Mitä kannattaa ostaa reissusta?

Orlandoon

Perheessä isä, äiti ja alakouluikäiset pojat. Mitä tällä hetkellä kannattaa ostaa reissusta? Mitä itse ostatte? Mikä on oikeasti halvempaa kun Suomessa? Kiitän kaikista vinkeistä.

10

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      Mä en ota stressiä siitä etukäteen että jotain pitäisi ostaa. Jos mä näen jotain kiinnostavaa mihin mulla on varaa, niin mä ostan sen. Mielestäni tärkeämpää on se, että jos nyt löydät vaikkapa ostoskeskuksen putiikista jotain kiinnostavaa ja osto alkaa kuumottamaan, älä jahkaile vaan osta se. Moni tekee sen virheen, että uskottelee itselleen tulevansa joku päivä vielä takaisin samaan putiikkiin tai odottamaan että jossain toisessa paikassa on halvempaa.

    • fgewgew

      Minua kiinnostaa myös, suunnitteilla shoppailureissu Floridaan kahden lapsen kanssa ensi talvena?

      • osta

        Ostaa sita mita tarvitsee.


    • Premium Outlets

      iPad air 16GB wifi ~400 euroa
      Vaatteet on halpoja.

    • Shopholicgirl

      Melkein kaikki on halvempaa paitsi tupakka ja viina (drinkit baareissa kalliimpia). Itse oon ostanu läjän vaatteita, saa ihan merkki kuteita edullisemmin kuin suomesta, hajuvesiä, meikkejä, laukkuja, kenkiä, kosmetiikkaa jne. Ruoka on edullisempaa, samoin bensa ei maksa mitään suomen hintoihin verrattuna. Meillä on miehen kanssa menny parin viikon reissulla 5000 egee, tosin siitä rahasta on vuokrattu auto ja muutoinkin tehty pari yön reissua muualle. Matkalaukut tyhjinä lähdettiin ja ylipainosta maksettiin sata dollarii paluumatkalla;-))))). Pärjää varmasti vähemmälläkin ja silti syö hyvin ja voi tehdä kaikkee kivaa mitä lomalla kuuluukin. Itse oon niin shoppailu hullu et siihen meni n.puolet lomabudjetista. Hyvää matkaa teille!

      • shopping allergic

        Siihen sataan dollariin sitten hupeni ne saastot. Joskus vahan ihmettelen etta onko Suomesta tavara loppunut.


    • Miami Heat

      Olin perheeni kanssa joulun Miamissa ja tarkoituksena ei etukäteen ollut ostaa muuta kuin lähinnä lisää (loma)vaatteita. Mitään tarvetta ei siis ollut lähteä shoppailemaan suuriin ostoskeskuksiin, Paikalliset Marshalls, Macy's ym. saivat riittää/riittivät aivan hyvin ja hintatasossa ei valittamista.

      Ostoshalu kasvoi kun matkalaukkuja (Samsonite) oli jopa 75 %:n alennuksella tarjolla. Nykyisessä asuinpaikassani on sen verran laajat valikoimat että oli helppo määritellä ostoskriteerit. Laadun jälkeen kiinnosti eniten uniikimmat tuotteet.

      Jos jälkikäteen miettii ostoksia niin kenkäparien lukumäärä oli selvästi yli normitason. Vastaavasti farkkuja lähti mukaan vain yhdet alhaisesta hintatasosta huolimatta.

    • Kohtamatkaan

      Mistä liikkeestä noita edullisia Samsonite-matkalaukkuja löytyy? Taitaa olla meillä ensimmäinen hankinta, kun kuukauden päästä lennetään Miamiin.

      • Miami Heat

        www.laepoca.com Downtownissa.
        Jo mainitsemani Marshalls ja Macy's löytyvät myös samalta kadulta. Lisäksi muutama ruokapaikka tuli tutuksi samoilta kulmilta.
        Kannattaa käydä myös Tripadvisorin sivuilta hakemassa menovinkkejä jos meinaa aika käydä pitkäksi : )


      • USA_1974

        Mä tein halpakauppa Rossista muutama vuosi sitten Samsonite löydön. Täskokoinen laukku jotain $50 ja ollut jo ainakin kymmenellä reissulla käytössä. Samsoniten outlettien hinnat jostain lähtevät jostain $150 paikkeilta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe