Gambia, Banjul 24.1- RETKISEURAA ;-)

White Man/Gambia

Terve.
Viikon matka kohteeseen olisi edessä ja kohde uutuuden(minulle) johdosta/kohtuullisen budjetin tuomasta pihiydestä johtuen olisi neuvot, sekä seura kohteessa ihan jees juttu.
Retkille voisin ajastani uhrata noin 3-4 päivää. Kiinnostavia kohteita en osaa luetella mutta nämä palstat tuntuvat antavan niihin vastauksia tai sinäkin ne voit tietää(eli jotain mitä harvoin tulee eteen....kuvattavaa)
Eli jos ajankohta natsaa ja olet samassa kohteessa, haluat jakaa matkakustannuksia, kokemuksia retkillä ja hyvää seuraa niin laitapa jotain infoa, kiitos.
Eli lähden yksin ja olen päälle 4.kymppinen mies.

15

251

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • timo1

      Missä majoitut?

      • White Man/Gambia

        Majoitun Banjulissa.

        Jos tosiaan retkikustannukset voidaan jakaa useamman kesken ja kokemusta retkistä löytyy niin mielellään lähden mukaan.


      • Bamboo Garden
        White Man/Gambia kirjoitti:

        Majoitun Banjulissa.

        Jos tosiaan retkikustannukset voidaan jakaa useamman kesken ja kokemusta retkistä löytyy niin mielellään lähden mukaan.

        Olen kiinnostunut lähtemään mukaan retkille. Lähdössä myös viikoksi 24.1.-14. Minua kiinnostaisi ainakin Senegalin safari mutta pari muutakin retkeä voisin lähteä mukaan. Täällä palstalla ei ole vissiin suotavaa jakaa puh.numeroa tms, onko ehdotuksia, miten voidaan jatkaa keskustelua ja suunnittelua?


    • White man/Gambia

      Terve!
      Jos sähköposti löytyy niin voisi sinne alittaa enemmän tietoja. Itsekään en täällä numeroa jakele.
      Meitä lähtee kaksi miestä eli nuoruudenkaveri lähti yllättäen mukaan,,,eli itse Oulusta ja keveri Hyvinkäältä.
      Tosiaan mielellään jakaisi noita kustannuksia jos se on mahdollista.
      Paikan päältä vaikuttaa löytyvän helpostikin oppaita jotka tekevät retkiä kohtuu hintaan.
      Täälläkin kylmenee siihen tahtiin, että ihan jees lähteä rummuttelemaan etelämmäksi ;-)

      • Bamboo Garden

        Moi!
        Kolmen porukalla saadaan jo kustannukset kohtuullisiksi ja silti on autossa mukavasti tilaa. Jatketaan juttelua s-postilla, osoitteeni on
        [email protected]


    • Cape Point

      Mahtuiskohan mukaan, olen Joensuusta 40 risat ja kiinnostaisi tuo Senegalin reissu, Cape Point hotellissa ja yksin reissussa..

      • Bamboo Garden

        Minun puolesta sopii kyllä, Laitahan tietoa tuohon s-postiosoitteeseeni, niin päästään asiassa eteenpäin.


    • White man/Gambia

      Ok. Eli kuullostaa sopivalta porukalta. Eli meitä olisi lähdössä 4-henkilöä tällä hetkellä.
      Pari lisää kustannuksia jakamaan olisi vielä ihan ok, vaikka tällä porukalla jo kyllä kustannukset huomattavasti huokeammat.
      Meillä myös sama hotelli joten eiköhän sitten tapaaminen luonnistu helpohkosti.

      Mutta laitan emailia tuohon osoitteeseen heti maanantaina.

      • juha9

    • Cape Point

      Muistan siut Timo aiemmalta reissulta Afriga hotellista,osaat nämä retkihommat suomeksi, voisitko laittaa hyvän tarjouksen tuohon gamsaf sähköpostiosoitteeseen, kun meitä on näin monta lähdössä ...Eikös siihen lava-autoon mahdu 5-6 ihmistä..

      • Bamboo Garden

        Onko viestiketjun timo1 sama, kuin paikallinen (suomessa opiskellut) opas?
        Te, jotka olette kiinnostuneita mukaan retkisuunnitteluun, laittakaa viestiä minulle: gamsaf24(at)suomi24.fi. Samalla suostutte siihen, että kaikki kiinnostuneet saavat tietoonsa toistensa s-postiosoitteet.


      • timo1

        Moi. Valitettavasti en ole tuo Gambian retki-Timo. Olen toki hänen kanssaan keskustellut, mutta yhteystietoja ei minulla ole.


    • 28x...

      Homoudesta voi Gambiassa saada karkoituksen, pitkähkön vankilareissun tai jopa kuolemantuomion riippuen aivan siitä millä tuulella arvoisa maan presidentti sinä päivänä sattuu olemaan.

    • retkeilijä

      Hei, olen lähdössä 24.1.2014 Gambiaan ja olen nainen. Onko muita naispuolisia lähdössä tuolloin? Majoitun Bamboo Gardeniin

      • masai1

        Minä olen nainen ja lähdössä samalle reissulle ;) Asun Badala parkissa, saa nähdä törmäilläänkö..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4955
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3134
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1625
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1243
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1217
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1207
    Aihe