Hei,
onko kukaan kokeillut Avenen Soothing Eye Contour -silmänympärysvoidetta atooppisille silmäluomille? Onko tuote toiminut? Millaisista oireista kärsit ja poistuivatko oireet?
Onko jostain muun merkkisestä silmänympärysvoiteesta ollut apua atooppisiin silmäluomiin?
Haluaisin löytää atoopikolle sopivan silmänympärysvoiteen, reseptivoiteiden "taukovoiteeksi" tai jopa korvaajaksi.
Kiitos!
Avene Soothing Eye Contour -voide ja atooppinen iho
Silmäluomille
2
2149
Vastaukset
- a--toopikko
hei .mitä käytät silmänympäryksiisi? olen myös atoopikko ja agualan -l saa minulla kutisemaan silmät.Nyt syksyn tullen iho on ruvennut kutisemaan yläluomista sekä toisen silmän alaluomeen tulee kans pieni ihottuma läntti.ostin tota avenen silmänympärysvoidetta mikä rauhoitti tosi kivasti silmiä, eikä ne enää kutise.Kuitenkin tuntuu että tuote aiheuttaa turvotusta silmäluomiin,vaikka yrittäisi kuinka vähän laittaa,tosin kai mulla on luonnostaankin pienet pussit ...
- sikosil
Eucerin. Auttoi minulle, ihan lotionia käytän ja olen niiiiin onnellinen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857465- 965404
- 2584612
- 444505
- 623257
- 492695
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222358- 492333
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292332- 412184