteen ja lähettää sen takaisin. Kukaan ei missään vaiheessa kysynyt, haluammeko tuotteen vai rahat takaisin, eikä mitään hyvitystä tai lahjakorttia ole missään vaiheessa tarjottu. "Asiakaspalvelu" on ollut kaikkea muuta kuin palvelua, automaattisia viestejä, joissa ei ole otettu mitenkään kantaa siihen mitä on tapahtunut ja miksi tuote on ollut rikki jo saapuessaan.

      En siis todellakaan voi suositella tätä yritystä kenellekään.

    • Anonyymi

      Tilasin sähköisen mehustimen. Toimitusajaksi luvattiin 2-5 vrk. Kahden viikon kuluttua noudin sen K-supermarketista.

    • Anonyymi

      Minun kävi yleiskoneen kanssa samalla tavalla, rahat meni tuote ei saapunut.
      PASKA FIRMA !!!!

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kiinalaisia firmoja nämä ovat, jotka naamioituvat eurooppalaisiksi myydäkseen sitä p***skaa ja tuhoten koko planeetan lopulta!

      Olen työskennellyt Kiinan kaupan parissa 30-vuotta ja luomispäivän suurin virhe oli luoda Kiinan kansa.
      😈😂😫😫🤮🤬

    • Tilasin 1.5 kuukautta sitten radion ja CD-soittimen. CD-soitin tuli 3 viikossa. Se ei toiminut. (Soittimelle ei ollut tehty sellaista perustestiä, että soittaako se CD-levyjä.) Palautus sujui kätevästi. Uutta levysoitinta en ole saanut, en myöskään radiota. Tämä ei todellakaan ole luotettavan tuntuinen kauppa. Näköjään randomilla joku saattaa saada sen, mitä tilaa. En suosittele, jos haluaa säästää hermojaan tai välttyä maksamiensa rahojen menettämiseltä.

    • Anonyymi

      Netissä on vakiintuneita verkkokauppoja pääosin saksassa josta ostaa saksalaiset ja muut euroopasta. Sieltä ne löytyy kaikki

      Ei pidä sotkeentua mihinkään suomeksi tehtyyn ulkomaiseen sivustoon.

    • Anonyymi

      Tilasin ilmastointilaitteen, vahvistettiin heti. Tuli upsin kanssa viikossa kuten sovittu. Minulle sitten sattui tuuri. Kaikki meni loistavasti. Jokaiseen kyselyyn vastattiin . Luin näitä tekstejä vasta kun olin jo maksanut ja pelästyin. Mutta uskallan nyt varmaan tilata toistekin.

    • Anonyymi

      Tilasin pari viikkoa sitten AMP-2BT vahvistimen autotalliin nettiradion ja musan kuunteluun. Tänään tuli ja just testasin, liitti puhelimen ongelmitta, laitoin täysille ja hyvät puhtaat äänet 30W pikkukaiuttimilla. Ei valittamista näin pikku testailulla

    • Anonyymi

      4 päivää ja tilaus tuli kotiovelle, turhaan ehdin säikähtää kun kävin näitä juttuja lukee täällä tilauksen jälkeen

      • Anonyymi

        🤣🤣🤣🤣


      • Anonyymi

        T. Kyseisen verkkokaupan työntekijä


    • Anonyymi

      Ensin tuli aivan väärä tuote, sen sain palautettua. Lähettivät sitten sen minkä tilasinki, mutta siinä onkin sitten vikaa, eikä sähköposteihin enää vastata, paitsi automaattivastaus. En suosittele. Riskillä voi tietysti tilata mistä vaan mitä vaan.

    • Anonyymi

      Tilasin Electronic starista 2 tuotetta. Toinen toimitettiin todella nopeasti kotiovelle. Mutta toista tuotetta olen odotellut yli 2 kk. Valituksiin ei vastata, sähköposti ei mene perille. Rekisteröidyin kauppaan, mutta nyt on tunnuksetkin poistettu. En koskaan enää tilaa tuolta yhtään mitään.

    • Anonyymi

      Kiitos tiedosta

    • Anonyymi

      Minulle lähettivät käyttökelvottoman tuotteen. Eivät vastaa reklamaatioon. Älkää vaan tilatko täältä mitään!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      368
      4543
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      85
      1865
    3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      65
      1600
    4. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1556
    5. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      213
      1397
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1390
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1361
    8. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      54
      1347
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1235
    10. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1218
    Aihe