Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hirveät pms- oireet

...

Olen 24-vuotias nainen, ja ongelmana on aivan järkyttävän pahat pms- oireet. Mikähän niihin mahtaisi auttaa? Sormet ja jalkaterät turpoavat, mieli alkaa mustuu, suutun todella helposti, pinna on tosi lyhyt, ja välillä itkettää ja vituttaa niin, ettei mitään rajaa. Miten tämän kanssa voi elää? Tuhoaa koko elämäni.

6

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Onko joku päässyt tuosta oireyhtymästä eroon? Todella raskasta, kun ei tiedä, miten sen saisi pois. Ei tätä enää jaksa.

    • En ymmärrä

      Mitä on pms?

    • kamala psm

      Mulla auttoi PSM-oireisiin Terolut, söin 10 päivää kk:ssa. Tosin siitä huolimatta jotain pieniä oireita edelleen, mutta ne pahimmat hävis kokonaan.
      Oon vuosien ajan kokeillut kaikki mahdolliset, kaikki vitamiinit, ja luontaistuotteet, mut ainoastaan toi Terolut (keltarauhashormoni) auttoi.

      • huoh..

        onko terolut joku ehkäsypilsujuttu?
        Juuh.. on pääkivut.. raivot, ahistus, romahduksen tunne, sekoamisen tunne, väsymys.. ja pahoinvoinnit jotka minulle emetofoobikolle yhtä helvettiä. pahimmillaan menee työkyky. Oon käyny lukusilla lääkäreillä, käyttäny tuhansia euroja jo kaikenmaailman hoitoihin ja tuotteisiin. Nyt kokeilussa vahvahko rautatapletti kun luki kerran teksti tvsä että ois tutkittu raudan vaikutusta pms oireisiin ja olis monella auttanu. Ite en ole nyt vähään aikaan saanu IHAN HIRVEITÄ pahoinvointeja.. niitä vähän lievempiä joihin olen ottanu sit homeopaattista raetta ja rannekkeet ja... semmonenki päivä tulee yleensä tosiaan oviksen aikoisinkohan se oli että tuntuu että kohta sekoaa tai jottain... että pitäs päästä vaan rauhottuun äkkiä peiton alle.
        Kyllä mä mietin kuka mies sen tutkimuksen on tehny misä se tollo väittää että pms.t on keksitty juttu.. melkeen sama ko väittäs että naiset laittaa ketsuppia alapäähän aina välillä kun eivät halua harrastaa seksiä.


      • kamala psm
        huoh.. kirjoitti:

        onko terolut joku ehkäsypilsujuttu?
        Juuh.. on pääkivut.. raivot, ahistus, romahduksen tunne, sekoamisen tunne, väsymys.. ja pahoinvoinnit jotka minulle emetofoobikolle yhtä helvettiä. pahimmillaan menee työkyky. Oon käyny lukusilla lääkäreillä, käyttäny tuhansia euroja jo kaikenmaailman hoitoihin ja tuotteisiin. Nyt kokeilussa vahvahko rautatapletti kun luki kerran teksti tvsä että ois tutkittu raudan vaikutusta pms oireisiin ja olis monella auttanu. Ite en ole nyt vähään aikaan saanu IHAN HIRVEITÄ pahoinvointeja.. niitä vähän lievempiä joihin olen ottanu sit homeopaattista raetta ja rannekkeet ja... semmonenki päivä tulee yleensä tosiaan oviksen aikoisinkohan se oli että tuntuu että kohta sekoaa tai jottain... että pitäs päästä vaan rauhottuun äkkiä peiton alle.
        Kyllä mä mietin kuka mies sen tutkimuksen on tehny misä se tollo väittää että pms.t on keksitty juttu.. melkeen sama ko väittäs että naiset laittaa ketsuppia alapäähän aina välillä kun eivät halua harrastaa seksiä.

        Ei ole ehkäisypilleri. Se on hormonivalmiste, eli muistuttaa läheisesti luonnollista progesteronia.

        Terolut-tabletteja käytetään:
        Oireisiin, joita saatat saada jos elimistösi ei tuota tarpeeksi progesteronia.
        Endometrioosiin.
        PSM:n oireisiin. Runsaisiin kuukautisiin ja myös kuukautishäiriöihin.
        Isommilla annoksilla lapsettomuuden hoitoon ja myös vaihdevuosivaivoihin.
        Eli aika moninaisiin vaivoihin. Mutta itse käytin kaikki mahdolliset luontaistuotteet, homeopaattiset, vitamiinit jne, mistään ei apua.

        Tää Terolut toimi, ja nyt oon pitänyt siitä kaks kuukautta taukoo, ja silti oli oireet suunnilleen pois.
        Ja sitä ei tosiaan tarvi kun sen muutaman n. 10 pvää kk:sta. Kannattais harkita.
        Mulla oli ainakin joka kuukausi täyttä helvettiä, pelkäs jo itteensäkin.


      • Huoh...
        kamala psm kirjoitti:

        Ei ole ehkäisypilleri. Se on hormonivalmiste, eli muistuttaa läheisesti luonnollista progesteronia.

        Terolut-tabletteja käytetään:
        Oireisiin, joita saatat saada jos elimistösi ei tuota tarpeeksi progesteronia.
        Endometrioosiin.
        PSM:n oireisiin. Runsaisiin kuukautisiin ja myös kuukautishäiriöihin.
        Isommilla annoksilla lapsettomuuden hoitoon ja myös vaihdevuosivaivoihin.
        Eli aika moninaisiin vaivoihin. Mutta itse käytin kaikki mahdolliset luontaistuotteet, homeopaattiset, vitamiinit jne, mistään ei apua.

        Tää Terolut toimi, ja nyt oon pitänyt siitä kaks kuukautta taukoo, ja silti oli oireet suunnilleen pois.
        Ja sitä ei tosiaan tarvi kun sen muutaman n. 10 pvää kk:sta. Kannattais harkita.
        Mulla oli ainakin joka kuukausi täyttä helvettiä, pelkäs jo itteensäkin.

        Ärsyttävää ettei mulle ole edes tarjottu moista vaikka oon lukuisien lääkäreiden ja yksityisen gynenki luona käyny..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      85
      2268
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      50
      1964
    3. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1848
    4. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      83
      1743
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      10
      1608
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1532
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      24
      1413
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1372
    9. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      37
      1347
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1331
    Aihe