Olisin kiinnostunut omasta blogistani. En tiedä sellaisesta paljoakaan.
Mikä olisi hyvä sivusto/ohjelma jolla oman blogin voisi tehdä? Niitä on vissiin maksullisiakin palveluita joissa on tietysti paljon enemmän kaikkea. Uskon että mulle riittäisi alkuun kuitenkin ilmainen palvelu.
Sit on se et joskus haluaa varmaa lukijoita sinne sivulle niin niitä on vissiin sellaisia sivuja joihin voi sitten liittää oman blogin.
Itse kirjoittaisin mielellään omasta arjesta ja kaikenlaisista ajatuksista, jotka sitten linkittyy minun masennukseen ja pakko-oireisiin.
Voiko blogisivustot olla parhaimmillaan vertaistukea? Eli voisi jakaa, yhtyä ja kommentoida toisten ajatuksia?
Kaikenlaiset vinkit ovat tervetulleita kun lapsen kengissä tässä ollaan.
Tässä taisi tulla muutama kysymys ja ajatus esiin, mutta mielellään kuuntelisin tästä että olenko mahdollisesti löytänyt itselleni "uuden maailman".
Apua aloittelevalle bloggaajalle...
lapsenkengissä
1
86
Vastaukset
- Mikkohan se
Blogger on hyvä blogialusta aloittelevalle. Se on sopivan helppo käyttää, kohtalaisen monipuolinen ja sen avulla pääsee melko pitkällekin jyvälle mistä bloggaamisessa on kyse.
Noihin muihin "kysymyksiin" taisitkin vastata jo itse...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433523- 362144
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?301809- 171579
- 231538
- 121482
- 241397
- 141257
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai781215Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko841145