Ken on kaikkein

Kaunehin?

Ottakaa kantaa.

24

271

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Helppo kysymys
    • lisäkysymys

Mutta ken on kaikkein Kaunein ja Rohkein?

• Heh heh, Minähän se olen.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, Minähän se olen.

ja Viisain (Susianalyysi) ja Voimakkain (hirmuinen kuulatulos).

• Taas kaikki väärin

• Virtsa kaunistaa

Asiaan liittyen, äitini kertoi 1900- luvun alun tapahtumia.
      Tuohon aikaan ei ollut vanhainkoteja, kodittomat elivät kulkureina ja saivat taloista lyhyitä kortteereita. Usein oli pienet asumukset ja paljon asukkaita, niinpä yksityisyyttä ei juuri ollut.
      Äidin kotonakin oli majaillut vanha nainen, kutsuttakoon häntä vaikkapa Martaksi.
      Yöpuulle menon ja lampun sammuttamisen jälkeen Martta oli sänkynsä alta vetänyt mukanaan kuljettamansa yöastian ja yön pimeydessä siihen pissata lirittänyt.
      Seuraavaksi oli yön pimeydestä kuulunut hörppäys sekä 'aahhh', hyvää oli ollut.
      Sen jälkeen yöastia oli kolahtanut takaisin piiloon.

Tuolloin virtsalla vanhan kansan keinoin muun muassa puhdistettiin haavoja.
      Jälleen äitini tarinoita:
      Mies oli joutunut menemään lääkärille näyttämään pahoin tulehtunutta haavaansa.

Lääkäri kysyi,' miten tätä haavaa on hoidettu?'
      Potilas: 'Silloin tällöin olen siihen ku..a lirauttanut'.
      Lääkäri: 'Kas, kun et paz......kin'.

• heksametri

Onko susilyytikolle teos Moriae encomium tuttu?
      Jos ei niin käy lainaamassa kirjasto täteiltä.
      Jos on tuttu teos niin oliko siihen helppo samastua?

• On tottakai. Minähän olen viitannut tähän teokseen useinkin puhuessani hysteerisistä susipelkureista.

• Paappa 2

Eikös se ollu Barbien poikaystävä, se Ken?

• Minä varmaan sitten olen se Ken. Tyttöystäväni on kuvankaunis ja itse olen urheilullinen. Muistakaa hirmuinen kuulatulokseni.

• Taidat olla
        Susianalyytikko kirjoitti:

Minä varmaan sitten olen se Ken. Tyttöystäväni on kuvankaunis ja itse olen urheilullinen. Muistakaa hirmuinen kuulatulokseni.

pahimman luokan narsisti.

• Susianaalin

mielestä Ken on kaunein. Noh, kaikilla meillä on omanlaiset mieltymyksemme.

• peilipoika

Jos katsoo peiliin, niin siellä on Ken.

• multinilkki

Heheh, sikäli ällönhauska ketju lukea, kun ketjussa näköjään runsaasti, aivan aloitusviestistä alkaen, mmasturboidaan samalla kynällä.

• Susianalyytikko

Heh heh, mikkihiirikö se siinä taas leikkii salapoliisia? Onko mortti ja vertti varmasti nyt sisätiloissa. ettei sudet pääse raateleen? Ja plutoparkaakin ne aina vaanii, heh heh.

• Susianalyytikko kirjoitti:

Heh heh, mikkihiirikö se siinä taas leikkii salapoliisia? Onko mortti ja vertti varmasti nyt sisätiloissa. ettei sudet pääse raateleen? Ja plutoparkaakin ne aina vaanii, heh heh.

Piti tähän vielä lisätä, että näsäviisas mikkihiiri, heh heh.

• Mortti ja Vertti

Piti tähän vielä lisätä, että näsäviisas mikkihiiri, heh heh.

Pluto sekä Mikki-Hiiri ovat erisnimiä. Ne kirjoitetaan ISOLLA etukirjaimella.
        Tämä maailmanmestari-kaikentietäjälle noin niinkuin lisätiedoksi.
        Kyseessä on toki harvinainen ja erittäin vaikea asia.

• Mortti ja Vertti kirjoitti:

Pluto sekä Mikki-Hiiri ovat erisnimiä. Ne kirjoitetaan ISOLLA etukirjaimella.
        Tämä maailmanmestari-kaikentietäjälle noin niinkuin lisätiedoksi.
        Kyseessä on toki harvinainen ja erittäin vaikea asia.

Heh heh, ihan tarkoituksella kirjoitan pienellä, kun sinusta puhun. Niin pikkuisena vikisijänä sinua pidän.

• Kirjoituksesi mukaan

Heh heh, ihan tarkoituksella kirjoitan pienellä, kun sinusta puhun. Niin pikkuisena vikisijänä sinua pidän.

puhuit myös Mortista, Vertistä ja Plutostakin. Alkaako muisti pätkiä?

• multinilkki

Heheh, tänne kahdeksanteen kerrokseen pääsee joku susi vain kaapelissa.

• Meillä taas

istutetaan susia.

2 m syvälle sontapatteriin.

• Meillä taas kirjoitti:

istutetaan susia.

2 m syvälle sontapatteriin.

Nih nih, joku aina hädissään ja peloissaan sortuu asiattomuuksiin. Eipä voi muuta kuin naureskella.

• Tässä on todiste,

Nih nih, joku aina hädissään ja peloissaan sortuu asiattomuuksiin. Eipä voi muuta kuin naureskella.

että "naureskelija" ja susi-lystikko ovat sama henkilö. Tosin eipä tuo mitenkään yllätä.

• heksametri

Naura sina vain onhan sulla se hirveä kuula tuloskin ajattelin mainostaa kun itse et ole muistanut moneen tuntiin...
      Meillä ei susia tarvitse haudata ne häviävät ihan omia aikojaan ja kukaan ei tiedä että minne.

Ketjusta on poistettu 25 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      60
      2047
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1698
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1408
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1379
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      233
      1321
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1185
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1156
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      348
      1097
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      318
      1086
    Aihe