Eli anfetamiini. Mimmosia jälkiä se ihmiseen jättää? Etenkin suonensisänen käyttö?
Millasia henkilöitä pirin käyttäjät on?
Jos on käyttäny 13v suonensisäsesti piriä ja haluis lopettaa niin mitäs sit...?
Millasta elämä ja minkälainen henkilö tulee olemaan pirin käytön jälkeen?
Piri
7
599
Vastaukset
- paskasakkia
Pirin käyttäjiä pidetään yleensä epäluotettavina, ja syystä. Ne käyttää ihmisiä pelinappuloina saadakseen siihen ruiskuun seuraavan satsinsa. Piikkileikit on eräänlainen rituaali, jota tulee todella suuri ikävä kun sen lopettaa. Jos on 13v käyttänyt niin en usko että on enää toivoa. Henkilö joka käyttää piriä testaa / nappailee kaikkia muita lääkeaineita. Jos siis piripää sanoo lopettavansa hän luettelee kyllä pitkän listan lääkkeitä mitä hän tarvitsee oloa kohentaakseen. Kallis yksityispsykiatri voisi pelastaa piripään määräämällä hänelle tarvittavan vahvat lääkkeet. Kaverin reseptilääkkeet kuitenkin maistuvat omien lisäksi.
- Mirella.
Hittolainen. :/ miksi et usko olevan toivoa? tiiän yhen tälläsen tyypin joka haluais ehkä lopettaa ja ollaan jonkun aikaa oltu lievästi kavereita. Mut eiks niistä lääkkeistäkin pysty sit ajan kanssa vierottautumaan eroon? ja onks toi piikkirituaali se et lopettamisen jälkeenkin tekee mieli tökkiä ihteään piikeillä? hyi mä en tajuu miten joku voi tehdä tollasta kun mua oksettaa verisuonet ja piikit ja kaikenmailman tollaset jutut...
Tää henkilö on mua kohtaan ollut ainakin tosi mukava, ikinä oo pyytäny multa esim massia ja en ois antanukkaan, koska ei mulla paljon edes ylimäärästä ole ja muutenkin, en halua rahottaa hänen ihtensä tuhoomista koska siltä se minun silmissä näyttää ja mullahan on oikeus omaan mielipiteeseeni niin kun jokasella. Aina ollaan juteltu niitä näitä ihan muita juttuja.
Hän sanoo mulle et hältä katoaa ainakin täysin toimintakyky jos on ilman. Et hän ei haluais vetää, mutta on pakko vetää. Ei osaa kuulemma enää kunnolla puhua jos lopettaa huumeen käytön ja ajatus pätkii jne.
Tahtoisin niin kovasti et hän pääsisi kuiville ja pystyisi elämään normaalia elämää.
Vaikka tiedän ettei sen lopettamisenkaan jälkeen tuu olemaan helppoa. Menee ehkä se seuraavat 13v siihen et pystyy olemaan silleen kun ikinä ei ois vetänykkään ja et ei tee mieli. Ensimmäisten vuosien aikana se on varmaan joka päivänen valinta et ei sorru uudestaan siihen paskaan ja tahtosin kyl auttaa ja olla tukena. Jokaisella ihmisellä on ne omat ongelmansa ja toisilla ne on valitettavasti just huumeet. Vaikka itse en oo koskaan mitään huumeita käyttänytkään, enkä tule myöskään käyttämään, itsekuri ei anna periksi siihen koska se elämä on niin oksettavan näköstä ja kaverikin mennyt hautaan sen asian takia (kiitos vaan saatanan huumeet!) niin mullakin on sellasia asioita jotka on nyt jokapäiväsii et mun on täytyny päättää et oon tekemättä niitä. Eli riippuvuuksia, ei enää terveellä pohjalla olleita sellasia ja harvapa se pystyy huumeiden kanssa normaalisti elämään, niinhän se mun kaverikin kuvitteli kunnes tajusikin jossain vaiheessa että sitä vie huumeet, eikä hän niitä.
Mut jos se lopettaminen vaikuttaa noin paljon hänen toimintakykyynsä niin onko se yleensä siitä sitten palautuakseen suht normaaliksi, puhe, järjen juoksu yms. vai jääkö hän sellaseks? yksilöllistä on varmaan taas se et kauan tollanen kestää, mut niin kun noin yleensä, voiko sitä aikaa yhtään arvioida? - näitä löytyy
Älä ole noin helvetin yksinkertainen.. tämä on toiselta palstalta poimittu vastaus enstiseltä käyttäjältä ja helvetin hyvä sellainen, taaaas yhdelle pikku likalle, joka ihastunut piri päähän ja oman mielenterveyden kustannuksella yrittää toista seivata...
Kiitos päivän nauruista :D. Jokainen narkkari sanoo vetävänsä, koska on vain silloin oma itsensä, muutoin ei muka kykene mihinkään, jokainen narkkari antaa urpolle tuntemattomalle ymmärtää että rahaa on ja ollaan jossain jännässä velanperintakuviossa ja diilerikuviossa mukana, jokainen narkkari sanoo, että lopettaisi jos löytäisi oikeanlaisen, raittiin naisen, jokainen narkkari sanoo, ettei ole väkivaltainen eikä tee rikoksia, muut vaan tekee ja muut ajattelee vain omaa persettään, hän on poikkeus jne jne.
Noi on ihan normijuttuja. Oikeasti narkkari vetää koska haluaa vetää, siinä elämässä ei ole mitään hohdokasta eikä hienoa, kaikki pyörii kaman ympärillä, eikä siinä lasketa mikä on rikos ja mikä ei, eikä mietitä mitään diilereitä, eikä moraaleja, kaikki ostaa ja myy vaikka mummonsa kamasta.
Kaikki nistit sanoo että lopettaisi jos saisi syyn eli selväpäisen naisen, jotkut löytääkin sinisilmäisen hölmön, ja lopputuloksia on aina tasan kaksi: Nainen päätyy hankkimaan lähestymiskiellon tai alkaa itsekin vetää piriä/kamaa miehen kanssa.
Narkkarin kanssa ei voi seurustella, koska narkkari seurustelee vain kaman kanssa, ja on täysin ok, että uusi parisuhdekin alkaa seurustella kaman kanssa, koska se on paljon helpompaa niin, voi molemmat sitten pyöriä sen kaman ympärillä.
Tottakai narkkareissa on älykkäitä ja hetkittäin mukavia ihmisiä, ei tuo nettituttusi ole mikään poikkeus. Se älykkyys ja mukavuus vaan jää taka-alalle ihmisessä, joka on täysin arvaamaton säätäjä ja sekopää, jonka ainoa rakkaus on kama.
Kun ihminen on raitistuu, hänestä tulee vuosien aikana täysin normaali, josta ei päällepäin ikinä uskoisi, että on entinen narkkari. Toki on olemassa sanonta, että entistä pirinistiä ei olekaan. Se riippuvuus kulkee mukana aina, ja menee monia vuosia, ennen kuin narkkari voi oikeasti sanoa olevansa kuivilla. Kaikki katkot on pelkkää pelleilyä.
Tuttusi siis on täysin tyypåillinen nisti tyypillisine juttuineen, ja oikeasti hän on samanlainen kuin kaikki muutkin nistit, arvaamaton ja moraaliton sekopää, jolla on ne lähestymiskiellot ja puukotusselkkaukset ihan syystä. Se on kovaa elämää, mieti tarkasti, kiehtooko se sinua niin paljon, että otat riskin alkaa itsekin narkkariksi tai vaikka muutat paikkakuntaa, kun nistiexäsi käy kavereiden kanssa ovellasi vaikka et enää haluaisi. Toki ovat sen verran lyhytjännitteisiä, että voit unohtua nopeastikin.
Narkkari on ihan kiva ihminen, mutta ei mun elämässäni.
T:Entinen pirinisti.- ...................
vielä toinen hyvä kommentti tällä nistin seivaajalle...
Eikö tuo herätä sussa mitään tylsistymistä, että jutellessa tyypin lähes ainoa puheenaihe on kama ja siihen liittyvät asiat? Silloin se ei ole edes fiksu, mä olen tuntenut nistejä, joiden kanssa voi jutella tunteja venäläisestä kirjallisuudesta, taiteesta ja Almodovarin elokuvista, mutta niillä onkin ollut ELÄMÄ ennen kuin alkoivat vetää kamaa, ja ovat yrittäneet ylläpitää sitä myös narkatessaan.
15-vuotiaana aloittaneet ovat henkisesti 14 vuotiaita, eikä heillä ole ollut eikä ole mielenkiintoia mihinkään muuhun, aivot ovat rusinat, joihin ei mahdu muuta kuin kama. Muuta siellä ei ole koskaan ollut, koskaan ei ole ollut mitään kontaktia mihinkään muuhun. Eikä tule. 15 vuotiaana aloittanut on tyhmä kuin saapas, eikä tasan käy töissä. Narkkari on mestarivalehtelija. - .................
................... kirjoitti:
vielä toinen hyvä kommentti tällä nistin seivaajalle...
Eikö tuo herätä sussa mitään tylsistymistä, että jutellessa tyypin lähes ainoa puheenaihe on kama ja siihen liittyvät asiat? Silloin se ei ole edes fiksu, mä olen tuntenut nistejä, joiden kanssa voi jutella tunteja venäläisestä kirjallisuudesta, taiteesta ja Almodovarin elokuvista, mutta niillä onkin ollut ELÄMÄ ennen kuin alkoivat vetää kamaa, ja ovat yrittäneet ylläpitää sitä myös narkatessaan.
15-vuotiaana aloittaneet ovat henkisesti 14 vuotiaita, eikä heillä ole ollut eikä ole mielenkiintoia mihinkään muuhun, aivot ovat rusinat, joihin ei mahdu muuta kuin kama. Muuta siellä ei ole koskaan ollut, koskaan ei ole ollut mitään kontaktia mihinkään muuhun. Eikä tule. 15 vuotiaana aloittanut on tyhmä kuin saapas, eikä tasan käy töissä. Narkkari on mestarivalehtelija.ja alempi ketju pinja : ihastunut narkomaaniin hyvä ja myös www.päihdelinkki.fi / vilpola / kotikanava.. antaa vähän viitteitä tulevaan suhteeseen
- Mirella.
Mihinkä tulevaan suhteeseen!?!?!?
mä ainakii oon ihan freesis kunnos ja lepposa ku prkl vaik oon vedelly vitun monta vuotta piriä!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2762530Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."772433SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis201639- 1201598
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis531518Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj651397- 1341376
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711250Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.821059Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli741049