Olette päässeet påän alueen MRI-kuvaukseen.?Minua vaan käsketään odottamaan silmälääkärin lisätutkimuksia ja silmässä sumea kohta ja silmän ikäänkuin takana kipua.Huoleni on suuri ja tuntuu että minua ei oteta tosissaan.
Minkälaisin oirein?
no voi harmi
2
137
Vastaukset
- -------------
Ei ole itsestään selvää että pääsee "ilmaiseksi" kuvaukseen. Moni on maksanut itseesim. minä.
- no voi harmi
En minä nyt sillä kirjoittanut vaan huoli on suuri. Varaa ei kyllä olisikaan yksityisesti kuvauttaa.Nehän alkaa ne hinnat n 500e ylöspäin.NO kun tiedustelin asiaa-Lääkäri oli laittanut kiireellisen lähetteen kuvaukseen.Eli ei kait huvin vuoksi kiirelliseen tutkimukseen lähetetä?Odottavan aika..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147404
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s444749- 594742
- 753418
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko162005Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301850- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441667- 371568
- 1431317