Terve.
Viikon matka kohteeseen olisi edessä ja kohde uutuuden(minulle) johdosta/kohtuullisen budjetin tuomasta pihiydestä johtuen olisi neuvot, sekä seura kohteessa ihan jees juttu.
Retkille voisin ajastani uhrata noin 3-4 päivää. Kiinnostavia kohteita en osaa luetella mutta nämä palstat tuntuvat antavan niihin vastauksia tai sinäkin ne voit tietää(eli jotain mitä harvoin tulee eteen....kuvattavaa)
Eli jos ajankohta natsaa ja olet samassa kohteessa, haluat jakaa matkakustannuksia, kokemuksia retkillä ja hyvää seuraa niin laitapa jotain infoa, kiitos.
Eli lähden yksin ja olen päälle 4.kymppinen mies.
Gambia, Banjul 24.1- RETKISEURAA ;-)
15
285
Vastaukset
- timo1
Missä majoitut?
- White Man/Gambia
Majoitun Banjulissa.
Jos tosiaan retkikustannukset voidaan jakaa useamman kesken ja kokemusta retkistä löytyy niin mielellään lähden mukaan. - Bamboo Garden
White Man/Gambia kirjoitti:
Majoitun Banjulissa.
Jos tosiaan retkikustannukset voidaan jakaa useamman kesken ja kokemusta retkistä löytyy niin mielellään lähden mukaan.Olen kiinnostunut lähtemään mukaan retkille. Lähdössä myös viikoksi 24.1.-14. Minua kiinnostaisi ainakin Senegalin safari mutta pari muutakin retkeä voisin lähteä mukaan. Täällä palstalla ei ole vissiin suotavaa jakaa puh.numeroa tms, onko ehdotuksia, miten voidaan jatkaa keskustelua ja suunnittelua?
- White man/Gambia
Terve!
Jos sähköposti löytyy niin voisi sinne alittaa enemmän tietoja. Itsekään en täällä numeroa jakele.
Meitä lähtee kaksi miestä eli nuoruudenkaveri lähti yllättäen mukaan,,,eli itse Oulusta ja keveri Hyvinkäältä.
Tosiaan mielellään jakaisi noita kustannuksia jos se on mahdollista.
Paikan päältä vaikuttaa löytyvän helpostikin oppaita jotka tekevät retkiä kohtuu hintaan.
Täälläkin kylmenee siihen tahtiin, että ihan jees lähteä rummuttelemaan etelämmäksi ;-)- Bamboo Garden
Moi!
Kolmen porukalla saadaan jo kustannukset kohtuullisiksi ja silti on autossa mukavasti tilaa. Jatketaan juttelua s-postilla, osoitteeni on
[email protected]
- Cape Point
Mahtuiskohan mukaan, olen Joensuusta 40 risat ja kiinnostaisi tuo Senegalin reissu, Cape Point hotellissa ja yksin reissussa..
- Bamboo Garden
Minun puolesta sopii kyllä, Laitahan tietoa tuohon s-postiosoitteeseeni, niin päästään asiassa eteenpäin.
- White man/Gambia
Ok. Eli kuullostaa sopivalta porukalta. Eli meitä olisi lähdössä 4-henkilöä tällä hetkellä.
Pari lisää kustannuksia jakamaan olisi vielä ihan ok, vaikka tällä porukalla jo kyllä kustannukset huomattavasti huokeammat.
Meillä myös sama hotelli joten eiköhän sitten tapaaminen luonnistu helpohkosti.
Mutta laitan emailia tuohon osoitteeseen heti maanantaina. - Cape Point
Muistan siut Timo aiemmalta reissulta Afriga hotellista,osaat nämä retkihommat suomeksi, voisitko laittaa hyvän tarjouksen tuohon gamsaf sähköpostiosoitteeseen, kun meitä on näin monta lähdössä ...Eikös siihen lava-autoon mahdu 5-6 ihmistä..
- Bamboo Garden
Onko viestiketjun timo1 sama, kuin paikallinen (suomessa opiskellut) opas?
Te, jotka olette kiinnostuneita mukaan retkisuunnitteluun, laittakaa viestiä minulle: gamsaf24(at)suomi24.fi. Samalla suostutte siihen, että kaikki kiinnostuneet saavat tietoonsa toistensa s-postiosoitteet. - timo1
Moi. Valitettavasti en ole tuo Gambian retki-Timo. Olen toki hänen kanssaan keskustellut, mutta yhteystietoja ei minulla ole.
- 28x...
Homoudesta voi Gambiassa saada karkoituksen, pitkähkön vankilareissun tai jopa kuolemantuomion riippuen aivan siitä millä tuulella arvoisa maan presidentti sinä päivänä sattuu olemaan.
- retkeilijä
Hei, olen lähdössä 24.1.2014 Gambiaan ja olen nainen. Onko muita naispuolisia lähdössä tuolloin? Majoitun Bamboo Gardeniin
- masai1
Minä olen nainen ja lähdössä samalle reissulle ;) Asun Badala parkissa, saa nähdä törmäilläänkö..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä742502Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721802Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461467Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2671465- 851292
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3921255Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3431232Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3681208- 1281185